Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem erre nem válaszoltál ,csak azt mondtad,hogy áttolod a műszakin ha kell..
" Az eredeti kiegészítők,-lábtartó rendszer, kipuf.rendszer,kormány, stb. megvan-e? Üdv.
Sziasztok!
Ha már úgy is motoroztok gyertek el Jászberény felé ha van kedvetek.
Ma lesz a veteránok találkozója itt nálunk. Nézzétek meg ha van kedvetek én is ott leszek!
Üdv mindenkinek Tamás!
Tamás ez zsírkirály ! Jó gyerek ez a Kalmi és a határidőt is tartotta, le a kalappal elötte. Ma akkor eljöhetnél vele velünk egy kis tesztkörre. Meg én is megnézném.
Ha valaki még jönne, itt találkozunk szombat 12 órakor:
https://www.google.hu/maps/@47...!3m6!1e1!3m4!1sOfup8jNZcUFXSWwTxR3-OQ!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.hu/maps/dir...
Szia Gyula! Kész a gép! Tegnap hoztam el kalmitól.
Jó lesz. Olyan utat találj ki,hogy kb 3 fele haza kéne érjek.
Pedig szívesen megnéztem volna a vasad, ritka az 1100-as tulajok találkája.
Délelőtt vásárolni kell, délben jó ha találkozunk az Cinkotai OMV-nél?
Ballag a gyermek, úgyhogy kénytelen vagyok kihagyni, pedig szívesen mennék végre egy kört márkatársakkal
Én benne vagyok.
Szombaton valaki egy laza gurulásra? (persze ha nem esik)
+1 Virago XV920R
Tenyleg nem voltam eleg alapos, az 535-re gondoltam. Igazabol szaladgalos, munkaba jaros motornak kell, amire biztos jobb lenne egy nagyrobogo, de ez meg olyan szep! :)
Tuco, Tormy, bocs a késői válaszért. Az eladás oka csak annyi, hogy a párom nagyon megszerette a motorozást. Korábban nem mert mögém felülni, de egyszer kipróbálta és innen kezdve mindenhova motorral kell mennünk. Ez sokszor igazán hosszú (külföldi) utakat is jelentene a jövőben, amire azért a Virago-nál van alkalmasabb motor is. Szóval csak ennyi az eladás oka, mint a hirdetésben is leírtam a járgány makulátlan állapotban van. Igény esetén friss vizsgával adnám át, hogy a leendő gazdának erre se legyen gondja 2 szezonig.
Az utód egyébként egy FJR lesz (maradok a márkánál)
A magvas kijelentés az volt, hogy aki nem meri kicserélni a gyertyákat az nem motoros(nem biztos, hogy pontos idézet de ez a lényeg). Ezen a topikon olyanok a tulajok motorjai, hogy nem igényelnek laptopot javításkor. Az álmodozás szerintem előrevisz, bár nem vagyok kislány. Eszemben nem volt soha(a topikhoz csatlakozás előtt) Viragot vagy más choppert kívánni magamnak. Aztán más okokból írtam ide, elmentem egy két há gurulásra és elkezdtem álmodozni egy ilyen stílusú motorról. Ez nem is igaz mert csak a Virago jött szóba. Végül megvalósítottam az álmodozásomat és megvettem éppen a XVI. kerületi fórumtárstól a 750est. A Triumphról lemaradtam, balesetmentes motorozást kívánok!
Első blikkre azt mondom, hogy 9 különböző hengerűrtartalmú Virago van(125,250,400,500,535,700,750,1000,1100). Melyikre gondoltál? Mekkora termetű vagy? Gondolom a kicsik kiesnek az SV után, de ez a kínálat. Magán véleményem szerint a Suzuki a leginkább szervizigénytelen motor a Japán négyes közül. Van mindennap használt 535ös a topikon meg 1,1es is. Apróságok előfordulhatnak bármelyikkel, de kardinális problémák nincsenek a Viragokkal. Nem én vagyok a legautentikusabb ítész mert 25 éve van Suzukim(ugyanaz), és sosem hagyott az út szélén, Yamaha Viragom meg 2,5 de ő sem. Talán írnak a többiek is és ez segít a döntésben!
Sziasztok!
Lassan ugy erzem, kezdek beleöregedni a chopperezésbe es mint sokan masok, en is a Viragoval szemezek. Most egy 2004-es Suzuki SV-m van, az arabol egy tiz evvel oregebb Viragot lehetne venni. Szerintetek ezzel egyutt megerne valtani, milyen ezeknek a motoroknak a megbizhatosaga? Munkaba is motorral jarok, napi 70 kilometer, tehat fontos, hogy ne alljon meg alattam.
Jah, azt kihagytam :D hogy voltam otthon, voltam pár márkaképviseletnél, új bukót, ruhát vettem, és csizmát, és megnéztem megannyi motort... az alig két hétbe ennyi fért bele sajnos ...
Elnézést, az elírásokért csak mobilról írok... és néha átírja a dolgokat, plusz az oldalt sem látom mobilos nézetben, nem tiszteletlenségből!
Akkor, valamit félreértettél :(
Kérem a képletes értelmezni... ha egy férfi nem kell feltétlen műszaki beállítottságúnak lennie, de ha a legtöbb fiatal nem tud még egy villanykörtét sem kitekerni (nem azt mondtam, hogy mérnök legyen) megértünk a pusztulásra. Ez ha magvas, ha nem akkor is így van... hogy átadod másnak a munkát, mert nem koszolod be a kezed az más kérdés, sajnos már a motorok sem olyanok mint a hőskorban, lassan laptoppal lehet csak belelátni a "szívükbe", mint a kocsiknál... sajna a hőskor nem divat, minden fejlődik :)
Én is elviszem, a szervizbe... mert ahogy írtad, nem éri meg szórakozni, főleg nem egy hossz t előtt! De legalább annyit konyítsak hozzá, ha ez a hobbim, hogy tudjam mit akarok, és ne akarják kifizettetni az "indexet ami belevert a karterba"... ha ezt félreértetted, vagy magadra vetted nagyon sajnálom, nem volt szándékomba megsérteni senkit.
Csak nekem valahogy, a motoros meg a motor, olyan mint a ló meg a lovasa... együtt, érezve egymás minden rezdülését....
Hagyjuk meg a kislányoknak az álmodozást
Magamnak kerestem a Viragot amúgy, de hallgatok a tanácsaitokra és a két motor helyett egyet veszek, így a kicsi 125 virago, 250 (mivel mondtátok 2 főnek nagyon kevés hosszan) ugrott nem tudom hogy lesz kész a motoros vizsga csak júniusban tudom folytatni, addig kint vagyok ... így az a legjárhatóbb út, ha egy van de az elbír minket rendesen, majd ősszel vagy nyár végén veszek egy 250-est, addigra meg lesz az "A", és nem maradok ki a szezonból még ha csak a hátsó ülésen is, nem kell sietnem... plusz robogózok is azért
Már írtam, hogy mi lett a kiszemelt... egy Triumph Bonneville America csodás,
Üdv! Az eredeti kiegészítők,-lábtartó rendszer, kipuf.rendszer,kormány, stb. megvan-e? Enélkül ugyanis nem tudnám elvinni műszaki vizsgára ha esedékes lesz. Engem is érdekelne,hogy mi az eladás oka ,hiszen pár hónapja vetted meg előlem :)
Hát nem sokáig voltál virago-s. Meg szabad kérdezni, hogy miért adod el?
Ha esetleg valaki most szeretne beszállni a Viragosok táborába, akkor bátran tudom neki ajánlani az én járgányomat: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_1100_virago-10095276 . Ha itt esetleg nem illik ilyet hirdetni, akkor majd az admint megkérem, hogy törölje a hozzászólást.
Koszonom a segitseget, kellemes estet mindenkinek
Igen. Ugye nemzeti ünnepünk éjjelén írtál először a fórumra. Legkisebb virgácsot kerestél másnak, mert te mostanság csinálod a "B"-t és Aprillia robogóban gondolkodtál. Mi lett a vége? Ha már egy hónapja kitöltötted a kérdőívet, gondolom motorod is van! Talán kihagytam valamelyik írásodat(lehet)? Ezért kérdeztem ,hogy mit vettél? Még valami! Az a fajta vagyok aki nem tekeri ki a gyertyát, ellenben 1984 óta gurulgatok. Persze nem volt ez mindig így, de egyszer csak eljutottam arra a pontra, hogy rábízom az ilyesmit arra az emberre aki jobban ért hozzá és szereti is csinálni. Ifjú titán koromban, Ifa, Zil, Kraz, Ural, Liaz és hasonló méretű gépeken edződtem. Ezek teherautók, kamionok. Most már csak vezetek, de régen szereltem is(kényszerből). Az én kezem lehet, hogy ráállt ezekre a gépekre és már nem tudok alkalmazkodni a finom motorokhoz. Pl. Az elmúlt idény előtt gondoltam olajat cserélek a gépeimben! Volt rá időm, gondoltam megcsinálom(nem kellett volna). A Katanán az olajszűrő nem olyan egyszerű felcsavarós mint mondjuk a párom Honda Magnáján, hanem van neki fedele 3 csavar fogja, 2be beleszakítottam a menetet úgy meghúztam. 1 hét állás amíg a haver csinált új csavarokat meg fúrt menetet és még szarrágónak is nevezett amiért nem szóltam neki(csak viccelt). A Viragon az olajszúrő fedele szintén csavaros fedelű, de imbuszkulccsal kell leszedni. Hajlottak(a nem profi szerszámok) mint "az asszony(amelyik) ingatag úgy hajlik mint a nád" !! Szívtam és újra megfogadtam, hogy NEM! Szóval, óvatosan a magvas kijelentésekkel!(ha lehet) Mert ettől még én motoros vagyok elég régen. Meg aztán gondolni kell Józsi barátunk(RC51) egzisztenciájára is! Ha a napfényes lenyingrád motorosai otthon babrálnák a nyújtott Hayabusákat, miből keresi meg a repcsire valót, hogy újra köztünk legyen? Hidd el nem ezen múlik ki a motoros! Béke.