Üdv.Amit én az üzembehelyezésről tudok a következő:
Az átirás ,erdetvizsga forgalmi. ez volt 39 000. Érvényes volt a müszaki és volt rajta magyar rendszám.
Ehez jön még neked a következő:
Rendszám ára,müszaki vizsga a KPM-nél egyedi üzembehelyezési papír 12000ft,müszkivizsga dija 2700ft.,számazásvizsgálat az okmányirodában 8000ft volt két éve,regisztrációs adó,ez függ a motor évjáratától egy 92-től 95-ös évjáratig kb 50 000 ft.
Ha ezt mind összeadod akkor jó esetben 120-130 ezer ft.
De pártunk és kormányunknak kell e Te pénzed is a semmiért.
Mennyi volt cakk-pakk forgalomba helyezés nélkül? Az spec több lesz, mint 60-70 eFt, arra készülj. Egy laza belföldi átírás 50 ruppó magasságában van motorra (17 eFt eredetvizsga, 13 eFt átírási illeték - 24 Ft X 535 ccm, 12 eFt törzskönyv + forgalmi, plusz egyből biztosítást is kötni kell, ami megintcsak néhány ezer).
Szia 1111 euro volt az ára + szállítási, és egyébb költségek + forgalomba helyezés, kb: 60-70 ezer (remélem megáll ennyiből).A motor maga gyönyörű, szalon állapotban,eredeti gumikkal, 16000 km. 8 éve nincs érvényes vizsgája, előtte 2 nő tulaj.(bár ez nem tudom, hogy előny-e). Remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet.
ÜDV (napos meleg időt)
Halli ! Lehet kapni készem vw bogár sildet! "szemöldököt 3 rongy az ára! Keres rá a bugpast. hu lapon ha jóirtam! Golf zrabant fényszór átmérőben ha jó a te lámpádra! Minimálisan lehet az íven szűkíteni bővíteni! Próba ha összejön nyertél!
Szevasz Blackiex! Köszönöm a választ, de ezt a közös dobot nem ismerem. Az enyémen sima cső van, még folytás sem volt benne,én barkácsoltam bele. A gyertyát még nem tudtam megnézni, talán holnap.
Üdv
Ma olvasgattam a CSAMOVÁk lapon a keeway ss250 motorosok kálváriájit, hogy mit össze szivnak vele............
Mit ne mondjak álldom az eszem hogy nem azt vettem.
Mocivásárláskor volt kb 650 ért egy vadi uj, használt meg olyan 3-350 ért.
Aztán meglett az xv250 500 ért azt hiszem jobban jártam ezzel a 15 évessel mint egy uj vagy 2-3 évessel keeway el.
Nincs mit visszaállitani.
Ha ki van kapcsolva a riasztó, hatástalan a kiegészités.
A blokoló relé ritkán romlik ugy el hogy behúzva marad.
Ha meg a riasztó döglik be csak ki kell húzni a késes biztositóját.
Semmi köze a mókának a motor indíthatóságához szerencsére.
A Thor riasztókkal nincs ilyen gond, mert nem rugós-mágneses a kapcsoló, ami működteti, az érzékenység a távirányítóról állítható, stb, stb...
Én azt mondom, senki ne csinálja Végyé után, mert ehhez szakértelem és alkatrész is kell, és ahogy ő is mondta, csak mentette a menthetőt. Vegyetek normális riasztót.
Az átirás ,erdetvizsga forgalmi. ez volt 39 000. Érvényes volt a müszaki és volt rajta magyar rendszám.
Ehez jön még neked a következő:
Rendszám ára,müszaki vizsga a KPM-nél egyedi üzembehelyezési papír 12000ft,müszkivizsga dija 2700ft.,számazásvizsgálat az okmányirodában 8000ft volt két éve,regisztrációs adó,ez függ a motor évjáratától egy 92-től 95-ös évjáratig kb 50 000 ft.
Ha ezt mind összeadod akkor jó esetben 120-130 ezer ft.
De pártunk és kormányunknak kell e Te pénzed is a semmiért.