Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

68mm-es rétegragasztott borovi fenyőböl
Ötponton záródó rudzárral, 3D-s pántolással
Sötétitett, vagy katedrál ,hőszigetelt üveggel
Több darab!
Ára 85.000Ft


tel: 06209627320

email: jen6@citromail.hu
Pedig kéne neki... A pipa tövénél fogóval vagy kézzel megfogod a kábelt és le kellene tudnod tekerni a pipát a vezetékről.
A kábel közepében egy aprócska lyuk van, ott mennek a vezetékszálak. A pipa a kábel felőli végében egy menetes, hegyes tű van, az vájja be magát a kábel közepében futó vékony lyukba, ahogy rátekered. Ott érintkezik a kábel belsejében futó rézszálakkal.
Ha a tiéd nem akar lejönni, akár le is vághatod közvetlenül a pipa tövénél. Az új pipát meg majd simán betekered.
milyen jo..... pedig mar remenykedtem....

no, akkor a kovetetkezo kerdes. mondtad, egyszeruen csavarjam le es kesz. ketsegtelenul en vagyok tokkelutott, de annyit csavargattam, hogy inhuvelygyolladaskozeli allapotba kerultem, nem csavarodott semerre........


udv
modi
Végülis arra jutottunk a pipával, hogy valszeg zavarszűrős, a multiméter szakadást mutat (feltehetően szikraköz van benne).
Én cserét javasolnék zavarszűrő nélkülire, ha BPR kezdetű a gyertyát jelzése.
udvozollek

nekem is tdt137a pipam van, es ugyanaz a kerdesem, vajon zavarszuros vagy nem? jutottal valamire?

koszi
modi
Köszi a gyors segítséget máris megnézem.
Üdv: Tom
Olajos "műszerrel" lehet kis eltérés. Gyári előírás szerint 20 Hgmm, azaz 20 higany-milliméter lehet. Ez annyit tesz, hogy ha a csőben higany lenne, akkor 2 centi eltérés lenne a megengedett. Mivel az olaj sokkal könnyebb anyag, ezért 6-8 centi eltérés is lehet. Ha ezen belül vagy, akkor minden rendben. Pontosan egyformára nagyon nehéz belőni, a szakszervíz se bajlódik vele annyira.

A fogyasztásod első hallásra sok. A motor sok anyagot kap. Ez okozhatja a kormolást. Ésszel hajtva (nem sportosan, városban 50, azon kívül 90-100, kevés előzés) 5-5,5 litert kellene ennie. Ha így hajtod és így is ennyit fogyaszt, akkor kicsit lehet visszavenni belőle, de ehhez a gáztűt kell lejjebb ereszteni egy rovátkával, ami további hangolást is maga után vonhat.

A későbbiekben erről írok egy bővebb cikket a Doktor Chopper blogra, mert többen kérdeztetek már erről. Igyekszem a héten megcsinálni. Ha kész lesz, szólok.
Szia

Ha beírod keresőbe hogy "fesz szab" akkor látni fogod, hogy erről beszéltünk már, remélem segítettem :)
Kosz blackiex a segitseget.hat ha 6-7 az normalis fogyasztas akkor gondolom az okes.hat lehet hogy en lottem el ezt azt nem olyan reg allitotam be a szellepeket(most csinaltam eloszor ilyet) es aszem pont a te alltalad javasolt szinkron muszerel allitotam be a karbit.(olaj a csobe merovel:D)es hat nekem sehogy se akart egyszintre bealni a ketto mindeg volt kis elteres...koszonom a segitseget megegyszer!
sziasztok!
eladó Yamaha XV125 Virago chopperem.
Érvényes műszaki: 2011. márciusig.
Csak rá kell ülni, aztán mehet.
Tartozékok, amik a képen nincsenek rajta: villatáska, krómozott táskatartó hátra.
Egyben érdekelne 750-es chopper megvételre.
üdv
Szevasztok! Yamaha Virago 535-be lenne szükségem feszültségszabályozóra, ha tud valaki eladót olcsón Győr környékén akkor irjatok, vagy ha tudtok valami jó tippet. Előre is köszönöm!
Köszi a tippet, megpróbálom.
A motort ismerem, küldtél róla képeket, amikor önindítót vagy mit vadásztál hozzá.
Szerintem mondjuk így pofás, ahogy van, de ha át akarod faragni a hátulját, inkább keress egy ülést és egy ülésvázat az e-bay-en.
Ezekhez a régi vasakhoz viszonylag olcsón lehet már ezt-azt találni ott.
Nem ez volt a célom, de az előző vasamat nem tudtam eladni és erre cseréltem el. Azért szeretném a maximumot kihozni belőle. Gondoltam egy egy ülésesre, hátsó sárvédő a kerékkel együtt mozog. Illetve jó lenne megoldani a közös szívótorkot, egy karburátorral. Így már kicsit pofásabb lenne. Az adatlapomon van fotó a vasról.
Hát, ha faragni akarsz, akkor elég rossz típust választottál. Egészpontosan rossz évjáratot, a későbbieket jobban lehet hekkelni.
A robbantott ábráik alapján hasonlóak, de nem tenném rá a nyakam, vagy vennék csak ezért egy másik vasat alkatrésznek. Főleg 500-ast. Akkor már inkább öreg 750-est keress, az még motorikusan is lehet donor.
XV500-as, ugyan úgy néz ki mint a 750SE. Az enyémnek nem eredeti a hátsó ülés alatti segédváz és az ülés. Illetve akkor lenne alkatrész kísérletezni a hátsó lengőkar mono lengéscsillapító átalakításáról, esetleg szélesítéséről. Plusz ha bármi egyébre szükségem van, akkor ott lenne kéznél.
Messze vagy, az a gond... :)
Üdv

Keményforrasztásban és egyébb manuális/kisgépes munkában tudok segiteni ha kell a szivócsőátalakitásban.


végyé
Ez természetes, ha az ember tartósan finoman vezet. Olyankor hajlamos a kipufogóban némi korom összegyűlni. Természetesen a karburátoron is lehetne kicsit állítani, hogy kevesebb anyagot fecskendezzen be, de annak a hidegindítás látná kárát. Ha a fogyasztásod rendben van, akkor a karbit ne bántsd. Inkább időnként egyenes szakaszokban húzasd meg a vasat tempósan, 120-130-ig, hadd fújja ki a felgyűlt kormot.
Vaterán van egy srác, aki most bontja az 535-ösét. Neki vannak cuccai. Keress rá az "XV535" kulcsszóra, ki fogja dobni.
XV500-as vagy XV535-ös? Mert az két külön típus. Egész mások amúgy. Mit szeretnél áttenni a tankon kívül?
ÜDv!
TR1 vagy virago blokk sajnálatos módon eladó!
Szevasztok Motor szereto testvereim.vegre eg kicsit kikacsintot a nap es elolehetet venni a gepet.nem kell modnjam kb 2 ora utan atfagytam de jo volt:D azt szeretnem kerdezni hogy ez termesztes hog yenyire fekete szemcseket hagy a kipufogo.mintha olajat is spricelne de viszont nem eszi az olajat legalab is eddig nem tapasztaltam,de eddig nem tunt fel hogy enyire fekete nyomot hagyon a kipufogo vegeknel.segitsegeteket elore is koszonom.peace jo motorozast kivanok.Vajda Lorand Erdelybol
Köszi a gyors választ.
Milyen színű, ill az ülőrész gombbehúzásos-e? Egyébként milyen állapotú?
Üdv: Tom