T.robin62 A bukócső a ma 18óra 15 perckor madar 61 által feltett képekről van másolva. De szerintem jobban jársz ha blackiex által ajánlott 50 dolláros kész bukócsövet veszed meg az ebay-on
Blackiex köszönöm a kimerítő választ. Azt a tényezőt szerintem nem is közöltem sajna. Holnap visszaálítom a karbit, most gyors megnéztem a pipát ez áll rajta TD T-137A. De holnap ezt is megmérem.
A legegyszerűbb,ha megnézed a Keeway-nél. A háttámla 3 db-ból áll össze, min. mérettűréssel. Az alsó ív tank felé eső végei között kb.215mm a távolság, hátul - a lámpa felé - pedig kb.205mm összeszerelve. Én nem ültettem rá a hátsó sárvédőre, mert -mint már említettem - nem akartam fúrni a vasat, és nem akartam, hogy esetleg a festést felsértse, ezért választottam a leírt rögzítési módot. Pár kép, ahogy ígértem...
Szia deschke!
A bukócső engem is érdekelne. Ha tudsz küldeni rajzot, a gyártó címét és esetleg képet is a kész csőről, megköszönném!
Ide küldd: autolabor@nogradvolan.hu
250-esed van, te a legolcsóbban úgy jösz ki, ha a keeway.hu üzemeltetőjének, a Keeway kereskedésnek írsz egy e-mailt. Keeway Supershadow 250 bukócsőve 1:1-ben ugyanaz, mint ami neked kell.
Nem sokat látok a képről, de igen, úgy nézem, hogy a helyén van. Annak a rugónak az a dolga, hogy a benne levő csavar tekergetésekor nyomja a lámpatestet. A rugós csavvarral kell beállítani, hogy jó helyre világítson. Így kell beállítanod:
jah bakker tenleg,csak azert gondoltam azt hogy nem az a csavar amivel belelehet jutni mert az index lampaktol eleg nehezen lehet kicsavarni es nem akartam eroltetni...nah de mostmar ezt is tudom..mit mondasz igy jo lesz ez a rugo?
Rém egyszerű. Az a két vagy egy csavar, ami a lámpaüstbe megy, nem pedig a krómozott foncsorgyűrűbe.
Lámpaüst: 10-es sz. alkatrész a képen
Foncsorgyűrű: 1-es sz. alkatrész
Az égőcseréhez szükséges csavar: 14-es és szerintem a lámpaüst másik oldalán is van egy ugyanolyan csavar.
Egyetertek de idiota vagyok mindeg tanul az ember a hibaibol....szetszedem az egeszet es ujbol rakom osszefele a rajz alapjan,remelem akkor paszolni fog minden...de akkor melyik a rogzito csavar amit ki kellc savarni egocsere eseten?hmm
Jah hat tudom.le is szoktma en fotozni de most nem volt mit ahogy kicsavartam kugrot a rugo minden es eselyem se volt megfigyelni...csak gondoltam,hogy v.ki cserelt mar egot a gepebe es tudja hogy kell visszarakni...
Köszi a képeket majd morfonditozok rajta.
Sajna a forgalmazóhoz nem tudodk csak ugy beszaladni mert szegedi vagyok .
végyé
Blackiex köszönöm a kimerítő választ. Azt a tényezőt szerintem nem is közöltem sajna. Holnap visszaálítom a karbit, most gyors megnéztem a pipát ez áll rajta TD T-137A. De holnap ezt is megmérem.
A legegyszerűbb,ha megnézed a Keeway-nél. A háttámla 3 db-ból áll össze, min. mérettűréssel. Az alsó ív tank felé eső végei között kb.215mm a távolság, hátul - a lámpa felé - pedig kb.205mm összeszerelve. Én nem ültettem rá a hátsó sárvédőre, mert -mint már említettem - nem akartam fúrni a vasat, és nem akartam, hogy esetleg a festést felsértse, ezért választottam a leírt rögzítési módot. Pár kép, ahogy ígértem...
A bukócső engem is érdekelne. Ha tudsz küldeni rajzot, a gyártó címét és esetleg képet is a kész csőről, megköszönném!
Ide küldd: autolabor@nogradvolan.hu
ez a főoldal
itt is lehet nézelődni szerintem nem drága
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Bukócső 250-hez:
keeway.hu-n rendelhető
http://www.mgvac.sulinet.hu/tr...
Lámpaüst: 10-es sz. alkatrész a képen
Foncsorgyűrű: 1-es sz. alkatrész
Az égőcseréhez szükséges csavar: 14-es és szerintem a lámpaüst másik oldalán is van egy ugyanolyan csavar.