Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Amikor nem ilyen sportkormány van mocin, azokra hogy lehet feltenni a plexit?
Nálam kormány szinte egyenes és 2 kiemelővel van felhozva.


végyé
Sziasztok
Lenne egy kérdésem azokhoz, akik vettek már keeway fesz. szabot.
A csatlakozása milyen?

nekem ilyen a csati:
Mindenkinek köszönöm a segítséget megprobálkozom a pipa kiherélésével és majd beszámolok.
Igen van ott, de mire gondolsz?
Én nem azt emlitettem, hanem azt a "karikát" amibe a küllők be vannak füzve az agyban.
Megmérnéd az nálad menyi?
Én a láncfeszitő csavarok végéhez mértem annak a távolságát .


végyé
Szia

Arra gondolsz, hogy amerről a dobfék van, ott van egy távtartó?Egy kb. 3cm körüli, és azon megy át a tengely...?
Javíts ki ha tévednék...
Üdv
Azért nem kell ám anyira megijedni a rézoxidtól.
Az is vezeti az áramot, igaz egyenirányitóként működik de hát tizen ezer voltnál záróirányban is átüt :)

végyé
Üdv
Előfordul a 250 es nél, hogy a hátsó kerék nem középen helyezkedik el a villában?
Méregettem azt a peremeket amibe a küllők be vannak füzve az agyban.
Egyik oldalról 7 cm a másikról majd 9cm a villához képest.
Próbálgattam volna irányba állitani a hátsó kereket de igy nincs mihez mérnem.
Hogy kell ezt házilag beállitani?
Most a hátsó lánckereket figyelgettem hogy a sikja az elsőre mutasson de hát elég nehéz igy belőni.

végyé
Helló.A zavarszűrő alatt van egy rozsdamentes rugó az érintkezik alul a réz kábelkimenettel.Érdemes egy 4-es fúró befogási uldalával belenyulni és megforgatni benne amíg nem látod ,hogy csillog a réz.Ott ugyanis rézoxidot találtam ami átterjedt a rugóra is.Nem árt lepucolni tisztára.Ja és az sem árt ha az a négyes köracél amivel kiváltod a zavarszűrőt az rozsdamentes vagyis kor anyagból van.Mindezt a TDT 133 eredeti pipánál csináltam így.
Ki kell venni a zavarszűrő ellenállást és egy ugyanolyan átmérőjű fémdarabbal helyettesíteni, pl. 4-es vagy 5-ös csavar menetes részéből kell vasfűrésszel megfelelő hosszúságú darabot nyesni.
A zavarszűrőhöz a gyertya hegyére csatlakozó rugós aljzat kicsavarása után férsz hozzá. Lapos csavarhúzóval ki lehet tekerni azt a rézhüvelyt, alatta van. Ez csak akkor működik, ha a pipa belsejében az érintkező felületek, amik a zavarszűrőhöz csatlakoztak, nincsenek még összeégve.
Szia Blackiex! Hogyan kell kiherélni a zavarszürös gyertyapipát?
Ez olcsóbb mint új pipa után rohangálni!
Te nagy Májsztró ( mestert jelent)vagy biztosan van tapasztalatod az ilyesmiben, Köszi a választ!
Szia! hogyan szedted szét apipát mert az enyém zavarszürős és én is kiakarom herélni,az ellenállás értéke 8,7 kilo ohm a másiké 10,2 kilo ohm így tutti,hogy zavarszürős és bpr7-es ngk gyertya van benne a kettő együtt nem okés marad a meskárolás az olcsóbb mint a gyertya pipa csere, tehát hogyan is kell kiszedni a zavarszürést a pipából aki csinállt már ilyet köszönettel veszem a tapasztalatát
Holnap lemérem a plexit és küldöm a méreteket egyébként ha jól van beállítva akkor nagyon jó a dolog mert a menetszéltől és a bogaraktól nagymértékben meg óv.
Szia Nagyi 2 ! Az én vasamon más tipus van! A keeway plexi 49cm széles 59 cm magas és 45 cs a lámpa bevágásnál! A viragón a füstös plexi az 56cm magas 45 cm széles és a keeway super light ha jóemlékszem amivel egyezik! A nagyobb az keeway cruiser! De annak a felfogatásához az első teleszkópokra bilincset kell csinálni! A keeway. hu lapon nézelődj! l
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

Ilyenre. Ebben a szettben minden benne van, plusz instrukciók a beszereléshez.
Köszi Mócsing!

Visszalapoztam és találtam fotót Guseau62 400-asáról és Brumeszkosz gépéről.
Lécci megírhatnátok hogy mekkorák a plexik és hogyan szuperálnak?
fuvóka. tű rugó. O.K. de milyenre és melyiket
Már párszor leírtam, itt is, a virago.ro-n is külön neked... Olvass vissza.
talán most sikerült
nem sikerült elküldeni a karbi robbantott ábráját
Na a kép meg lemaradt
hali! itt a jó idő babrálom a motorom xv535 1997 korlátos a karbi alatti gumit kicseréltem, de a karbiban is cserélmikell valamit. pöcre indul, devan egy luk benne ha húzomneki. valaki a rajzról meg tudja mondani mit és mire cseréljek? na és holl kapok?
Köszi
A piezo sziréna 6-12 V-on működik jól. Az akku nyugalmi feszültsége álló motornál 12,3-12,8 V szokott lenni egy közepesen jó töltőáramkörű motoron. Én 5 X 0,8-cal számoltam, mert az adatlapja szerint 100-150 mA nyitóirányú áramnál ennyi esik rajta, ami megfelel a piezó áramának. Az kb 8 V-ot jelent a szirénára, amin már megbízhatóan üzemel. Persze 4 darab is elég, ha kétségeitek vannak, én csak szeretek biztosra menni. :)
Üdv
Pont az lenne a cél hogy essen a feszültség.
Ha jár a motor megemelkedik a feszültség és nem szól rendesen a kürt.

végyé
Szia! Minek ebből 5 darab sorba kötve,ezt nem értem,az amper birása nem nő meg csak legfeljebb több feszültség esik rajtuk mint ha csak egy lenne.
Üdv
Az a baj hogy ez is állandóan csökenti a fesz kb.5x0,7 V al ami már álló hellyzetben kevés lehet a kürtnek.


végyé