Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem csak 130, de diákként előteremteni nem kis móka, meg mellette a motort. A kolléga pontot tett az i-re a hozzászólásával, nekem 4-5000 között dadog a motor, nem akar menni, mintha akadozna, alatta viszont 40-50el felvisz hatodikban egész komoly emelkedőn. Gondoltam hogy kopott lehet a tolattyú, és ez okozza a problémát, úgyhogy én is meg fogom nézni. Igaz nekem műanyag rakétám van
Oké, itt megtalálsz. Az árban benne van a posta is, erre már nem jön járulékos költség.
Tudom, milyen műsor ez a tandíj móka, nekem is félévente 160 eFt a fősuli. Mintha a fogamat húznák...
Pontosan, ahogy mondod... Szép munka volt!
Milyen csiszolóval csináltad? Nullás? Én eddig 5000-esnél finomabbal nem találkoztam. Ennyire falun lakom? :D
Sziasztok a hétvégén én is a karbi tisztogatással bajlódtam. (hiba jelenség: kis fordulaton, finom gáznál vissza durrogot). Dugulást v. szennyeződést nem találtam, de egy gyanus hiba okot figyeltem meg. Az egyik karbi suber (tolattyú) alsó, zárt részénél szorúlt, mig a másik könnyedén járt. Finom nullás csiszoló papírral felpolíroztam,addig mig könnyedén nem járkált.Összeszerelés után a motor jól működött. -- lehet, hogy kis fordulatnál, kis vákuumnál nem tudott nyitni, ezáltal az egyik henger kevesebb anyagot kapott?--
Köszönöm, lehet érdekelni fog a dolog, tandíjfüggő....
Én 15 körül tudok angliából, nagykerből. Ha tömítetlenség van a T fittingnél, adj neki teflonszalagot alá vagy kis bilinccsel szorítsd rá a csövet.
Helló!

Megcsináltam a szinkron műszert a leírásod alapján. Amivel szivni lehet, az az, hogy ha a T elosztókon a bütyök nem elég nagy, ezáltal képes levegő beszivárogni amikor csinálom a szinkront.
Üveggyertyát mennyiért lehet beszerezni? Az MForce-nál 18-19000 ft körül lenne, bár egyszeri beállításhoz lehet ez nagy beruházás lenne...
Az már elégséges. Tudom, nem olyan látványos, mint a 14 volt, de ne aggódj, ha rendesen indul a bringa mindig.
Szia!
Olyan már volt ,hogy megszivtamagát inditáskor hidegen és nem tudtam kiszellöztetni a benzint a hengerekből mert az inditozátol lemerült az akksi annyira ,hogy alig forgatta az öninditót,utána kiszelőzőtt magátol és beindult az akksi is magáhoztért annyira.
Csak azt néztem hogy 13,5 volt fölé nem nagyon megy a tölötöfesz az akuu sarkain gázadáskor.
blackiex, ugye veled beszéltem , hogy ha szükség volna valamire ebay-ről, segítenél nekem?
Úgy néz ki most volna itt az az idő....
elöl-hátul küllős....
köszömszépen
Ha küllős a kerék akkor tömlős gumi kell rá. Ha öntött, akkor mehet a tubeless is.
Sziasztok !
Családi okok miatt eladóvá vált Yamahga XV750 nagytestű robesz csere lehetséges. iá: 600.000 ft
hali
535-re tömlős gumi kell?
http://www.r17.hu/index.php?pa...
erre gondoltam....
Ha több időm lenne rá, informatívabb lennék... :)
Olvasta, én is az oldaladat. Régebben a blogodat, de az oldal informatívabb. Nagyon hasznos, gratulálok hozzá
Egyelőre csak nézd meg a gáztűidet és a membránokat. A gáztűnél meg kell nézned, hogy hanyadik rovátkában van a rugós gyűrű, a membrán (a gumihártya a gáztű körül levő dugattyún) esetében pedig meg kell vizsgálnod, nincs-e rajta lyuk, repedés, ilyesmi. Fény felé tartva látszik, ha sérült.
Peace blackiex!megneztem a munkaidat a virago.ro-n.Minden elismeresem nagyon jok,es sokat segitenek koszonom minden motoros neveben.amiket ott leirtal mar szinte megcsinaltam a karburator beallitason kivul.nah es hat mindig az a jellenseg hogy hatul kobdosi az uzemanyagot szinte mert nagyon fekete amilyen nyomot hagy a vazon,a masik meg,hogy szinte mar 90 ig se huzhatom mert nagy vibracio,es nagy a fogyasztas...soha nem csinaltam meg ilyet mit mondasz erdemes nekifogjak a karbi beallitasnak?peace
Egyszerűsítsünk... Volt már, hogy állva hagyott és nem indult el töltetlen akku miatt? Mert ha eddig mindig rendesen működött, nem mutatta jelét annak, hogy kevés a töltés, akkor nincs azzal a cuccal semmi baj.
Az 535-ön mind az. A nagy XV-ken van 1988-ig Hitachi , utána Mikuni.
A fogyasztásom 4,5- 5 liter.Akkor szétszedem a karburátort és kitisztítom.
Szinkronizálásnál nekem is alapjáratnál egyforma volt, viszont fordulaton eltért, aztán csak sikerült úgy beállítani hogy 8 cm-n belül legyen mindkétszer. A karbim Mikuni. Nem minden 535-ösön ez van?
Üdv

Jól mondja az olvtárs, az akku töltésfolyamatára az áramból kell kovetkeztetni.
A feszültség sok mindentől függ, pl. ha halódik az akku, csökkent már a kapacitása nagyobb feszültséget lehet rajta mérni járó motornál.
Kisebb fesz. jele lehet a lazulás is a vezetékezésnél, nem csak a fesz.szab. hibája.
Áramot kellene mérni, hogy menyi megy befele járó motornál.
És hogy mikor, mert egy tartalmasab öninditózás után egy darabig nagyobb a töltöáram, utánna le kell csökkennie.

végyé
Leírtam mindent a Virago.ro-s cikkben... Ha elmozdul, úgy állítsd be, hogy 6-8 centi legyen a max eltérés. Ahogy frostland írta, próbáld meg kiátlagolni.
Tiszta a kabi belül? Első körben egy tisztítást ajánlok...
A fogyasztásod mennyi? Lehet, hogy szegényre van állítva a tű. Erről több infó a Virago.ro megfelelő rovatában.
Nem tudom... Úgy nézem, neked már Mikuni karbis XV-d van. Arról nem vagyok túl sok infóval elhalmozva, a szervízkönyvben viszont lehet, hogy van infó.