Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv srácok!
Hol található az 535-ön a VIN?
A Hyosung-ok messze a legjobb nem japán gyártású távol-keleti vasak. Nem véletlenül, 1978-ban alapították a motorgyártó divíziót Suzuki mérnökökkel. A GV 650 Aquila blokkja 90%-ban Suzuki SV 650.
Egyébként szerintem Intruderből ami a legjobban megéri, az egy VL800 C Volusia, 5-6 éves, kéz alól. 1-1.2 misiért be lehet szerezni és jó blokkja van, plusz szép, klasszikus pofája. Ha a modernebb kinézetűt szeretnél, az említett vasak mellett a VZ800 is szóba jöhet, azok még olcsóért is vannak ráadásul.
Igen... A motorosbázis is egy kalap szar...
Két vas között vacillálok! M800 intrúder vagy a hyosung 650 gv! Az egyik mert neve van és jó csak kicsit rövid nekem a másik mert nyújtott az eleje és mutatós darab plusz fiatalabb! Tudom hogy kóreai de nekem eléggé bejön!
Ez van ! Normális lap már alig van ami motoros is és nem társkereső!
Lassan az iwiw is elbuzul. Fröccsöt meg whiskey-t küldözgetnek egymásnak, meg ilyenek... A barátikörön virtuális hógolyóval dobálóztak, meg puszikat küldözgettek, meg ott volt az az idióta titkos imádós baromság... Ehhh, nincs már normális közösségi oldal.
Köszönöm a bekötési rajzot!
Van egy pár motoros akivel itt tartom a kapcsolatot! Amúgy igazad van!
A baratikor.com-ra? Onnan már kiregisztráltam, elegem lett a sok marhaságból. :)
Sajnos motorváltásban vagyok és a 400.-s viragóba már nem raknám be! Amúgy 7420Ft volt a postai költséggel egyűtt! Köszönöm a gyorsaságot! Dobj egy email cimet ! Szeretnélek meghívni a Barati körre!
A Thor-ral nem lesz gond. Nem véletlen majd' 10ezer. :)
Csináltam hozzá leírást az egyszerűbb beszereléhez:

http://papi81.freeblog.hu/arch...
Halli Végyé! Én is most vettem egyet de még nem próbáltam! Milyen tipust szereltél be?Én egy thor riasztót vettem Kíváncsi leszek hogy szuperál majd ! De majd ha jobb időlesz! Hideg a garázsom!
oik
Amennyit én a munkahelyemen vagyok (most is pl.), alig érnél el telefonon. Nem hozhatom be magammal.
A közös gurulásnak nem vagyok ellene, de ahhoz még ki kellene tavaszodjon először. :)
34 KW van a forgalmiban
Elküldhetnéd a telefon számod erre a cimre
stemlerzsolti@freemail.hu
egyszerübben tudnák kérdezni,meg elég közel vagyunk beszélhetnénk egy gurulást
Egyébiránt 32 kW-os a DX Virago. (DX=DeLuxe)
Az nincs benne a VIN-ben, hogy hol adták el, az csak a gyártásra vonatkozik.
Így van 2000 01 20-ai
535
34KW-os
Azt mondták Magyarországi Ez nemderül gondolom ki.
Sajnos nemsikerül megnéznem
Ahhaaaa!
XV535 DX, 2000-es! (katalógusból...) Akkor stimmelhet az évjárat mezőben a 0... 2000-es a vasad, Stemi?
Papírok szerint mikori a vas? Mert a típuskód (VJ011) alapján 2001-2003 közötti, de a VIN-ben 0 van az évjárat mezőben...
Most olvasom, hogy I, O és Q nincs a VIN számokban, hogy ne legyen ilyen keverés...

Akkor elmagyarázom kicsit a VIN-t.

Az enyém pl.:
JYA1RR006GA000552

J - Japan
Y - Yamaha
A - motorkerékpár (ha a 3. számjegy pl. 4-es, az quad)
1RR00 - modell azonosító - XV700S USA tip. (küllős kerék)
6 - Check digit, ellenőrző biztonsági számjegy
G - 1986 (évjárat)
A - gyártó üzem azonosító, A=Hamamatsu, Japán
000552 - egyedi sorozatszám, az 552. 1986-ban készült XV700

Itt lehet lekérdezni:

http://www.pronto-net.com/vin_...

htt
p://www.decodethis.com/


http://www.motoverse.com/tool
s...
nagyon egyformának néz ki de lehet,hogy az első az o
Eddig csak annyit hámoztam ki, hogy:
J-Japan, Y-Yamaha, A-motorkerékpár, V011- XV535 (2001-2003)...
A többit nem sikerül...
Két VIN decodert is próbáltam, egyiknek se tetszik (invalid check digit)... Ez van a váznyakba ütve? Nem lehet, hogy valamelyik nulla O-betű?