Szia
Üdvözlet a fórumon.
Már be is vagy jelentkezve. Még esetleg valamennyire töltsd ki a reglapod. Legalább egy fotó a mocidról. Meg néhány olyan infó amit te magad szívesen megosztasz a nyilvánossággal.
S örömmel látunk a Virágós rendezvényeken is.
Ha tartjuk a hagyományt, akkor valamikor októberben lesz egy gurulás.
Legalább is az utóbbi 2-3 évben volt.
Szia. Tankbõrt rendeltem. Szállìtas szerintem mèretfüggő. De megìrja. Lehet vele angolul vagy nèmetül kommunikálni. Normál postán jött. Utaltam a pènzt ès kb. 1 hèt múlva itt is volt.
Szia kalmi! Gratula a szerzeményhez! Rövidesen keresni foglak a virgács ügyében. Az ügyvédem azt kérte, hogy még ne nyúljunk a motorhoz, mert lehet, hogy pótszemlét kérünk! 220000Ft-ot ajánlott a redvás K&H. A Dekrás kárszakértőt felülbírálta a vezető kárszakértő a biztosítónál és így jött ki ez a hatalmas összeg. Ahogy tiszta lesz a kép, jelentkezem.
Szia!
Légy üdvözölve a fórumon!
Vannak itt a fórumon akik nálam sokkal jobban értenek az 535-höz, de addig is ötletként, mivel fojtott volt a motor ,lehet,hogy a CDI is korlátozva van? Esetleg próbálj meg valakitől annyi időre kölcsön kérni egy másikat.
Igen talált.
Meló után szaladtam fel a páromért. S onnan gurultunk haza.
De ezzel ki is merült a motorozás. Holnap már autóval kell megtennem egy pár Km-et. S vár az otthoni meló. Jó talán este egy kis csurdítás.
Szia
Debrecenben van egy srác. Nagyon ügyes bőrdíszműves. És normális áron dolgozik.
Típus táskát is rendelhetsz nála, és különleges elképzelésekre, egyedit is készít.
Tel. száma:06 30 6167637
Istvánnak hívják.
A fotókon látható hátsó táskát is ő készítette.
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon és a segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni. Vettem egy 535-ös Virágo-t ami külföldről lett behozva még 2008- ban. Namármost ez a kisvirág le volt folytva 25Kw.- ra. Mi kicseréltük a folytott csonkot az eredeti folytatlanra és a fúvókák fel lettek fúrva 135, illetve 137- re. Sokkal erősebb lett, de a gondom az, hogy 120- 130- nál mintha megfolytogatnák a motort, hirtelen megtorpan, ha visszaengedem a gázt akkor utána visszajön az ereje, de ha megint eléri azt a fordulatot, akkor megint megtorpan.( ugyanezt csinálja 4.- 5.- ben is)
A karbiszinkront megcsináltam a leírás alapján, membránok rendben, úszószint megintcsak. Gondoltam leírom nektek, hátha valaki már találkotozott ezzel a problémával és tudna nekem segíteni. A válaszokat előre is köszönöm. Karcsi
Együtt érzek veled.
Mi is nagyon keveset motorozunk az idén. De legalább jól működik. S így ha sovány vigasz is de munkába motorral járok. Napi 8 Mp/h
Viszont a hétvégéken nagyon kevés idő jut a motorra. S idén motoros üdülésre sem számíthatok. De majd jövőre bepótoljuk. Talán.
Más:
Az egy egyes Virgácsnál mit befolyásol az első lengés csillapítókban a légnyomás.
Már próbáltam nulla nyomással, és három bárral is. Nem igazán érzek különbséget.
Tudja valaki, hogy miként is működik ebben az alapjában véve olajos telóban a levegő?
Más: Off
Ismeri itt valaki a Pellet légbefújós kályhákat?
Te az olcsóbbat vetted Lengyelből, többa cucc és mégis olcsóbb mert ingyen van a posta, az angolt még 20 font postaköltség is terheli! Aztatattt... nem figyelted! Így szerencsésen az olcsóbbat vetted csavarokkal tömítéssel menetrögzítővel!
Figyelni a részletekre! Aranypók vagyok, ha még emlékszel a reklámra!
A drágábbat. Mert több cucc van benne és ha kicsivel is de olcsóbb.
Csak már lenne a réginek a helyén. Nehezen viselem az elvonási tüneteket: kézremegés, ingerlékenység, szédülés, alvás zavarok stb.
minden motorost utálok.
Üdvözlet a fórumon.
Már be is vagy jelentkezve. Még esetleg valamennyire töltsd ki a reglapod. Legalább egy fotó a mocidról. Meg néhány olyan infó amit te magad szívesen megosztasz a nyilvánossággal.
S örömmel látunk a Virágós rendezvényeken is.
Ha tartjuk a hagyományt, akkor valamikor októberben lesz egy gurulás.
Legalább is az utóbbi 2-3 évben volt.
hirdetnek egy 750se most it a kepesmotoron szerintem abol kilehetne javitani a tiedet
Légy üdvözölve! Probléma mentes motorozást,és széles utat!
A tankbőr meg villatáska engem is érdekelne!
Vas Tamás vagyok Jb. -ből!
Két hete vettem egy Yamaha viragot .
Beszeretnék jelentkezni hozzátok!
Üdv Tamás!
Légy üdvözölve a fórumon!
Vannak itt a fórumon akik nálam sokkal jobban értenek az 535-höz, de addig is ötletként, mivel fojtott volt a motor ,lehet,hogy a CDI is korlátozva van? Esetleg próbálj meg valakitől annyi időre kölcsön kérni egy másikat.
Meló után szaladtam fel a páromért. S onnan gurultunk haza.
De ezzel ki is merült a motorozás. Holnap már autóval kell megtennem egy pár Km-et. S vár az otthoni meló. Jó talán este egy kis csurdítás.
Debrecenben van egy srác. Nagyon ügyes bőrdíszműves. És normális áron dolgozik.
Típus táskát is rendelhetsz nála, és különleges elképzelésekre, egyedit is készít.
Tel. száma:06 30 6167637
Istvánnak hívják.
A fotókon látható hátsó táskát is ő készítette.
A karbiszinkront megcsináltam a leírás alapján, membránok rendben, úszószint megintcsak. Gondoltam leírom nektek, hátha valaki már találkotozott ezzel a problémával és tudna nekem segíteni. A válaszokat előre is köszönöm. Karcsi
http://adamoto.hu/
Köszönöm, igy már értem! Sőt,nekem is van eladó!
Mi is nagyon keveset motorozunk az idén. De legalább jól működik. S így ha sovány vigasz is de munkába motorral járok. Napi 8 Mp/h
Viszont a hétvégéken nagyon kevés idő jut a motorra. S idén motoros üdülésre sem számíthatok. De majd jövőre bepótoljuk. Talán.
Más:
Az egy egyes Virgácsnál mit befolyásol az első lengés csillapítókban a légnyomás.
Már próbáltam nulla nyomással, és három bárral is. Nem igazán érzek különbséget.
Tudja valaki, hogy miként is működik ebben az alapjában véve olajos telóban a levegő?
Más: Off
Ismeri itt valaki a Pellet légbefújós kályhákat?
Figyelni a részletekre! Aranypók vagyok, ha még emlékszel a reklámra!
Csak már lenne a réginek a helyén. Nehezen viselem az elvonási tüneteket: kézremegés, ingerlékenység, szédülés, alvás zavarok stb.
minden motorost utálok.