Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia bocsi a zavarásért, de engem érdekelne a bukócső amit ajánlottál valakinek, megköszönném ha elküldenéd nekem is, előre is köszönöm
Üdvözlettel Káplár Melinda
Sokadszor esel abba a hibába, hogy azt gondolod, én vagy bárki párszáz kilométerről meg tudja mondani, mit nem raktál jó helyre. Egyrészt nem látom innen, másrészt alapból nem tudom, mi van a lámpád belsejében. Ebbe azért gondolj bele... :)

Egy ötlet: legközelebb, ha szerelsz valamit, lépésenként fotózd le, hogy tudd, mi hová és hogyan megy vissza.
nah a rugo tudom mire jo mostmar aszem,megvilagosodtam,de hogy a ket hosszu rugot hogy tegyem be es helyezem be a lampat a helyere arra nem tudok rajoni...peace
Peace.nagyon szegyelem de nem tudom osszerakni a lampat.azt a ket rugot hogy hogy kell odda betteni nem tudom,es azt se hogy mirre jo az a kis hajlitot drot szeruseg...SOS elkelne egy kiss segitseg kosz
Halli! Nem csináltam meg! A rajz elmentve! Időhiány és betegség közbeszólt! Most meg motorváltás!
Kosz a segitseget....remelem rafogok jonni hogy kell ezt osszerakni...hat atuosoknak nallunk szabad de a akkor gondolom motorosok is hasznalhatnak olyat...csak azert erdekel a dolog mert v.mivel jobb a lathatosag,igaz a szembejovonek kellemetlen de hat motoron csak egy ego van csak kibirjak peace
Köszönöm.
Hogy szabályos-e, azt az ország közlekedési szabályzata tartalmazza. Romániával nem vagyunk képben.
Ez a bendix fogaskerék. Yamaha kereskedésből lehet rendelni ezen a néven és cikkszámon:
IDLER GEAR 2 - 4X7-15517-00-00
20 ezer körüli összegre számíts. Drága dolog.
Most e-bayen sem látok. Eg ideig használhatod még, ha megfordítod, de nem ajánlom, nagyon ki van gyengülve. Bontóból csak akkor vegyél, ha személyesen meg tudod nézni, mennyire kopott vagy bízol az eladóban.

A virago.ro oldalon a gyakori műszaki problémák c. fejezet alatt van több infó ezzel kapcsolatban...
lori007 az a rugo tartja a lámpatestet a keretében
Sziasztok!
Az önindító cseréjekor derült ki, hogy az egyik fogaskerék el van kopva. Segítsetek már, hogy ennek mi a neve, hogy és hol fogok tudni ilyet venni?
Én a bukocsöre tettem fel a két lámpát Ár: 2.400.-/ pár forrás:Homasita áruház ha nem zavar hogy nem kromozott a hátulja. Engem ennyiért nem. Két bilincs a csőre gumival 180.-/db forrás: SZÖGKER barkács és csavarbolt. De van kromozott BÁZISMOTOR:HU-n 1.860.-./db. Nekem jobban tetszik mint fent. De ha oda akarod rakni a lámpa alá azt a konzolt is le lehet gyártani olcsobb mint 15 rugo a boltiért. Felfogatni ha jol emlékszem a két telo szárán lévö két csavarhoz lehetne . de most nem vagyok motor közelben. Én a fénykürtre kötöttem rá egy relé közbeiktatásával, mert nem akarom hogy állandoan égjen és szivja a naftát.Majd dobok fel képet rola.
Tiszteletem mindenkinek.megcsinaltam a fekkart blackiex elmondasa szerint es koszonom neki sokkal jobb lett.:D de visszont szetszedtem az elso lampat mert kiakarom probalni xenon egovel de nem tudom hogy kell osszewrakni jo lenne egy kis segitseg.meg van egy alkatresz amit nem tudok hova tenni...jah es van v.kinek tapasztalta xenon egovel?egyaltalan szabalyos azt tenni belle?kosz a segitseget peace
T.Madar61! Remélem nem baj, de én felhasználtam a feltett rajzodat és megcsináltam a bukócsövet. szuper lett. A 2db cső méretre hajtva a 4db laposvassal rozsdamentes anyagból összesen 8000ft-ba került. Ha valakit érdekel meg tudom adni a cég címét. Más! Kiegészítő lámpákat szeretnék feltenni az 535-re. Tud valaki segíteni abban,hogy hová kell csavarozni a tartókonzolt? Nagyon nagy segítség lenne egy rajz a konzolról, mert az üzletben 15000ft. Előre is köszönöm a segítséget! üdv. deschke
Szia! Hogy állsz a bukocső projektel? Megcsináltad?
Sziasztok! Holnap a Bp-i Lőrinci piacon old motor börze ha valakit érdekel. Sok érdekességet találni, mindent árulnak motorfelszereléstöl a cigánygyerekekig.
Asszem a gyertya felőli hornyolt dugós csatlakozó rész a kicsavarható. Akkor van gáz, ha a zavarszűrőt befogó felső érintkező gyűrű alakú, mert nagyon kicsi a kontakt felület és könnyen megég. Az enyém is patkolt, de nem bízom benne, ezért vettem inkább gyárilag szűrő nélkülit.
Üdv
Megpróbálom.
Ezeket lehet szerelni?
Régebben a kábel felőli menetes tü kicsavarható volt, kiesett az ellenálás helyette bement az elvágott 60 as szeg :)


végyé
A TDT 137 zavarszűrős. A 131-est nem tudom. Multiméterrel mérj rá. Ha nem 0 Ohm, hanem pár kilo, esetleg szakadás, akkor zavarszűrős.
Üdv
Hogy te mindig beteszed a bogarat az embr fülébe :)

Ezen felbuzdulva én is megnéztem a gyergyapipát.
TDT-131 és made in japan feliraot találtam rajta.
Ez akkor milyen?
A google nem segitett.


köszi

végyé
Üdv
Köszi a leirást, de ugye nekem 250 es mocim van és arra nem tudom hogy stimmelne.
Mivel ennek a vázszerkezete eltér a nagyobb testvéreiről (bölcsővázas) nem tudom az ülés körüli dolgok hogy alakulnának.
Ha esetleg valami mérettel lellátott skiccet tudnál adni, mondjuk az ominózus felöntésekről, és magának annak a 2 ivelt résznek egymás közti távolságáról.

köszi

végyé
Hogy mi milyen és mik az NGK jelzések:

http://www.sudco.com/spark.htm...
Példának okáért most vettem e-bay-en 3 darabot 1650 Ft-ért postával... Angliából...

Ez az:

http://cgi.ebay.com/SALE-3-x-N...

LZEH és LZFH között csak a vízzáró gumik formája az eltérés, azt meg magasról.... :)
Bocs, ezek szerint ez a tényező kiment a fejemből.

Meg van dögölve a hátsó pipád. Ha kinyírja a gyertyákat sorban, az arra utal hogy megégett a zavarszűrő benne. NGK LZEH vagy LBE típusú pipákat kell venned helyette.

Ha a zavarszűrő megég, az ellenállása megnő, plusz a kormosra égett fele kondenzátorként kezd el működni. A soros ellenállás-kondenzátor páros időeltolódáshoz vezet, a szikra nem időben érkezik, az égés tökéletlen, a motor kormol. A gyertya pedig kipurcan hamar, mert rossz időben kap túl nagy gáznyomást és hőt.

Mindenkihez szólok....

Nagyi2 példája legyen intő jel mindenkinek. Zavarszűrős pipa és zavarszűrős gyertya együttes használata ide vezet. Lehetne roszabb a helyzet, ha még három-négy garnitúra gyertyát hagyunk benne megdögleni, a gyújtótrafó is kinyúlhat. Az pedig plusz pénz, macera és idegeskedés.

Sokszor elhangzott a fórumon, hogy ez miért így kell legyen, miért nem jó és mit vegyen a kolléga helyette. Akkor leírnám összefoglaló jelleggel, de ezt a témakört tessék komolyan venni és betartani az elhangzottakat, oké? Mindenki olvassa el figyelmesen, mert vissza fogom kérdezni! :) Viccet félretéve...

A javasolt konfigurációk az alábbiak:

XV250: NGK CR6HSA gyertya + NGK LZEH/LBE pipa (spórolósaknak)
vagy - NGK CR6HIX irridiumos gyertya + NGK LZHE/LBE pipa (drágább, de jobb)

XV535-1100: NGK BPR6ES gyertya + NGK LZEH/LBE pipa (hidegben is motorozók)
esetleg - NGK BPR7ES gyertya + HGK LZEH/LBE pipa (csak melegben hajtók)

Irridiumos megfelelőik a BPR6EIX és a BPR7EIX. Drágábbak (2800 Ft), de jobbak, tovább bírják, jobb fogyasztás, kicsit jobb teljesítmény, könnyebb indulás, stb...
A kis Xv-nél nem kell 7-es hőértékű, mert a 250-es kevésbé érzékeny erre, mint a nagyok. Ott azért írtam csak a 6-ost.

Az irridium gyertyák a vaterán a bolti ár alatt beszerezhetők, boltban 4-5 kilót is van arcuk elkérni értük. NGK LZEH pipát pedig az alábbi linkeken lehet rendelni, ha a helyi autósboltban nincs ilyen, vagy hasonló, zavarszűrőtől mentes pipa:


http://bolthely.hu/generalspee...

http://w
ebshop.motorozz.hu/mai...


http://www.nefelejts.hu/nef
ele...


http://www.nefelejts.hu/nefele...

Erdélyie
knek a beszerzésben Mistvan tud ötleteket adni.
Helló Blackiex! A gyertyákat megnéztem mint mondottam volt a hátsó hengeré kormos az első jó. Decemberben vettem bele BPR7ES -t azzal csak a garázsban járattam. A hátsó hengerben lévő tönkre is ment. Utána vettem BPR6ES-t szintúgy a hátsó 150-km után szart be.