Eddig még brumeszkosz fogós megoldásánál komolyabb trükk nem kellett ilyen esetben, mondjuk fogótól is függ. Én kisméretű vízpumpafogót (csőfogó, papagájfogó néven is ismert) használok, ami odafér a csavarokhoz és jó hosszi a nyele a nagy szorításhoz és erőkarhoz.
Az egy segédszelep, ami motorféknél módosítja az alapjárati keverék összetételét, hogy ne durrogjon nagyon a motor, mert az nem egészséges a szelepeknek. Sokat nem ér utángyártott csöveknél, de a gyári rendszerrel hatásos.
A héten atomjaira szétszedtem a karbikat egy teljes takarítás céljából. A csavarokkal én is sokat szenvedtem, vágóval kellet lesegíteni őket. Osztom Blackiex véleményét nekem is minden csavar imbusz ahol lehet. Én horganyzottat használok ,szép fényes. Ha bemattul csere, párszáz péz.
ha az eddig írtak nem segítenének:
vékony vasfürészlappal hasítottfejűre "alakítod" a csavart.
A fej lefúrását nem merném javasolni, mert ha akkor se jön, akkor szarba vagy. Belefúrni, és van ún. törtcsavar kiszedő, olyan mint egy balmenetes facsavar, azt belehajtod.
Üdv
Azért ha veszel csavart rozsdamenteset vegyél.
Azt ki tudod polirozni és fényes is marad.
No meg vagy belső kulcsnyilásút vagy hatlapfejűt.
Én az olajszűrő fedélben lévőket is olyanra cseréltem, mert az eredeti olyasmi volt mint a tied.
Itt a szezon, nekem meg van egy kerregő önindítóm! Motorom 1983-as XV750SE. Tud valaki ajánlani egy szakit (Bp-en lenne a legjobb) aki orvosolni tudnám ezt a virago önindító betegséget? Előre is köszönöm...
Az lenne a kérdésem, hogy a 250es virgácson, ami "dísz"-nek van feltüntetve a keeway-en, az alatt mi van a viragon-n?
Nem a légszűrő, hanem a másik oldalt?
Egyszerűen, nem tudom kitalálni...
Ha kell holnap rakok fel képet is róla...
Kösz előre is:)
Szia!
Én az ilyen csavarral mindig azt csinálom, hogy a legpasszosabb csillag csavarhúzót pár határozott ütéssel beleütöm, és piszokul nyomva egy picit még szorítok rajta. Ilyenkor megmozdul a menet, és utána tudod kifele tekerni, persze veszettül nyomva. Ha nem megy, fúrd le nyugodtan a fejét, nem olyan rettenet a dolog.
Ami nincs szétbarmolva nagyon, azokat úgy szedtem le, hogy csavarhúzót nyomtam vagy mellkasból, vagy a kulcscsont alatti gödörbe raktam a csavarhúzó végét és onnan toltam teljes testből, aztán fordítottam rajta. A csavar ilyenkor pattanva enged. Fontos hogy a csavarhúzó nem lötyöghet a csavarban! A többit már leírták, esetleg még a csavarfej lefúrása lehet, ilyenkor a csonk kézzel kitekerhető.
Hát igen a zsir, olaj az egy" fél szerelő" ha tudsz ezüst tartalmu zsirt használj, soha nem korodál őssze semmi ! nagyon sok kényesebb helyre használom
Szia! A spiáternek meg az aluminiumnak a hátránya sajnos a vassal össze tud gyógyulni.Személy szerint Én mindég meg zsírozom a csavar menetet.Jó szerelést.Üdv daffos
Nagyobb oldalcsipőfogoval erösen rákell fogni a csvarra és álltalában megindul.Ne sajnáld a csavart az a jó ha belevág az oldalcsipőfogó mert akkor nem csuszik el a csavaron .Nekem márt többször bevállt a modszer.
Sziasztok! Sajna ismerős a helyzet.Én úgy oldottam meg,hogy egy csavarhúzóból köszörültem egy vágót és azzal kivágóztam a csavart mikor megíndult már kézzel is tudtam csavarni.újjal pótoltam.Sajnos nem ment másképpen ez nem a leg jobb megoldás de haszos.Üdv daffos
Kosz a segitseget,holnap megprobalom,meg beszerzek ugy csavarokat is...gondolom nem kell semilyen kulonleges anyagbol legyen a csavar jo barmilyen?nem tudom mivel van rogzitve de volt egy ami nem volt megrongalva de ahoz is olyna nagy ero kellet hogy kiszedjem hogy belefaradtam...peace
Lori! A csvarhúzó végére üs rá finoman amikor kiakarod csavarni ! El fog indulni! Vagy csillag csvarhúzó fejet ted a csavarfejre és úgy üsd meg és utána próbálkoz a csvar kihajtásával! Reméljük nem rögzítették menetrögzítővel! Az ütés azért ne erőből hanem finoman!
Peace.megakartam nezni a karburatort de sajnos szornyu dologal talalkoztam!megvanak rongalodva a csavarfejek,probaltem kibontni de csak rosszabitottam rajtuk....hogy tudnam kicsavarni aztan szerenzek be uj csavarokat.....varom otletiteket,es koszonom szeppen a segitseget.Peace
A karbi membránokat sem árt megnézned, valamint azt, nincs-e falslevegő beszívására esély. A tünetek alapján olyan, mintha kevés anyagot kapna az említett tartományban. Nagy terhelés alatt jobban húzod a gázt és ettől a tű is jobban kiemelkedik. Talán ez kompenzál az emelkedős példád esetében.
Köszönöm!