Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 750-es ülése ugyanaz, mint az 1100-esé, de nem kompatibilis az 535-ösével. Egy dolgot tehetsz, elviszed kárpitoshoz és pakoltatsz bele egy kis plusz szivacsot. Az alábbi képen zölddel jelöltem, hogy hová kb. mennyi és milyen formájú szivacsot rakass a gyári bőr alá.
Bocs a móricka-rajzért, de nincs jobb eszközöm. :)
Vasárnap mentem kb 150km-ert,és bizony nem volt túl kényelmes. többször fel kellett állni a nyergben, 535-ös. Kényelmesebb a 750-es vagy az 1100-es űlése? Ha igen fel lehet szerelni az 535-re és hol lehet venni? Előre is kösz . üdv
Szia megtaláltam ,megcsinálltam a müszert szinkronizáltam .Az egyik karbi majdnem beszívta az olajat lekellett állítani a motort annyira rossz volt .Most már OK sokkal egyenletesebb lett az alapjárat is .Mindenkinek javaslom ezt a műveletet mert ha nem jó beállítás akkor ez a kis meló csodát tesz.
Uraim, tudom, hogy marha vagyok, azert irom le, hatha mas elkeruli ezt: kipucoltam a vezermulanc spanolokat, a hatso visszatetelenel tul huztam a csavart es nyakbol leszakadt. Most varom az "ujat", bontobol... legyen tanulsag.

tisztelettel
modi istvan
Eléggé, de ha most minden oké és előírás szerinti, akkor nem lesz baj.
Üdv
Azért mert az egyik elkezdte ereszeni.
Ugy kb. 2 dl -t tudtam visszatölteni a 2.5 helyett, azért ez már nagy eltérés ugye ha a másik még megtartott a 2.5 decit?


végyé
Idővel fekete lesz, még ha új korában zöld vagy fehér, akkor is. :)
Attól függ, miért nem egyforma. Azért, mert előírás szerint kevesebb megy az egyikbe, mint a másikba? Mert akkor minden oké. Ha viszont egyikben az előírtnál kevesebb van, a másikban pedig jó a mennyiség, az annyira nem jó. A két teleszkópnak nagyjából egyformán kell csillapítania, mert a tengely befogatására akkor jut a legkevesebb káros (csavaró irányú) terhelés.
Virago.ro oldal.
Üdv
Hulitánál vettem, de hogy ki gyártotta...............
A benne levő olajnak ugye nem fekete szinűnek kellne lennie?
És mi van ha nem pont egyforma a 2 teló olajtöltet menyisége?

végyé
Szia! Mi a szokott hely én még nem ismerem,háláslennék ha megírnád.
Ha normális gyártótól származik, pl. FAG vagy efféle, akkor bírni fogja.
Üdv
No olvtársak, megejtettem a szimering cserét a telóban.
Voltam olyan aljas, hogy 400 pézért vettem egy kommersz darabot.
Szerszámkészitéssel együtt sem tartott az egy kicserélése 2 óránál tovább.
Kiváncsi vagyok meddig birja.

Azért a háttérben megrendeltem egy rendes garniturát a Bikersore nál, mert ez a szimmering vékonyabb mint a bennelevő.
Ez jó volt begyakorolni a techikát.

Xv250 eseknek mondom, ha ilyenre adják a fejüket kell egy célszerszám.
Egy 12 es hatlapfejű csavart ki kell toldani olyan 40 cm husszúságúra.
Ennek a feje megy bele telóba, és ezzel lehet kicsavarni vagy ellentartani a benne lévő egységet.
Ha csak aluról próbála az ember nem jön szét, csak forog a belseje.

végyé
A szelephézagot hidegen kell állítani és mivel a karbi mérések eredményét befolyásolja, célszerű azzal kezdeni.
Nem egy nagy trükk az sem, csak nagyon precízen kell csinálni, szóról szóra követve a szervízkönyvet.
Köszi szépen,már olvasgattam ott ezekről.Melyiket érdemesebb először beállítani?Vagy nincs ebből a szempontból közük egymáshoz?Mert a karbiszinkront meg tudom csinálni,de a szelephézaghoz segítség kell majd,nem csináltam még ilyet.
Szelephézag ellenőrzést és karbiszinkront javasolnék első körben. Némi rezonálás egészséges, hiszen V2-es blokkról van szó.
A karbiszinkronról találsz útmutatót a virago.ro oldalon. A szelephézag ellenőrzéséről pedig a szervízkönyvben van leírás, ami szintén beszerezhető a fent említett honlapról.
Hali!
A télen vásárolt motorommal(535-ös) tegnap ismerkedtem meg úgy jobban 50-60 km-en.Húz mint az állat,nem füstöl,viszonylag egyenletesen jár,viszont 80km/h felett némi rezonálást érzek (sztem a blokktól jön) plusz egy kis csörgést(?)-zizegést(?) hallok a blokk felől és úgy érzem,mintha a moci kicsit jobban küzdene a kelleténél...Nem ismerem ezt a mocitipust annyira,hogy meg tudjam ítélni,hogy ez normális-e és én reagálom túl,vagy van valami gubanc?
Elkészült a leírás a gyertyapipa átalakításáról, a gyertya és pipa témaköréről, képekkel.
Hamarosan elérhető lesz a szokott helyen.
A szinkronozást el lehet cseszni sajnos, főleg ha nem minden körülmény tökéletes. Egy normális állapotú motoron 2-3 évente elegendő. Én tavaly csináltam, de mivel az egyik gyertyapipám nem volt jó és erről akkor nem is tudtam, az akkori beállítás nem lett hiteles. Most cseréltem le a pipákat, újraállítottam és meglepően sokat kellett tekernem a szinkroncsavaron, hogy jó legyen.
Első hallásra fura, hogy köze van a két dolognak egymáshoz, de tapasztalatból mondom, hogy van, úgyhogy nem árt mindenkinek újra belőni, ha nemrég hasonló gyújtás/gyertya variálás történt és az javulást hozott.
A hátsó henger az első szélárnyékában van. Az 535-ösön a hengerek szinte tökre egymás mögött helyezkednek el, a hátsó hengert már eleve meleg hűtőlevegő ér el. Más az üzemi hőmérséklete, emiatt kicsit más keverékképzést igényel. Több nagy XV-n is (750-920-1000) más az első és a hátsó tű.
Szevasztok Motoros Barátaim !
Azt kérdezném Tőletek, hogy nem érdekel-e valakit egy Bridgestone
hátsó gumi 150/90-15 M méretben, még teljesen új, sajnos nekem méretben nem passzol az 535-ösömre!
Peace.Ma jo kis motoros ido volt es hat mentem a vassal egy 150 kilometeres kis kort,nem jott meg sajnos az uj pippa,de megmergelodtem es en is kibeleltem,hat amit tapasztaltam hogy pocre indult,eddig mindeg kellet 3 szor indotozram
most berobbant egybol...szoval ajanlom midnenkinek hogy megfelelo pipiat hasznaljon,a fogyasztast nem tudtem nezni hogy javult e...de megnezem amit eszrevettem hogy 90 nel ellege vibral amit eddig nem vettem eszre....lehet kene egy szinkron tesz?jah amugy a tavaj csinaltam mar en is blackiex modszerevel.megvan meg a muszer nagyon buszke vagyok ra akkor azt vettem eszre hogy amiutan levettem a gumicsoveket az elso hengerbol ott a csonknal jott a fust kivele rendesen...ami a hatsonal nem jellentkezet ilyesmi...ez jelenthet v.mit?kosz a segitseget peace
Nagyon köszi, bíztam benne, hogy lesz valami 5leted. Elképzelhető, hogy a tank visszarakása után az üzemanyagszint jelzőtől jövő csokit nem dugtam vissza. Holnap reggel megnézem és megírom. Motorral akarok menni melózni.
Remélem hogy fasza lesz, mert ez az utolsó reményem. Már mértem kompressziót, kibeleztem a pipát, az úszóházban lejjeb vittem a szintet, a keverék csavart is tekergettem.Légyszi magyarázd el nekem hogy miért különböző méretűek a tűk.
Megtettem csak kipróbálni nem tudtam mert izgalmamban bekaptam 2 borsodit.
Ha esetleg emlékszel volt már ijen irányú próbálkozásom csak akkor még nem voltam tudatában a jelen problémának ezért akkor eltanácsoltál. De legalább jó helyen kotorásztam. Nemtom mennyire fog fájni ha vennem kell egy tüt.
Szevasztok. Szép munka volt és érthető:GRATULA és köszi üdv mindenkinek :absa07