Akkor a kormolós tűt engedd lejjebb, azaz a rugós seeger gyűrűt tedd egy rovátkával feljebb.
Erről is készült egy alapos cikk a Virago oldalra. :)
Ajánlom mindenki figyelmébe.
Üdv
No nálam is beértt a teleszkóp szimering csere.
Úgy értem vele haza, hogy" nyakkendőt" kellett kötni a telóra meggátolva az olaj lefolyását a fékrendszerre.
Ugye valaki már cserélt úgy hogy nem szedte szét a telót?
A méretében tudna valaki segiteni?
A keeway szerint 33x45x10.5 az én mérésem szerint is sonló csak ugye a vastagságát nem tudtam lemérni.
Az xv250 javitási könyvben nem találtam adatot, vagy csak béna vagyok?
Nagy szolgálatot tettél vele, a Virago-s oldalon fent van már a cikk.
A membránoknak elvileg egyformának kellene lenni, ez így nem egészséges. Próbáld meg felcserélni a kettőt. Ha a hiba vándolor és a hátsó hengered helyrejön, az első meg kokszolja a gyertyát, akkor biztosan baj van.
A gáztű állítható?
Az elektromos csatlakozásokat ellenőrizted? Igazából nem vagyok túlságosan képben, mi honnan és hová megy az 1100-esen, de ha nekem lenne, úgy repülne róla a villanyos pumpás lószar, hogy csak úgy zörögne. Kapna egy 750-esről származó kézi csapot oszt csókolom. :)
Na de visszatérve: ha RES állásban megy, ON állásban pedig nem és ennek ellenére le tud folyni az anyag a pumpáig, akkor az elektromos csatlakozások körül lehet valami. Talán az ON állásban nem kapja meg a megfelelő feszültséget a pumpa, mert valami kontakthiba áll fent. Elsőre legalábbis erre tudok tippelni, de megpróbálok a Haynes manualban utánanézni, hátha értelmesebben leírja, mint a Clymer.
Helló!
Én még most is ott tartok hogy a hátsó henger kormol. Gondoltam ma is foglalkozom a problémával és kivettem a membránt a karbikból. Ahogy ott mélázok fölöttük látom hogy nem egyformák.A hátsó 5dz9 ennek a hegye nyujtottab az első 5dz10 ennek a hegye rövidebb. Arra lennék kíváncsi hogy ez mennyire egészséges.
A fotós dolgot egy kicsit elnéztem.
Sziasztok! Én a mai nappal kezdtem a motoros szezont. Azonban nem teljesen gondtalanul. A télen ki volt véve mindkét üzemanyagtank (XV1100) és most csak akkor hajlandó menni, ha tartalékállásban van a kapcsoló. Pedig tele van tankolva, a felső tank is színültig. Kicseréltem már a benzinszűrőt, hátha. De nem szűnt meg a jelenség. Csere közben orrán száján spriccelt a benzin, tehát a szűrőig eljut a nafta. A gyújtás ráadásakor úgy kerreg a benzinpumpa mint mikor alig van benne benzin. Tudja valaki a megoldást?
Mistvánnak köszönhetően a leírás felkerült a Virago.ro oldalra, a "Gyakori műszaki problémák" alatt megtalálható.
Nagyi, mégegyszer köszönjük az alapos fotókat!
Engedelmeddel ezekhez a képekhez megírom a cikket és feltesszük a Virago.ro-ra.
A gyertya herélésére gondoltam egyébként, ami a fotókat illeti, de kitűnő ötlet volt a szinkronozást is lefotózni.
Mindenki nevében köszönöm, akinek hasznára válhat!
Hello!
Íme a szinkronteszterem:
Hozzávalók: 5m cső,ragszalag,deszka,üres szilikonos tubus, és szilikon pisztoly ezzel töltöttem az olajat a csőbe.
Az olaj stihl 2T mert ez volt.
Cső felragaszt a deszkára utána 2 szabadonlévő csővég rögzít a karburátor 2 csonkjára. Indításkor a csöveket megtörtem miután a fordulat beállt elengedtem. Állítás a 2 karburátor közt lévő csavarra.
Az első hengerfejet borító krómozott díszborítás fölött 2cm-re mindkét oldalon van egy-egy 12mm-es furat. Oda kell csavarozni rövid 10-es csavarral és anyával.
Erről is készült egy alapos cikk a Virago oldalra. :)
Ajánlom mindenki figyelmébe.
No nálam is beértt a teleszkóp szimering csere.
Úgy értem vele haza, hogy" nyakkendőt" kellett kötni a telóra meggátolva az olaj lefolyását a fékrendszerre.
Ugye valaki már cserélt úgy hogy nem szedte szét a telót?
A méretében tudna valaki segiteni?
A keeway szerint 33x45x10.5 az én mérésem szerint is sonló csak ugye a vastagságát nem tudtam lemérni.
Az xv250 javitási könyvben nem találtam adatot, vagy csak béna vagyok?
végyé
A membránoknak elvileg egyformának kellene lenni, ez így nem egészséges. Próbáld meg felcserélni a kettőt. Ha a hiba vándolor és a hátsó hengered helyrejön, az első meg kokszolja a gyertyát, akkor biztosan baj van.
A gáztű állítható?
Na de visszatérve: ha RES állásban megy, ON állásban pedig nem és ennek ellenére le tud folyni az anyag a pumpáig, akkor az elektromos csatlakozások körül lehet valami. Talán az ON állásban nem kapja meg a megfelelő feszültséget a pumpa, mert valami kontakthiba áll fent. Elsőre legalábbis erre tudok tippelni, de megpróbálok a Haynes manualban utánanézni, hátha értelmesebben leírja, mint a Clymer.
Én még most is ott tartok hogy a hátsó henger kormol. Gondoltam ma is foglalkozom a problémával és kivettem a membránt a karbikból. Ahogy ott mélázok fölöttük látom hogy nem egyformák.A hátsó 5dz9 ennek a hegye nyujtottab az első 5dz10 ennek a hegye rövidebb. Arra lennék kíváncsi hogy ez mennyire egészséges.
A fotós dolgot egy kicsit elnéztem.
Nagyi, mégegyszer köszönjük az alapos fotókat!
A gyertya herélésére gondoltam egyébként, ami a fotókat illeti, de kitűnő ötlet volt a szinkronozást is lefotózni.
Mindenki nevében köszönöm, akinek hasznára válhat!
Nem gurul valaki délelött budapesten és környékén.Én kb fél 10.től vagyok uton szívesen találkoznék sporttársakkal.
üdv Gyula
Íme a szinkronteszterem:
Hozzávalók: 5m cső,ragszalag,deszka,üres szilikonos tubus, és szilikon pisztoly ezzel töltöttem az olajat a csőbe.
Az olaj stihl 2T mert ez volt.
Cső felragaszt a deszkára utána 2 szabadonlévő csővég rögzít a karburátor 2 csonkjára. Indításkor a csöveket megtörtem miután a fordulat beállt elengedtem. Állítás a 2 karburátor közt lévő csavarra.
Csinálok róla fotókat de elöbb szereznem kell egy fényképezőgépet mert kamerával szar fényképeket lehet csinálni.
Mivel most vettem a gyertyákat és sajnos az NGK pipáim zavarszűrösek így nekem sincs más választásom mint azok kiherélése.
Bukócsövet szeretnék felrakni, de a két felső fülnek felfogatási helyet nem találok a motoron. Van valami tippetek hová rakjam? Ja a gépezet 535- ös
Robin62 nekem is TDT 137A jelű pipáim vannak és zavarszűrősek, Blackiex tanácsára kibeleztem őket mert a gyertyák is zavarszűrősek.