Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halli! Van ülésem ! Bármilyen kulcs jó hozzá! Első hátsó 13 ezer ha érdekel! Itt elérhetsz: guseau62@freemail.hu
Üdv mindenkinek!
Én egy új fórumozó volnék.
Segítségre volna szükségem.Yamaha Virago 535 (98-as)-höz keresnék kipufogót, ülést, esetleg önindítót. Ha valakinek van eladó kérem jelezze! Előre is köszi.
Üdv: Tom
Sziasztok! Szeretnék a tankra csinálni egy rácsot rozsdamentes anyagból 6-os köracél amire fellehetne fogatni egy hátizsákot vagy csomagot turázáskor.Amúgy meg állandóan rajta lenne,jól nézne ki üresen is .Valaki csinált már ilyet? Jól jönne egy kis segítség!
Szép a motor gratulálok , igazán megérte az árát .Széles utat kívánok hozzá!
Te nagy mágus vagy,segíts nekem. Lenne egy xv500 alkatrésznek és gondoltam megveszem az xv750se-hez. Külsőre egyformák,de véleményed szerint a blokkon kívül lehet nagy eltérés a méretei között? Tudnám használni a tankját átalakításra, a segédvázat,a lengővillát stb?
Sziasztok
Xv250-re keresek bukókeretet
Ha valakinek van elfekvőbe az szóljon vagy valami ötlet, hogy hol lehet szerezni.
Előre is köszönöm.
ÜDv a Fórumosoknak!

Olyan problémával zavarok,hogy nem e tud véletleünl valaki tr1-esről?

Papíros váz kéne.Ha volna
ÜDv KAczkó
Sziasztok, sokak kérésére, néhány fényképet küldök a nekem "ÚJ" motorról.
Sziasztok Motoros társaim !
Keresem azt a Motoros társam, aki a Jászapáti Polgármesteri Hívatalban dolgozik, vagy dolgozott. Kérem jelentkezzen.
Előre is köszi.
Az aggdalom jogos, elvégre az 1100-es már lengővillás, az XV750 SE pedig még a monoshock rendszerű. Már csak ezért sem sima ügy.
Hello!
Én xv 750 vagy 1100as küllöskerékben gondolkodtam,de nem irták meg hogy hanyas évjáratú a motor,mert a régi xv-ékhez nem biztos hogy jó! Most volna fennt liciten egy 1100as hátsókerék de pick up only freen! Az unokaöcsém eltudna érte menni,de Londontól 200mérföldre van a kerék!És az a drágalátos angol nem póstázza!
Ritkaságról van szó, nyilván alapból nem olcsó. Nehéz is, a futár/posta szintén nem kis lóvé. Mennyiből jönne be?
Üdv!
Én betudnám hozni Angliából csak nagyon sok a vonzata!
És ezt Magyarországon nagyon nem akarják elismerni,hogy ez sajnos pénzbe kerül!
Üdv:Kaczkó
Még e-bayen se találok...
Bontókat körbe kell telefonálni, egyéb megoldás... háááát....
Nagy pénzekkel rávenni egy küllős XV tulaját, hogy cserélje el a felniket öntöttre veletek.
Nyilván. De nagyon ritka az olyan XV, ami már küllős és el van bontva, a régiek közül (1988 előttiek) pedig nagyon kevés küllős volt.
Majd utánanézek, hogy az 535-ös kerekek passzolnak-e, de van egy sejtésem, hogy nem.
Mindent lehet csak egyszerű pénzkérdés az egész sajnos..
Üdv Kaczkó
Én már mondtam a jóembernek 5-ször, hogy a Lottó esélyesebb... Nem hallgat rám...
ÜDv!
Kérdeztük az Angolt és azt mondta hogy NO
Majd valamit intézek.
Üdv KAczkó
Oké, az addig rendben. De rögzítő lapokat is kell rá csinálni, plusz a levágott idomokat is össze kell forrasztani úgy, hogy a henger hője még nagy nyári melegben, amikor majd 200 C fokos, ne engedjen el.

Itt egy "így készül" képsor:

http://www.ccworks.net/portal....
Majd belejössz. :)
Üdv

Réz csőidomokat különféle átmérőben vizes szakboltokban lehet kapni.
45, 90 fokosak abból talán össz elehet állitani.


végyé
Utána kérdezek és keressük egymást. Jó olyannal beszélgetni aki ért a dolgokhoz. Én még mazsola vagyok. :D
Megoldható, a HD karbik 40 mm-esek. De a gyári Hitachi is jó, csak át kell fúvókázni (főfúvóka: 145, alapjárati: 50)
Az idomokat többek rézből már megcsinálták, az nem gond. A felületvédelem is sima ügy.
Csak hol találunk embert, aki megcsinálja? Nem egyszerű móka ez, de ha ismersz valakit, aki legyártja, elképzelhető, hogy én is beszállok a dologba.
Mit gondolsz, ha Harley karburátorral próbálkoznánk? Az összekötést rézből meg lehetne csináltatni.
Köszi. Tényleg elég drága az én kereteimhez.