Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak akkor vegyél újat, ha lesz rá vevőd vagy ha használni akarod.
Néztem az akkut. Rátettem a töltőre. 2 napi csep tölés után 12,4V-ot mutat a műszer. Döntsd el, h kell e uj, vagy sem?
Peace.membrant problat mar v.ki ragasztani?vagy lehet egyaltalan?es mit jelent a gyertyakon az S jelzes?pl(bpr6es)es a francia NGK jok?mert van egy uj Francia NGk gyertyam meg egy japan,a ketot osszelehet tenni?koszonom a vallaszokat peace jo motorozast
Semmi a világon. Sőt, 81-ig visszamenőleg jók a 750-es Virago-k. Tény, hogy 89 után új karbit kapott az összes (Mikunit a korábbi Hitachi helyett) amihez könnyebb alkatrészt találni. 81 és 86 között az önindító a problémás, de annak elejét lehet venni.
Szerintem 1986 után minden nagy Virago teljesen jó motor, a korábbiakkal pedig kicsit foglalkozni kell, hogy jók legyenek. A Hitachi karbival is csak annyi a gáz, hogy ritkább és drágább hozzá a motyó, de szerencsére nem egy könnyen elromló kopó-fogyó alkatrész a porlasztó.
Két dolog lehet: membrán lyukadt ki a karburátorban, vagy csak alapból keveset kap. Ha a probléma egyszercsak hirtelen előjött, akkor szerintem inkább a membrán lyukadt ki, ha mindig ilyen volt, csak néha kicsit jobb vagy rosszabb, akkor inkább a karbit kellene behangolni.
Bocs, most látom, hogy minden előzmény nélkül... Akkor valszeg membrán. :(
Egy kis karbitisztítás segített,de 80 körül még dadog,csak most sajnos el kell mennem dolgozni,nincs időm tovább piszkálni.
Feri
Üdv Mindenkinek!
SOS segítségre lenne szükségem!Minden előzmény nélkül elkezdett kb fél gáz után visszadurrogni a karburátorba a paripám.Alapjáraton szépen jár,könnyen indul.Holnap lessz Győrben húsvéti motoros felvonulás,már késsz a jelmez,nagyon szeretnék ott lenni,de így sajnos nem tudok. A z ötletekért nagyon hálás lennék!Remélem nem nagy a baj!
Feri
Üdv
A 3789] hozzászólásban kaptál válszt.


végyé
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok minden motoros társunknak!
udv mindenkinek csak azt szeretnem megkerdezni h nincs esetleg jo aron valakinek elado 2db. ilyen alkatresze az egyik haveromnak kene valami olyasmit mondott h a benzint melegiti v mi nem ertek hozza nekem mitom v elore is koszi
koszonom szepen daffos.daffos!Visszont kivanom neked is es midnen motoros tarsunknak.Peace
Üdv
A keeway nél kap talán hozzá elfogadható árért.
A supershadow nál kel keresni, az egy az egyben azonos a 250 es virágoval

végyé
Helló !

Csak kérdezném , a 90 előttivel mi a baj.
ne olajgomba ez az egyike mert ketto van belole a mocin (250-es virago) en nem naon ertek hozza nekem mitom v csak az egyik havere neki van ilyen mocija es azt mondja h a benzint melegiti v ilyesmit mormogott es mind a ketto ki v egve es masik kene neki szoval ha van valakinek jo aron jelezze
Ezen ne is gondolkodjál.Megbánod ha nem 750-st veszel.Persze 90 utánit.Ezek a legjobban megkonstruált viragok.Nyomatékuk még az 1100-asokéval is vetekszik és annyira kényelmesek és kezesek mint egy jó fotel.Az enyémben 68000 km van és úgy megy mint egy dogszaóra. Mielőtt megvettem kipróbáltam 400 535 750 1100-as vasakat,és ez a 750-s erősen nyert.
Sziasztok! Minden kedves Virago-s kolegának és természetesen azoknak is akik csak nézelődnek az oldalon.Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok a Hőlgyeknek sok locsolót
a fiúknak sok szép locsolni való leányzót vagy menyecskét.
Sok tojást finom kaját és nagyon finom itókákat.
Üdv daffos
Nagyon koszonom az informaciot!
Mi ez? Olajgomba?
udv mindenkinek azt szeretnem megtudni h van esetleg valakinek egy ilyen elado?
A keverékből nem visszavenni kellett volna, hanem még rádúsítani. A karburátoron kell állítani, de otthon csak fülre tudod. Az alapjárati keverékszabályoztó csavarral teheted meg mindezt. A beállítás folyamata a Virago.ro gyakori műszaki problémáknak szentelt rovatában van. Igaz, XV 535-ről készült az írás, de ugyanaz a módszer, csak a csavar van más helyen.

Itt (pilot screw):

www.viragotech.com/XV750/carb_...

Kifelé tekerve dúsul a keverék.
Sziasztok. Volna egy kis gondom. Van egy 750-es 95-ös évjáratú Viragom. A következő problémák jöttek elő, menet kozben gáz visszavételnél durog a kipufogoba és neha a levegő szüröbe is vissza lő amugy a teljesitmenyevel nincs baj. A tavaly szezon közepén volt egy szerelönél ö a keverékböl vissza vett és nem hogy javult volna hanem még romlott a dolog most már van egy ujabb jellenség is tul melekszika motor. Ha valaki tud nekem tippet adni hogy hol keresem a hiba okát meg köszöném. Üdv Gálffy
Gyonyoru vas. Kar, hogy meg kell vallnod tole
Szia! Látod a reglapod kitöltésével más a helyzet,vannak köztünk Erdélyi motoros cimbik,sőt a www.virago.ro forumon is sokmindent megnézhetsz nagyon sok javítási útmutatót hála blackiex önzetlen munkájáért "TUDOM".Kérdezzél lori007 a virago.ro oldalon meg lorand007 Ő is szatmárnémedi ha jól emlékszem.Üdv daffos
Szia! Kitartás biztos lessz még vélemény,ha olvasod a fórumot akkor látni fogod mindenki kap választ mindenre.Több fórumon bent vagyok de ez a leg jobb,szerintem.Sajnos Én abba hagyom a motorozást nem csak önszántamból mert kaptam 1 frankó infarkust de a fórumot nem hagyom el az biztos.Kitartás és gondold át.Üdv daffos
Koszi daffos.
Nem vagyok nagyon a valtogatas hive. Ismerven magam, ha a lelkem is bele teszem barmibe (pl. egy mociba), akkor eleg nehezen valok meg tole. Ebbol kiindulva inkabb szeretnek olyant, amitol a kozel jovobe nem kell megvallni. Viszont lehet hogy kezdonek tenyleg nagy a 750-es. Sokat szamitana minel tobb velemeny. Koszi