Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi srácok, megcsinálom!

Üdv
Fábesz
A legolcsóbb plexi szerintem a Keeway-nál szerezhető be .
Csak az eredeti tartókonzol nem passzol a Viragora .
guseau-val értekezz ő olyat vett az M 800-ra .
Alternatív megoldás: ebből veszel 5 darabot, sorba forrasztod őket és polaritás-helyesen bekötöd sorba a szirénával.

http://www.vatera.hu/mur140_ul...

Va
lahogy így... Még mielőtt bárki beleköt, tudom, hogy nem ez a dióda rajzjele. Csak így egyszerűbb a kollégának beazonosítani a katódjelzést a dióda tokozásán, amikor összerakja. :)
300 mA-re célszerű méretezni, mivel piezo-s, 150-200 mA-nél nem vesz fel többet. 50 ohm plusz egy 1N5349B típusú zener kell és kész.
Üdv
Igykell bekötni, de az alkatrészértékekhez jó lenne tudni a kürt áramfelvételét.

végyé
Na kiváltottam a zavarszűrőket két rozsdamentes rudacskára.Szépen ketyeg a gép.A zavarszűrő alatt volt két kis rozsdamentes rugó alatta pedig réz érintkező.Felhívom a figyelmet arra ,hogy akinek zavarszűrős pipája van nem árt ha közben szét szedi mert nálam a rézoxid szépen átterjedt a rúgóra is.Bár azt nem tudom ,hogy mennyi idő alatt de biztosan nem használt a kontaktusnak.
Igen, minimális a különbség. A mi motorjainkra mindkettő megfelel.
Szia végyé!

Igen, megköszönném ha tudnál valami bekötési skiccet dobni.

Fábesz
Az LZFH ugyan olyan mint az LZEH?,es ezzekhez mar vehetek irriduomos gyertyat is?
OK kosz szeppen megent sokkat segitetel,jovoheten be is szerzem es lecserelem,peace kellemes hetveget
Igen. A Denso W22EPR = NGK BPR7ES.
Cserelek is,akkor azt mondod hagyam ezeket a gyertyaka BPR 7 e es csereljem le mindket pipat arra amit belinkeltel,szerencsere jovoheten betudom szerezni,fatterem kolozsvaron dolgozik...jah es van meg egy szet Denso gyertam is W22epr-u 3088 ehez is jo lesz az a pipa?
Ha a motor járásával nem voltak gondok mostanában, akkor nincs baj, de a kipufogó kormolódást okozhatta ez is. Én cserélnék a helyedben amint lehet.
Nah mostmar rajottam akkor miert volt az egyik hengerbe ilyen gyertya amikor megvettem ano 2 eve hu bakker,kb 1 eve igy uzemeltetem lehet v.mi tolle?
Ha a fék kopásjelzője el van hajlítgatva, akkor csak úgy derül ki, hogy mennyire kopott, ha szétszeded. Ha a pofákon 3,5 mm-nél vékonyabb a bevonat vastagsága, akkor cserés.
Nem oké. BPR kezdetű gyertyához olyan pipa kell, amiben nincs zavarszűrő. Vagy a gyertyát cseréled le BP6ES-re vagy a pipákat ilyenekre:

http://www.romimoto-piese.ro/c...

Ez egy kolozsvári webshop. Mistvan is onnan rendelte az övéit.
Kosz az infot akkor mostmar megnyugottam....kb menyit fut a fek?mert tudom hogy van rajta az a kopas nezo szerkenytu de nekem elvan hajlitva meg tekeregve ez azzal nem tudok semit megalapitani...jah es megneztem mar en is a pipat,de furcsat tapasztaltam kett kulombozo van benne.a hatso hengerbe eredeti japan TDT-137A az elsobe meg NGK XB05F 5k ohm(vagyis ugy tudom az a jel azt jelenti) es NGK BPR 7 E gyertya van benne...ez igy okes?peace
Azért, mert én javasoltam két oldallal ezelőtt. Egy csomó gyertya van, ami csak zavarszűrős kivitelben kapható, ilyenek az irridiumos vagy platina elektródás gyertyák, amik jobb fogyasztást, könnyebb indulást és kicsit jobb teljesítményt eredményeznek. Ezekhez viszont a pipát köll cserélni. Ha az ember talál olcsón pipát (nálunk az autósboltban már 300 Ft-ért van) akkor lehet, hogy olcsóbb, ha azt cseréli ki és nem az 1000 Ft-os gyertyákat. Én is most cseréltem pipát, mert irridiumos gyertyára váltottam.
Szia! Mért a pipát cserélgeted, tegyél bele BP7ES zavarszürö nélküli gyertyát én igy tettem blackiex ajánlására és azota jobban indul hidegen régebben néha elöfordult hogy ha nem kapta el rögtön beköpte az egyik gyertyát.
A múltkor, kitakarítottam a hátsófékemet,. féktisztítóval lefújtam, dörzspapírral megtakarítottam, nekem is beblokkolt, azt hittem elsőnek, hogy csatorna fedélre mentem, de utána megcsinálta vagy 5x és rájöttem, hogy nem, óvatosabban kell báni velem, inkább az elsőt használtam, és a hátsót, csak nagyon óvatosan...
Szevasztok!

Mindenkinek! Plexi vásárláson gondolkodom de nincs benne tapasztalat. Ezért meghalgatnám a véleményeteket. Mindenféle okosság, milyen, mennyiért, honnan,xv400-ra.
Előre is kössz.
Igen, a TDT zavarszűrős. Megpróbálhatod patkolni, de less be előtte a lyukba, ahonnan kivetted a porcelán pöcköt. Ha látsz bent valami fém érintkezőt, akkor jó, ha nem, akkor nem tudod patkolni.
A dobfék ilyen, nekem új pofáim vannak hátul, ugyanezt műveli.
Na szédszedtem a pipát és találtam benne egy 12-13mm hosszú porcelánnak vagy kerámiának tűnő kb 3mm átmérőjü rudacskát.Gondolom az a zavarszűrő.Mit gondoltok ha kicserélem egy ugyanilyen méretű rozsdamentes köracélra és beleteszekBPR7ES gyertyákat akkor kapok egy zavarszűrős gyertyát egy zavarszűrő nélküli pipával ahogy azt kell.Szerintetek jó lessz ez így?
Üdv!Meg tudná nekem mondani valaki,hogy a TDT 133-as jelzésű eredeti japán pipa az zavarszűrős vagy nem. Meg azt,hogy hogyan lehet kimérni ,hogy jól működik-e a zavarszűrő benne ha olyan.