A jövő héten -ha az időjárás engedi- hosszabb túrát tennék. Tudom, hogy eléggé ki lett vesézve a téma, de tudja valaki egyértelműen, hogy a TDT 137A gyertyapipa és az NGK BPR 6 ES gyertya párosítás mennyire életképes? Kb.40 km-t mentem csak még a motorral ebben a felálásban, eddig semmi gáz, de nem tudom, hosszú távon mi lesz... A gyertya az zavarszűrős. A TDT 137 jelű pipák szintén azok. A TDT 137 A jelű pipákról viszont nincs infóm. Amikor megvettem, CHAMPION N9YC gyertyák voltak benne és kissé kormosak voltak. Az NGK szép szürke, de ismétlem, még nagyon keveset futottak.
Ma én is szinkronizáltam, műszer összeállít, motor bemelegít, a két folyadék oszlop közti szintkülömbség stabilan 140mm. Apró mozdulatokkal sikerült majdnem mm pontosan szinkronba hozni. Mentem 10-15kmt a motor jobban gyorsul jobban megy. A magasabb oszlop a hátsó hengeré volt, az kormolt és ette a gyertyákat. Hazaértem a kipu kormos gyertya kivesz az is kormos. Gondolom már csak a benzin levegő állítás marad. Vissza kell lapoznom hogy melyik csavart kell tekergetni.
Minden esetre jó móka volt és egy kis sikerélmény is járt hozzá! xv400
A 95. oldalon már kitárgyaltuk. Műszer kell hozzá... Vagy CO mérő, vagy üveggyertya, különben csak úgy tudod meg, hogy mi az ábra, ha állítasz, mész 15-20 kilométert, majd megnézed a gyertya színét.
Peace...epp ezert nem kell ketto!vagy r jelzeso gyertya es zavarszuro nelkuli pipa vagy forditva...blackiex leecsetelte mar nekem,es ezert ezer hallam neki;) peace
Üdv! A BPR7-es gyertyában állítolag van zavarszürő akkor minek belle kettő egyébként a forumon olvastam azt hiszem tőled,hogy minek bele kettő zavarszürő rendszer? Az R jelenti a zavarszürést a rezisztencia görög szóból.
Hosszú távon van hatása a dolognak. Pl. nem hal meg egy garnitúra gyertyád párszáz kilométerenként és a drága gyújtásrendszer sem megy tönkre.
Ebbe már mehet irridium vagy platina gyertya is.
Ma beszinkronoztam és belőttem a benzin/levegő keveréket a vason. Gyerekeeeek... Úgy megy, mint a rakéta. 5 sec alatt vagyok 100-on. :)))
Tisztelt uraim! Akit érdekel..
TDT-137 A jelű zavarszűrős gyertyapipa kiherélve minden gond nélkűl,a zavarszürő ellenállás egy sima 3mm es réz heggesztőpálca
darabbal helyetesítve.
az így kapott ellenállás érték 16 ohm a csere előtti 10 Kiló ohm helyett
A motor müködésében válltozást nem tapasztaltam eddig indítva melegen lett minden gond nélkül.
Most még csak megbeszélés, megnézi mit tud neki ártani, és mond egy árat, és majd rajtam áll, hogy rámondom-e az áment...:)
Lehet hogy egyszerű, de nagyon szép :)
Világ legegyszerűbb kipufogója. 2-3 hajtás per cső, (500-1000 Ft/hajtás), az inox cső métere 800-1000 Ft.
Fojtás, ha kell, 500 Ft per cső (acéldörzsi két M8-as csavar közé az egyenes szakaszon). :)
A jövő héten -ha az időjárás engedi- hosszabb túrát tennék. Tudom, hogy eléggé ki lett vesézve a téma, de tudja valaki egyértelműen, hogy a TDT 137A gyertyapipa és az NGK BPR 6 ES gyertya párosítás mennyire életképes? Kb.40 km-t mentem csak még a motorral ebben a felálásban, eddig semmi gáz, de nem tudom, hosszú távon mi lesz... A gyertya az zavarszűrős. A TDT 137 jelű pipák szintén azok. A TDT 137 A jelű pipákról viszont nincs infóm. Amikor megvettem, CHAMPION N9YC gyertyák voltak benne és kissé kormosak voltak. Az NGK szép szürke, de ismétlem, még nagyon keveset futottak.