Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4. lennék, egy pár gyertyára, próba, szerencse...
az előző állás után 4.8 volt, most visszatettem a gyárira és 5.6-5.7 amit kicsit soknak tartok növekedésben.
K nincs kedvem szétszedni de olyan az érzésem hogy a kettőt között kéne kialátéteznem.
Szia!
Mennyire jó ez a gyertya? Mert az ár + Ebay posta + magyar posta= ugyan az mintha itt veszek egy NKG-t a boltban?
400-1100-ig jó az Autolite gyertya. Szóval eddig három jelentkező velem együtt.

Viccctor, a fogyasztást majd mondom, ha lesz releváns eredményem. A kipufogó gáz szaga alapján javulni fog, közel sem olyan csípős, mint eddig. :)
Ha meglátásod szerint jó a 400-asba, akkor én is jelentkezek. Jövőre esedékes lehet a csere... azaz 2 db jöhet nekem is...
Kinek mennyit fogyaszt a 750 -ese ? Érdekelne, hogy be tudjam lőni mgaam hogy sok vagy oké ?
nem kicsi a 250? lehet vele azért haladni?
na végre keleti régió!
Nekem is van csak nagyon csöpögróla a faggyú ha meggyújtom.
én nekem van gyertyám ,de még nincs hozzá 535ösöm...
Szevasz!
Engem érdekelne ha 535-be jo!
Van pay-palom is.
Kösz!
Nem kell aggódni, pucolja azt is. Elsősorban persze a szívószelepet lerakódás-mentesíti, hiszen ott megy be. A kipufogószelepet a megmaradt, el nem égett komponensei tisztítják. Anno a könyököt vettem le STP-zés után és sokkal jobban nézett ki, mint előtte.
Vettem egy sárga flakonos szeleptisztítót.
Azt olvasom rajta, hogy intake valve szelepet tiszticcsa. mi van a kipuf (exhaust) szeleppel?
Kép? Link?
ááá ,csak láttam a neten egy eladót,azt hiszem 82-es...
Az sokmindentől függ. Régi vagy új önindítós?
Egyébként jóféle, mindegyik nagy XV jóféle.
xv920 ,mit tudtok róla?
Egyébiránt a Viragotech fórumon (USA) a legtöbben amcsi Autolite AP 63 gyertyát használnak. Platina elektródás cucc, gyakorltailag a Bosch Platinum W7DP amerikai megfelelője (=BP6ES platina elektródával). Előbbit tudtommal már nem gyártják, egy-két autósboltban kapni csak, ahol még maradt.

Darabja 2.50$ (475 Ft), plusz posta. Ha összeállunk páran, talán megérné rendelni. Én 2 darabra vevő lennék. Ha valaki betársulna, szóljon, addig is várok a rendeléssel.
Elmondom a tapasztalataimat... A Virago-k hisztisek a jó gyertya-jó pipa párosra. Nekem 3-4 garnitúra zavarszűrős (azaz NGK BPR7ES) gyertyámat ette meg a bringa párszáz kilométer alatt. Volt olyan, hogy új gyertyával indultam el Komlóra, ami innen olyan 50 km, hazafelé kihagyott a motor, 3000 alatt nem húzott, nagy gáznál erőtlen lett, stb. Na, akkor untam meg...
Azóta Bosch W6DP gyertyát használok, ugyanazt a két darabot már másfél éve. Sajnos a Platin szériát már nem árulják, de ezek a gyertyák (W7DC) majdnem ugyanolyan jók, ismerőseim ezekkel járkálnak, méghozzá sokat:

http://auto-motor.vatera.hu/al...

Az NGK sajnos már nem az a minőségi cucc, mint rég...
A jelenség mióta áll fent? A gyertya vadi új állapotában is csinálta ezt?
Azonosító? Vázszám (váznyak) és motorszám (blokk).
Bocs kihagytam a korábbi hozzászólásomhoz hogy a gyertya vadi uj kb 800 km lehet benne . Tipusa: NGK BPR7ES
Javítom korábbi állításom idézem :

Asszony is mögöttem ült, mondtam magamban jó lesz az a "50-60km / óra" míg elérünk a célhoz úgy nem csinál semmi rendellenességet a gépezet.
Köszönöm a segítséget!
Remélem ez jó lesz!

Ha már itt vagyok leírom, csak tanulság képen!
A Faterom motorja megadta magát.
A történet: menet közben megállt a motor 60km/h-nál, a Faternak régi Jawa-s berögződés szerencsre kuplung egyből be.
A szabadon futó csavarjai nem menetrögzítővel volt berakva és már nem is a gyári csavarok voltak benne, gondolhatjátok mi lett a vége, most ott tartunk, hogy a deklivagy dekni (nem tudom) le van véve a lendkerék/forgórész lehúzva vagyis csak kiesett, és a szabadon futó is kivéve fogaskerékkel együtt.
Ja azt elfelejtettem hogy az önindító le lett darálva.
Fater próbálta helyrerakni a vezérlést vagyis próbálkozott mert a főtengely nem fordult körbe valamiért elakdat a dugó a szelepbe.
Holnap kivesszük a blokkot és kiderülnek a dolgok!

Vigyázzatok magatokra!

Üdv:Tomi