Ezzel az a gond, hogy 700-asom van. Amit az 535-ről tudok, az a szervízkönyvből és külföldi fórumokból utánaolvasással lett összekaparva. Ez a benzincsap dolog elég rejtélyes még nekem, ha lesz infóm, szólok. Momentán nem sok időm van most kutakodni.
Hali!
Ha jár a motor,az akksira párhuzamosan sztem 14V körül kéne mérni.De egyébként az akksit nem feszültséggel,hanem árammal töltjük,ezért érdemes sorba rakni a műszert az akksival és megnézni mennyi amper (áram) folyik keresztül.
Más.
Az első henger csonkja nekem is füstöl,ha leveszem róla a csövet,gondolom ez normális,másnál is olvastam már ezt,hogy így van.Korábban blackiex leírta,hogyha nem stimmel a szint a karbiszinkronnál alsó és felső tartományban is,az esetleg azt jelenti,hogy az egyik henger kopottabb,mint kellene.Ilyenkor úgy kell belőni,hogy a lehető legkisebb szintkülönbség legyen az alapjárati és a magas fordulatú tartományban is.(Szóval ha a magas fordulatnál nagy a különbség,úgy állítsd,hogy visszább tekersz a csavaron és így nem lesz kiugró eltérés egyik állapotban sem,hanem mindkét esetben csak egy minimális.Gyakorlatilag átlagolsz:) )
Peace.ma en is megcsinaltam a szinkront mert kihereltem a pipakat,de hat nem tudtam egyszintbe allitani,ha beallitotam egy szintre alapjarton aztan kb felig hzutma a gazt akkor elmozdult,vagy alapjaraton tudom szintbe tenni vagy nagyobb gaznal de a keto egyut nem mukodik....ennek mi lehet az oka?jah es mar emlitetem hogy ha leallitoam a motort es lehuzom azzokat a tomiteseket az elso hengernel aramlik belole a fust mig a hatsobol semi se jon...kosz a segitseget peace...
Szia! Nekem ha gázt adok akkor sem megy feljebb 12.9-nél, ez szerintem kevés az akku töltéséhez minimum 13volt fölött kénne lenni, vagy olyan okos a feszszabályzó,hogy az akku töltötségét is figyelembe veszi és nem engedi 12.9 fölé a feszkót, de az akku nem volt teljesen feltöltve.Akkor meg nem értem az egészet.
Ma megcsináltam a karbi szinkront, de a problémám most is megmaradt, 3/4 gázig szépen elforog, utána viszont elkezd rángatni. Tudnátok segíteni hogy mit csináljak
A másik észrevételem a baloldali ál légszürő deknije alatt négy elektromos kimenetet találtam.Tudjátok,hogy mik ezek?Én csak arra tudok tippelni,hogy a kiszedett durrogásgátlóhoz valók.Nem tudom,hogy van-e bennük áram,csak az zavar,hogy egy benzines porlasztó tetején hevernek.Ha valaki tudja,hogy mik ezek és ,hogy kellenek -e egyáltalán valamire annak megköszönném az infót.
Helló!Megnéztem a gépen a pilot screw állító csavarokat és azt kell mondanom , hogy nincsenek ott ahol a rajzod mutatja.Helyette az a konzol van oda felcsavarozva ami a pillangókat szinkronban tartó karozatot tartja.Na erre kössél masnit.Viszont ezzel szemben a szívócsonk felső felén ott van két gumidugós furat.Ha az alatt lapul a csavar akkor azt aztán nem lehet állítani a tank levétele nélkül.Szerinted azok lehetnek a pilot screw csavarok?Másik kérdésem az ,hogy az normális , hogy az első henger beömlő csonkjáról van bekötve a benzincsap vákum csöve.Fotóztam is.
Sziasztok!
Tudja e valaki pontosan,hogy menyinek kell lenni a töltöfeszültségnek az akku sarkain gázadáskor,ill magasabb fordulaton? Nekem 12.9 voltol nem megy feljebb.Ez szerintem egy 12 voltos akku töltéséhez kevés.Hány voltig engedi a fesszabályzó a generátor feszültségét nagy fordulaton?
Olvastam a virago.hu-n és a doktor chopperen is a precíz és hasznos ötleteidet, javítási leírásaidat. Nem tudom, másnak mennyire aktuális, illetve mennyire jellemző , mint hiba, de úgy vélem, sokan ( akiknek már elromlott és akiknek majd ezután fog )örülnének annak, ha az xv535 benzincsapjának javításáról, vagy átalakításáról is írnál néhány hasznos útmutató sort. A probléma általában az, hogy hiába kapcsolod át tartalék ( RES ) állásba a kormány kapcsolót, a csökkent üz.anyag szintet jelző lámpa nem alszik ki, azaz a benzincsap nem kapcsol át. Nem tudom , hogy ilyenkor lehet-e olyan, hogy csak a lámpa világít, de a csap valójában átváltott tartalékra, azt sem tudom, hogy ha esetleg a kapcsoló hibája lenne, hogy lehetne gyorsan és biztosan kiszűrni, vagy meg lehet-e oldani azt, hogy eleve az alsó ( tartalék ) állásból szívja a naftát, de a lámpa figyelmeztessen, ha a tartalék szintet eléri , stb...stb..
Előre is köszönöm a magam és mások nevében is, ha időt szakítasz rá!
Neked 535-ösöd van?Ha igen,hogy cserélted ki a dobokat?Nekem hegesztve vannak és a középdobból a csövek a végdobok oldalába csatlakoznak be,így a helyzet elég bonyolult...
Ma néztem,sajnos nem levehetők a dobok,hegesztve vannak.Ez egyébként elég szívás.Az eredeti dobot meg nem akarom macerálni,mert az meg elég nagy értékesés,ha valamikor el akarnám adni a vasat.Pedig jó lenne egy testesebb hang.Na majd lesz valami,a válaszaidat mindenesetre köszönöm.
Ezt sajnos nem tudom megmondani. 700-asom van, amin totál más a rendszer. Ha a gyári dobok levehetők és a Marwing feltehető a helyére, hagyd benne a középdobot. Jó hatással van az alacsony fordulaton leadott nyomatékra és mélyíti a hangját, mert egy viszonylag öblös tágulási tér, ahol a magas hangok kiszűrődnek.
Értem,köszi.Még annyit,hogy közös alsó dobot benne hagyjam a kipurendszerben?Egyszerűen flexeljem le róla a két eredeti dobot,majd hegesszem fel a marwing dobokat,aztán a karbi állítás és annyi?
Üdv mindenkinek! Blackiex útmutatásai alapján megcsínálltam a karbi szinkront és az üveg gyertyás keverék bellítást és a T-34-esem helyett kaptam egy svájci Doxát.
Mindenkinek ajánlom a műveletet pláne aki nem rég vette mint én.
Csodára képes a két műveletet,semmi rezgés semmi idegen zaj szinte olyan csendes lett,hogy néha azt hiszem a gyerek biciglilyét toltam ki a garázsból és azon ülök bukósisakban csak azt nem tudom,hogy mitől megy 130-cal
A karbit elképzelhető, hogy állítani kell. Ha az új kipufogóval gyengül, rángat, köhög vagy motorféknél visszadurrog, akkor bele kell nyúlni. A pár hozzászólással lentebb említett cikk alapján meg tudod csinálni.
A PILOT SCREW nevűek. Kifelé tekerd lassan. A mostani állapothoz képest tekerd kifelé fél fordulatot (180 fok), motorkázzál és ellenőrizd, javult-e. Ha nem tűnt el teljesen, akkor még negyed fordulat, új próbakör. És így negyed fordulatonként próbálgatva tudod közelítőleg beállítani.
Pontos mérést csak üveggyertyával lehetne csinálni.
Szia! Ugylátom Neked 750-es vagy 1100-as a géped ebben Blackeix tud segíteni,neki 750-es gépa van nekem is ö mondta meg hogyan kell illetve a virago.ro oldalra feltette a müszaki problémák cimszó alá .ott megtalálod. de ha irsz neki a Forumon akkor is szivesen segít,bár egy párszor már leírta ide is de mgmondja,hogy melyik hozzászólásban írt róla.Nekem üveg gyertyával lett beállítva de én elötte már állítottam az itt leírtak szerint és majdnem tökéletes lett csak egy egész fordulatot kellett a csavaron még tekerni, de az irány az jó vlolt.
Hello.Az enyémen is Marwing dobok vannak és marha jó a hangja a gépnek.Le tudnád írni?hogy hogyan kell beállítani az alapjárati keveréket ahhoz ,hogy ne durrogjon.
Szia! Nekem Marvin dobok vannak és jobban tetszik a hangja mint a gyárié pedig az is kivolt heréve ,ennek Harley-sebb a hangja.
Akarbit be kell állítíni hozzá mert amugy gáz elvételkor motorféknél durroni fog a kipufogó.Az enyém most lett beállítva ( alapjárati keverék) és nagyon jólett. egy kicsi percegés még maradt de az állítolag nem vészes.
Hali!Tud valaki valamit a Marwing dobokról?Most van egy eladó ami jó a virago-ra a tulaja szerint,eredeti tompító van benne.ha esetleg megvenném és felszerelném,a karbik igényelnek új beállításokat?Előre is köszi!
Blackiex!Tegnap kipróbálta egy "tapasztalt motoros" a gépemet,aki azt mondta,hogy tökéletesen megy,ennek semmi baja és nagyon kellemeset csalódott az 535 viragoba,eddig nem volt neki szimpi.Úgyhogy egyelőre hagyom a szelephézagot és a karbiszinkront.Ez a kipudolog viszont most érdekel.
Köszi a rajzot blackiex. Még egy kérdésem lenne. A motor használati útmutatója azt írja hogy a benzincsapot mindig zárjam el. Miota megvettem a motort keresem , de nem találom. Van rajta? Ha igen hol?
Ha jár a motor,az akksira párhuzamosan sztem 14V körül kéne mérni.De egyébként az akksit nem feszültséggel,hanem árammal töltjük,ezért érdemes sorba rakni a műszert az akksival és megnézni mennyi amper (áram) folyik keresztül.
Más.
Az első henger csonkja nekem is füstöl,ha leveszem róla a csövet,gondolom ez normális,másnál is olvastam már ezt,hogy így van.Korábban blackiex leírta,hogyha nem stimmel a szint a karbiszinkronnál alsó és felső tartományban is,az esetleg azt jelenti,hogy az egyik henger kopottabb,mint kellene.Ilyenkor úgy kell belőni,hogy a lehető legkisebb szintkülönbség legyen az alapjárati és a magas fordulatú tartományban is.(Szóval ha a magas fordulatnál nagy a különbség,úgy állítsd,hogy visszább tekersz a csavaron és így nem lesz kiugró eltérés egyik állapotban sem,hanem mindkét esetben csak egy minimális.Gyakorlatilag átlagolsz:) )
Tudja e valaki pontosan,hogy menyinek kell lenni a töltöfeszültségnek az akku sarkain gázadáskor,ill magasabb fordulaton? Nekem 12.9 voltol nem megy feljebb.Ez szerintem egy 12 voltos akku töltéséhez kevés.Hány voltig engedi a fesszabályzó a generátor feszültségét nagy fordulaton?
Olvastam a virago.hu-n és a doktor chopperen is a precíz és hasznos ötleteidet, javítási leírásaidat. Nem tudom, másnak mennyire aktuális, illetve mennyire jellemző , mint hiba, de úgy vélem, sokan ( akiknek már elromlott és akiknek majd ezután fog )örülnének annak, ha az xv535 benzincsapjának javításáról, vagy átalakításáról is írnál néhány hasznos útmutató sort. A probléma általában az, hogy hiába kapcsolod át tartalék ( RES ) állásba a kormány kapcsolót, a csökkent üz.anyag szintet jelző lámpa nem alszik ki, azaz a benzincsap nem kapcsol át. Nem tudom , hogy ilyenkor lehet-e olyan, hogy csak a lámpa világít, de a csap valójában átváltott tartalékra, azt sem tudom, hogy ha esetleg a kapcsoló hibája lenne, hogy lehetne gyorsan és biztosan kiszűrni, vagy meg lehet-e oldani azt, hogy eleve az alsó ( tartalék ) állásból szívja a naftát, de a lámpa figyelmeztessen, ha a tartalék szintet eléri , stb...stb..
Előre is köszönöm a magam és mások nevében is, ha időt szakítasz rá!
Széles utat!
Mindenkinek ajánlom a műveletet pláne aki nem rég vette mint én.
Csodára képes a két műveletet,semmi rezgés semmi idegen zaj szinte olyan csendes lett,hogy néha azt hiszem a gyerek biciglilyét toltam ki a garázsból és azon ülök bukósisakban csak azt nem tudom,hogy mitől megy 130-cal
http://www.viragotech.com/XV75...
A PILOT SCREW nevűek. Kifelé tekerd lassan. A mostani állapothoz képest tekerd kifelé fél fordulatot (180 fok), motorkázzál és ellenőrizd, javult-e. Ha nem tűnt el teljesen, akkor még negyed fordulat, új próbakör. És így negyed fordulatonként próbálgatva tudod közelítőleg beállítani.
Pontos mérést csak üveggyertyával lehetne csinálni.
Akarbit be kell állítíni hozzá mert amugy gáz elvételkor motorféknél durroni fog a kipufogó.Az enyém most lett beállítva ( alapjárati keverék) és nagyon jólett. egy kicsi percegés még maradt de az állítolag nem vészes.
Blackiex!Tegnap kipróbálta egy "tapasztalt motoros" a gépemet,aki azt mondta,hogy tökéletesen megy,ennek semmi baja és nagyon kellemeset csalódott az 535 viragoba,eddig nem volt neki szimpi.Úgyhogy egyelőre hagyom a szelephézagot és a karbiszinkront.Ez a kipudolog viszont most érdekel.