Olajnyomás mérő, árammérő, gondolom lassan fordulatszámmérő is felkerül, esetleg egy légtömegmérő... Olyan lesz a motorod műszerfala, mint egy ZIL teherautóé. :D
Nekem ez három színű leddel van megoldva. A zöld akkor világít, ha 13,5 fölé megy a fesz, ha 12,3 és 13,5 között van, akkor narancs, ha 12,3 alá esik a fesz, akkor piros a fénye. Csak pár ellenállás és dióda kell hozzá, meg egy kis matek. Még a Suzukimhoz csináltattam, mert annak állandóan szar volt a generátora.
RGB leddel még egyszerűbb és kompaktabb.
Üdv
Na ez meg egy uj szerzemény.
Középállású műszer ami töltésjelzésnek lesz bekötve.
A mutató kitérése jelzi hogy be vagy kifele megy az akkuból az áram.
Csak a "viragos" kinézetének a kialakitásával van gondom, igy egy kicsit retro még :)
Üdv
Visszatérve a Keeway konzolra , igy oldottam meg a felszerelését.
Ha egyből a teleszkópcsavarhoz fogatom, a "sarka" szinte beleért volna a rugóba, és a hátsó csavarnak uj furat kell a sárvédőben.
Igy azért jóval meszebb van, bizom benne hogy nem fog beleérni 2 személyel sem.
A rajz szerint a 3 szabadon hagyott láb a genmerátor 3 azonos szinü vezetéke (általában fehér) A töltés + (piros) A ház a - (fekete) Nekem igy szuperál! Küldöm az adatait! Hogy 47X-A0 vagy 47X -A1 az mindegy ! Legalább is a külfőldi fórumok szerint!
Nálam az volt a gond, ami miatt a patkolás helyett cserére adtam a fejem, hogy a kosz/oxid/stb. beleégett a pipa belső érintkezőjébe és szinte elfogyott a rézkarika. Multiméterrel a patkolt pipa 1 megaohm körüli értéket mutatott, kivakarásztam a fekete kulimászt belőle, de akkor sem lett jobb 800-900 ohmnál. Egy ilyen pipában nem bíztam meg, ezért nem sajnáltam az 5-600 Ft/pipa költséget. :)
Most aztán indul, de hirtelen. Még hidegben is hipp-hopp.
A robbantott rajz alapján le tudod bontani a karbit. A tűt és a rugót sima ügy kicserélni vagy állítani. A fúvókacseréhez is csak pár csavart kell kihajtani, csak a karbi másik felén. A krómozott kupak a dugattyút/tűt/rugót takarja, a karbi másik fele meg a fúvókákat - azt úszóháznak hívják. Le se kell szedni a motorról.
A szerelés minden egyes fázisában célszerű fotókat készítened, ha esetleg elakadsz, tudd, hogy mi honnan jött és hova megy vissza. A hozzá kapott papírost meg tessék jól áttanulmányozni, mert nem a gyári beállítás szerint kell dolgoznod, hanem a tuning szett gyártója által meghatározott módon.
Léccel meg lehet csinálni. 2-2.5 méteres léc a kerekekhez téve megmutatja, hogy egy vonalon futnak-e vagy sem. Ha az első gumi vékonyabb volta miatt aggódnál, az első keréknél levő hézagnak megfelelő vékonyabb léc segíthet (vagy jó szem kell hozzá).
Az előző kép amit feltettem, az csak ebay-es kép volt, mert lusta voltam kimenni lefényképezni, és csak a csatlakozása érdekelt, de feltettem az enyémet is, csak kicsit homályos, de azért írtam le, hogy mi van rajta :)
László ha meg van még a rajz akkor tedd fel mert nekem szét kell szedni a vasat akkor darabokra! Ha nincs meg akkor DreddBirőnak csútürtökön lerajzolom ha kell!
végyé! Letöltöd a keeway.hu.-ról a supelight tipusú alaktrészjegyzéket és a részegységekről egyvonalas rajz is van az árak is ugyan abban a sorban! A plexi tartó konzol felfogatása szerintem a kormánykiemelő- kormánykifli között rözűlhet! Ugyan avval a csavarral! Persze ez csak egy tipp!
végyé