A legolcsóbb plexi szerintem a Keeway-nál szerezhető be .
Csak az eredeti tartókonzol nem passzol a Viragora .
guseau-val értekezz ő olyat vett az M 800-ra .
Va
lahogy így... Még mielőtt bárki beleköt, tudom, hogy nem ez a dióda rajzjele. Csak így egyszerűbb a kollégának beazonosítani a katódjelzést a dióda tokozásán, amikor összerakja. :)
Na kiváltottam a zavarszűrőket két rozsdamentes rudacskára.Szépen ketyeg a gép.A zavarszűrő alatt volt két kis rozsdamentes rugó alatta pedig réz érintkező.Felhívom a figyelmet arra ,hogy akinek zavarszűrős pipája van nem árt ha közben szét szedi mert nálam a rézoxid szépen átterjedt a rúgóra is.Bár azt nem tudom ,hogy mennyi idő alatt de biztosan nem használt a kontaktusnak.
Cserelek is,akkor azt mondod hagyam ezeket a gyertyaka BPR 7 e es csereljem le mindket pipat arra amit belinkeltel,szerencsere jovoheten betudom szerezni,fatterem kolozsvaron dolgozik...jah es van meg egy szet Denso gyertam is W22epr-u 3088 ehez is jo lesz az a pipa?
Ha a fék kopásjelzője el van hajlítgatva, akkor csak úgy derül ki, hogy mennyire kopott, ha szétszeded. Ha a pofákon 3,5 mm-nél vékonyabb a bevonat vastagsága, akkor cserés.
Kosz az infot akkor mostmar megnyugottam....kb menyit fut a fek?mert tudom hogy van rajta az a kopas nezo szerkenytu de nekem elvan hajlitva meg tekeregve ez azzal nem tudok semit megalapitani...jah es megneztem mar en is a pipat,de furcsat tapasztaltam kett kulombozo van benne.a hatso hengerbe eredeti japan TDT-137A az elsobe meg NGK XB05F 5k ohm(vagyis ugy tudom az a jel azt jelenti) es NGK BPR 7 E gyertya van benne...ez igy okes?peace
Azért, mert én javasoltam két oldallal ezelőtt. Egy csomó gyertya van, ami csak zavarszűrős kivitelben kapható, ilyenek az irridiumos vagy platina elektródás gyertyák, amik jobb fogyasztást, könnyebb indulást és kicsit jobb teljesítményt eredményeznek. Ezekhez viszont a pipát köll cserélni. Ha az ember talál olcsón pipát (nálunk az autósboltban már 300 Ft-ért van) akkor lehet, hogy olcsóbb, ha azt cseréli ki és nem az 1000 Ft-os gyertyákat. Én is most cseréltem pipát, mert irridiumos gyertyára váltottam.
Szia! Mért a pipát cserélgeted, tegyél bele BP7ES zavarszürö nélküli gyertyát én igy tettem blackiex ajánlására és azota jobban indul hidegen régebben néha elöfordult hogy ha nem kapta el rögtön beköpte az egyik gyertyát.
A múltkor, kitakarítottam a hátsófékemet,. féktisztítóval lefújtam, dörzspapírral megtakarítottam, nekem is beblokkolt, azt hittem elsőnek, hogy csatorna fedélre mentem, de utána megcsinálta vagy 5x és rájöttem, hogy nem, óvatosabban kell báni velem, inkább az elsőt használtam, és a hátsót, csak nagyon óvatosan...
Mindenkinek! Plexi vásárláson gondolkodom de nincs benne tapasztalat. Ezért meghalgatnám a véleményeteket. Mindenféle okosság, milyen, mennyiért, honnan,xv400-ra.
Előre is kössz.
Igen, a TDT zavarszűrős. Megpróbálhatod patkolni, de less be előtte a lyukba, ahonnan kivetted a porcelán pöcköt. Ha látsz bent valami fém érintkezőt, akkor jó, ha nem, akkor nem tudod patkolni.
Na szédszedtem a pipát és találtam benne egy 12-13mm hosszú porcelánnak vagy kerámiának tűnő kb 3mm átmérőjü rudacskát.Gondolom az a zavarszűrő.Mit gondoltok ha kicserélem egy ugyanilyen méretű rozsdamentes köracélra és beleteszekBPR7ES gyertyákat akkor kapok egy zavarszűrős gyertyát egy zavarszűrő nélküli pipával ahogy azt kell.Szerintetek jó lessz ez így?
Üdv!Meg tudná nekem mondani valaki,hogy a TDT 133-as jelzésű eredeti japán pipa az zavarszűrős vagy nem. Meg azt,hogy hogyan lehet kimérni ,hogy jól működik-e a zavarszűrő benne ha olyan.
Üdv
Fábesz