Peace.membrant problat mar v.ki ragasztani?vagy lehet egyaltalan?es mit jelent a gyertyakon az S jelzes?pl(bpr6es)es a francia NGK jok?mert van egy uj Francia NGk gyertyam meg egy japan,a ketot osszelehet tenni?koszonom a vallaszokat peace jo motorozast
Semmi a világon. Sőt, 81-ig visszamenőleg jók a 750-es Virago-k. Tény, hogy 89 után új karbit kapott az összes (Mikunit a korábbi Hitachi helyett) amihez könnyebb alkatrészt találni. 81 és 86 között az önindító a problémás, de annak elejét lehet venni.
Szerintem 1986 után minden nagy Virago teljesen jó motor, a korábbiakkal pedig kicsit foglalkozni kell, hogy jók legyenek. A Hitachi karbival is csak annyi a gáz, hogy ritkább és drágább hozzá a motyó, de szerencsére nem egy könnyen elromló kopó-fogyó alkatrész a porlasztó.
Két dolog lehet: membrán lyukadt ki a karburátorban, vagy csak alapból keveset kap. Ha a probléma egyszercsak hirtelen előjött, akkor szerintem inkább a membrán lyukadt ki, ha mindig ilyen volt, csak néha kicsit jobb vagy rosszabb, akkor inkább a karbit kellene behangolni.
Bocs, most látom, hogy minden előzmény nélkül... Akkor valszeg membrán. :(
Üdv Mindenkinek!
SOS segítségre lenne szükségem!Minden előzmény nélkül elkezdett kb fél gáz után visszadurrogni a karburátorba a paripám.Alapjáraton szépen jár,könnyen indul.Holnap lessz Győrben húsvéti motoros felvonulás,már késsz a jelmez,nagyon szeretnék ott lenni,de így sajnos nem tudok. A z ötletekért nagyon hálás lennék!Remélem nem nagy a baj!
Feri
udv mindenkinek csak azt szeretnem megkerdezni h nincs esetleg jo aron valakinek elado 2db. ilyen alkatresze az egyik haveromnak kene valami olyasmit mondott h a benzint melegiti v mi nem ertek hozza nekem mitom v elore is koszi
ne olajgomba ez az egyike mert ketto van belole a mocin (250-es virago) en nem naon ertek hozza nekem mitom v csak az egyik havere neki van ilyen mocija es azt mondja h a benzint melegiti v ilyesmit mormogott es mind a ketto ki v egve es masik kene neki szoval ha van valakinek jo aron jelezze
Ezen ne is gondolkodjál.Megbánod ha nem 750-st veszel.Persze 90 utánit.Ezek a legjobban megkonstruált viragok.Nyomatékuk még az 1100-asokéval is vetekszik és annyira kényelmesek és kezesek mint egy jó fotel.Az enyémben 68000 km van és úgy megy mint egy dogszaóra. Mielőtt megvettem kipróbáltam 400 535 750 1100-as vasakat,és ez a 750-s erősen nyert.
Sziasztok! Minden kedves Virago-s kolegának és természetesen azoknak is akik csak nézelődnek az oldalon.Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok a Hőlgyeknek sok locsolót
a fiúknak sok szép locsolni való leányzót vagy menyecskét.
Sok tojást finom kaját és nagyon finom itókákat.
Üdv daffos
A keverékből nem visszavenni kellett volna, hanem még rádúsítani. A karburátoron kell állítani, de otthon csak fülre tudod. Az alapjárati keverékszabályoztó csavarral teheted meg mindezt. A beállítás folyamata a Virago.ro gyakori műszaki problémáknak szentelt rovatában van. Igaz, XV 535-ről készült az írás, de ugyanaz a módszer, csak a csavar van más helyen.
Sziasztok. Volna egy kis gondom. Van egy 750-es 95-ös évjáratú Viragom. A következő problémák jöttek elő, menet kozben gáz visszavételnél durog a kipufogoba és neha a levegő szüröbe is vissza lő amugy a teljesitmenyevel nincs baj. A tavaly szezon közepén volt egy szerelönél ö a keverékböl vissza vett és nem hogy javult volna hanem még romlott a dolog most már van egy ujabb jellenség is tul melekszika motor. Ha valaki tud nekem tippet adni hogy hol keresem a hiba okát meg köszöném. Üdv Gálffy
Szia! Látod a reglapod kitöltésével más a helyzet,vannak köztünk Erdélyi motoros cimbik,sőt a www.virago.ro forumon is sokmindent megnézhetsz nagyon sok javítási útmutatót hála blackiex önzetlen munkájáért "TUDOM".Kérdezzél lori007 a virago.ro oldalon meg lorand007 Ő is szatmárnémedi ha jól emlékszem.Üdv daffos
Szia! Kitartás biztos lessz még vélemény,ha olvasod a fórumot akkor látni fogod mindenki kap választ mindenre.Több fórumon bent vagyok de ez a leg jobb,szerintem.Sajnos Én abba hagyom a motorozást nem csak önszántamból mert kaptam 1 frankó infarkust de a fórumot nem hagyom el az biztos.Kitartás és gondold át.Üdv daffos
Koszi daffos.
Nem vagyok nagyon a valtogatas hive. Ismerven magam, ha a lelkem is bele teszem barmibe (pl. egy mociba), akkor eleg nehezen valok meg tole. Ebbol kiindulva inkabb szeretnek olyant, amitol a kozel jovobe nem kell megvallni. Viszont lehet hogy kezdonek tenyleg nagy a 750-es. Sokat szamitana minel tobb velemeny. Koszi
Szerintem 1986 után minden nagy Virago teljesen jó motor, a korábbiakkal pedig kicsit foglalkozni kell, hogy jók legyenek. A Hitachi karbival is csak annyi a gáz, hogy ritkább és drágább hozzá a motyó, de szerencsére nem egy könnyen elromló kopó-fogyó alkatrész a porlasztó.
Bocs, most látom, hogy minden előzmény nélkül... Akkor valszeg membrán. :(
Feri
SOS segítségre lenne szükségem!Minden előzmény nélkül elkezdett kb fél gáz után visszadurrogni a karburátorba a paripám.Alapjáraton szépen jár,könnyen indul.Holnap lessz Győrben húsvéti motoros felvonulás,már késsz a jelmez,nagyon szeretnék ott lenni,de így sajnos nem tudok. A z ötletekért nagyon hálás lennék!Remélem nem nagy a baj!
Feri
A 3789] hozzászólásban kaptál válszt.
végyé
A keeway nél kap talán hozzá elfogadható árért.
A supershadow nál kel keresni, az egy az egyben azonos a 250 es virágoval
végyé
Csak kérdezném , a 90 előttivel mi a baj.
a fiúknak sok szép locsolni való leányzót vagy menyecskét.
Sok tojást finom kaját és nagyon finom itókákat.
Üdv daffos
Itt (pilot screw):
www.viragotech.com/XV750/carb_...
Kifelé tekerve dúsul a keverék.
Nem vagyok nagyon a valtogatas hive. Ismerven magam, ha a lelkem is bele teszem barmibe (pl. egy mociba), akkor eleg nehezen valok meg tole. Ebbol kiindulva inkabb szeretnek olyant, amitol a kozel jovobe nem kell megvallni. Viszont lehet hogy kezdonek tenyleg nagy a 750-es. Sokat szamitana minel tobb velemeny. Koszi