Várj... Ne állítsd aszimmetrikusra a karburátorokat! Vagy egyformára, vagy sehogy. Ezzel az egyik henger jobban fog dolgozni, a másik kevésbé: nő a vibráció, ami ártalmas is lehet, túlmelegedés veszélye is fennáll, stb.
A kormos kipufogónak más oka is lehet, de ezt majd akkor vitatjuk meg, ha egyformán állnak végre a gáztűid, ezáltal pontos mérést tudunk csinálni!
A gyertyákat megnézted, mielőtt szétszedted a karbikat?
Szevasztok! Ma kivettem karbikból a tűket. Mindkét hengeré felülről a harmadik rovátkában volt. Most a hátsó hengerét felülről a másodikba raktam, remélem így kevesebb anyagot kap és megoldja a kormos kipufogó problémát.
***
Brumeszkosz! Hol tart a szinkron projekted engem is érdekel a dolog.
A családi fényképezőgépet anyjuk elvitte egy több napos céges bulira, így most nem tudok küldeni képet. Holnap elvileg jön haza és akkor majd pótolom. Az elképzelésem az volt, hogy ne kelljen a motoron semmit kifúrni, a meglévő furatokat használtam és így bármikor visszaállítható az eredeti állapota. Mint látod, a tank is a kicsi ( álltank), s bár továbbra is keresek hozzá nagy tankot - a hosszabb túrák érdekében - azt is úgy fogom feltenni, hogy a kicsit bármikor vissza tudjam tenni. Nekem így egyébként jobban tetszik..
A háttámlára visszatérve... az alsó ív elejéről egy darabot levágtam kb. 1 X 3cm-t , a felületet eldolgoztam és matt feketével lefújtam. Alig feltűnő, mert az ülés bőr része mellé esik és szinte hozzá olvad. Az alsó ív belső részén hosszában fut egy merevítő borda, több helyen kb. 1cm átmérőjű felöntésekkel, ezekbe készítettem az M6-os menetes furatokat. Az anyag maga rendkívül könnyű, de masszív. A vágási "spónjai" is elég kemények. Igazi kínai csoda..
Nekem ideadták a boltban, hogy vigyem el, ha jó , kifizetem, ha nem , visszaveszik.. Azt javaslom, nézd meg, és el tudod dönteni, hogy te hogy rögzíted, már ha ilyet választanál.
Olvastam jó pár ötletedet, hozzászólásodat, te nagy spíler vagy, nem hiszem, hogy bármilyen gondot okozna a kivitelezése.
Hát pikk-pakk nem megy fel, de nem nagy művészet. Egy kicsit szabni kell belőle és én például nem akartam átfúrni az oldalát, ezért belülről kellett a rögzítést megoldani. Oldalanként 3-3db M6 acélcsavarral rögzítettem hozzá 2db lapos acélt, amik aztán a hátsó deklijének a hátsó csavarjához, illetve a ülés vége alatt a csővázban lévő vakdugó rögzítő csavarjához csatlakoznak.
Peace fiuk.seemi gond blackiex keresek en v.mi jo mulyet.csak az a gondom hogy olyat hol kenne nezzek amivel csatlakozik a hengerekhez.es ralehet majd hegeszteni a a kipufogora amit csinaltatni fogok....kosz a segitseget peace
Na, az már adat... Akkor a javaslatom a következő... A tű seeger gyűrűjét tedd nyári/kis fogyi állásba és a seeger gyűrű alá tegyél egy 0,5 mm-es alátétet. Ha nincs ilyened és kell, szólsz és küldök neked postán. Nekem van 0,2 és 0,3 körüli is, de sztem a 0,5 lesz a nyerő a tű alakja miatt (az speciel boltban is kapható, 3mm-es belső furatú, mezei alátét néven). :)
Azért maradok ma lapon mert ez a legjobb! A két rovátka közötti távolság 0.8 mm amúgy! Most kihagy az első henger! De megoldom mert szart nem adok el! Azt a lelkiismeretem bánná és én gerincesnek tartom magam ha már megműtötték a gerincsérvemet! Műszaki embernek tartom magam ezért mindennek úgy kell működnie mint újkorában! Köszönöm a tanácsaid sokat tanul belőle az ember! Az M800 injektoros igy nekem az"meleg" egy kicsit de hát emberek rakták össze azt is! Hétvégén kötöm be a thor riasztót!Jól jött a rajz amit feltettél! Az amit küldtek a dobozában nem egyértelmű vagy a fordítás gyenge!
Jajj, de marha vagyok... Elfelejtettem, hogy M800-ra váltottál.
Ha esetleg mégis szeretnél a karbival mókolni ráérős idődben, hogy kisebb legyen a fogyasztás az XV-n és ne kelljen a hirdetésedbe beleírni, hogy "megy mint az állat, csak zabál" ( ) akkor tényleg mérj egyet, én meg lehet, hogy tudok segíteni.
hmmmmm a roman nemzeti bank mai allasa szerint 100 ft. = 1.5 uj roman lejjel. http://www.bnr.ro/Cursul-de-sc... az atyaisten, az se erti ezt.... no mind1
Igen én a blackiex segítségével a leirtak szerint könnyedén beállítottam! Hidegben könnyedén indul de többet eszik! Ameleg időhöz állításnál meg nehezebben indul!
Ma voltam a keewaynál! A táskatartó 800 ft darabja a gyujtáselektronikát is viszik a viragósok, a bukócső 2500.-ft de gyenge az anyaga csak 250.esre jó!a plexi 6500 és a tartóval együtt 11 ezerből kijön! A tankalatti müanyag crómozot csepforma 600ft az jó az 535-re is! Az irányjelzők tavaly 1650ft be kerűltek és igazi chooperos fazon E jellel! Jó vadászatot!
Ilyeneket ne kérdezz, mert nem tudom, mit honnan lehet beszerezni, főleg hogy szatmári vagy. Sokmindenről azt sem tudom, hogy itthon hol kapsz, nem ám Erdélyben...
Lásd a gyertyapipa esetét... Küldtem mistvan-t mindenhová, ahol szerintem kellett volna kapni, de sehol nem volt.
A kormos kipufogónak más oka is lehet, de ezt majd akkor vitatjuk meg, ha egyformán állnak végre a gáztűid, ezáltal pontos mérést tudunk csinálni!
A gyertyákat megnézted, mielőtt szétszedted a karbikat?