Ismét segítséget kérnék! A bukócső felszerelésénél az alsó rész felcsavarozásánál a meglévő menetes furat milyen méretű? azt hittem M10-es de a tízes csavaron elkeni a menetet ,és megszorul. egyáltalán metrikus menet? köszi!
Üdv!
Megmértem multiméterrel,és semmi kitérést nem mutatott,viszont az eddig használt gyertya: NGK BPR 6ES /2 éve vettem,azóta ez van benne/,ami ugye zavarszürős,és ezzel jól müködik,csak szeretnék bele új gyertyát,és így sikerült magamnak új problémát generálni!
Helló Soul-fly !
Azt kérdezném, hogy milyen mocira kell táska tartó? Mert nekem van egy, véletlenül vadi új! Írd meg mid van és teszek fel róla fényképet méretekkel együtt !
Üdv
Ehez még annyit tennék hozzá, úgy inditom hideg időben, hogy ráadom a gyujtást és várok jó pár percet.
Addig melegszik a karburátor, valahogy úgy érzem könyebb igy az inditás.
Hideg motor mindig is köhögősen fog járni, ez minden belső égésű motorra igaz. A kétüteműekre kevésbé...
Ha a motor üzemmelegen jól működik, akkor nincs baja. Ezért van a melegítés: a motor felveszi az üzemi hőmérsékletet, az olaj eljut minden kenési pontra és utána lehet húzni a bajszát. Ehhez viszont idő kell, ami minden motornál más. Végyé azon szerencsések közé tartozik, akinek pl. 5 perc is elég. Az én vasam már 10 percet kér. Ezt az időt ki kell tapasztalni. Tedd rá a kezed időnként a hengerekre melegítéskor. Amikor már olyan meleg, hogy nem tudnád tartósan rajta hagyni, akkor indulhatsz. A szívatót teljesen nyisd ki, majd szép lassan engedd vissza, mindig csak annyira, hogy a motor ütemesen, egyenletesen, az alapjáratnál magasabb fordulaton járjon, de ne bőgjön feleslegesen 3000 ford/perccel, mert annak semmi értelme, csak a benzint pazarlod vele.
Nyáron ez nem lesz gond, két-három kis gázfröccs után menni fog, mint a parancsolat.
Ne tedd. Kevés jót hallottam róluk (mondjuk szépek és keveset fogyasztanak, de kb. ennyi). A 650-es különösen gáz. Gyenge, mint a harmat, az 535-ös jobban megy, mint az XVS650! A hátsó kerék küllői hajlamosak eltörni, a kardán biliacélból van, hamar megkopik, nagyon vékony lemezből van a tankja, erősebb emberek térddel beroppantják. A blokk sem túl tartós, sokat vittek vissza garanciában komoly csapágyazási bajokkal. Alapvetően az a baj, hogy nagyon kispóroltak belőle mindent, olyan kínai kaliberű, "gyártsunk olcsó pénzért sokat" jellegű bringa lett szegény.
Az ezeregyes hangyányival jobb, de egy vatta újért se adnám oda a 24 éves XV 700-asomat.
Ha jóféle, tartós és megbízható motort keresel, de maradnál a Yamahánál, a 86-99-ig készült 750-es vagy 1100-es Viragokat tudom ajánlani. Azok nagygenerál nélkül is lefutják a 100 ezer km-t.
Shox.hu, nem shock.hu :)
Nem fogod megtalálni. A webshopban nincs kitéve minden cuccuk. Ellenben meg tudják hozatni neked a gyártótól cikkszám alapján. Az árlistájuk fent van a webshopban (webshop--műszaki--Highway Hawk termékek--Highway Hawk árlista).
Hogy neked milyen cikkszámú motyó kell, azt a Highway Hawk hivatalos honlapján tudod megnézni. www.highwayhawk.com
Ott bal oldalt a márkák közül kiválasztod a Yamahát, majd a felső vízszintes menüből a Luggage menüpontot.
XV 535-höz pl.:
Oldaltáska tartó (pár): 662-020 kódon fut.
Ezt a kódot egy e-mailben elküldöd e-mailben a Shox-ék e-mailcímére, hogy "ezt akarom megrendelni tőletek", ők pedig válaszolnak, egyeztettek a pénzről, stb...
Üdv
10-15 perc?
Az Ankratktiszon laksz? :)
Nálam ha a kelleténél hamarabb viszatolom a szivatót az egyik henger gázadáskok ki-kihagy, de csak pár perc és megjavul.
Hogy érted hogy egyenlőtlenül?
Az enyém is hidegben olyan mint egy Pannónia, csak úgy
tak-tak-tak....aztán egy jóó 10-15perc után, már szép alapjárata lesz
SZIASZTOK motoros társaim.a Azt szeretném megkérdezni hogy hideginditáskor miért jár egyenlőtlenűl a gép. Ja majd elfelejtettem a gépes XV 250 .előre is köszi.
Sziasztok! 650-es dragstart ajánlanak cserébe 535-ös nagyon szép állapotú viragomért. a dragban 35000km,az enyémben 25000km van. a motorom 94'es a drag 2001-es. Itt a fórumon csak rosszat olvastam a dragstarról. nem tudom mitévő legyek. A véleményetek sokat segítene a döntésben. Előre is köszi. üdv deschke.
Üdv! A szám Tokai Denso pipát jelez, amiről már rég nincs katalógus sehol. Sajnos nem tudom egyértelműen azt mondani, hogy igen vagy nem.
Egy út marad, ki kell mérni multiméterrel. Ha a pipa két vége (kábel oldal és a gyertya csatlakozó persely között kevesebb, mint 1-200 ohm mérhető, netán rövidzár, akkor a pipa nem zavarszűrős. Ha néhány kilo-ohmos nagyságrendű ellenállást vagy szakadást mérsz, az azt jelenti, hogy zavarszűrős. A szakadásos verziónál nem kell megijedni, nem feltétlenül döglött a pipa, ugyanis egynémelyikben egy belső szikraköz van kialakítva egy árnyékolt helyen, zavarszűrésképpen.
Ha nincs multimétered, egy zseblámpaizzó, némi drót és egy lapos elem is elegendő a vizsgálathoz. A pipán keresztül vezetve az áramot kiderül, hogy mi a helyzet. Ha az izzó világít, a pipád nem zavarszűrős. Ha csak nagyon lassan és alig láthatóan izzik fel, vagy meg se nyikkan, akkor zavarszűrős.
Irridiumos gyertyához, ha az zavarszűrős, mindenképp zavarszűrő nélküli pipát kell párosítani.
Megmértem multiméterrel,és semmi kitérést nem mutatott,viszont az eddig használt gyertya: NGK BPR 6ES /2 éve vettem,azóta ez van benne/,ami ugye zavarszürős,és ezzel jól müködik,csak szeretnék bele új gyertyát,és így sikerült magamnak új problémát generálni!
Feri
Azt kérdezném, hogy milyen mocira kell táska tartó? Mert nekem van egy, véletlenül vadi új! Írd meg mid van és teszek fel róla fényképet méretekkel együtt !
És mi lehet az oka hogy kihagyogatták?
végyé
Mert hogy nem mindegyikben?
Ez uj infó, mesélj :)
végyé
Ehez még annyit tennék hozzá, úgy inditom hideg időben, hogy ráadom a gyujtást és várok jó pár percet.
Addig melegszik a karburátor, valahogy úgy érzem könyebb igy az inditás.
végyé
Ha a motor üzemmelegen jól működik, akkor nincs baja. Ezért van a melegítés: a motor felveszi az üzemi hőmérsékletet, az olaj eljut minden kenési pontra és utána lehet húzni a bajszát. Ehhez viszont idő kell, ami minden motornál más. Végyé azon szerencsések közé tartozik, akinek pl. 5 perc is elég. Az én vasam már 10 percet kér. Ezt az időt ki kell tapasztalni. Tedd rá a kezed időnként a hengerekre melegítéskor. Amikor már olyan meleg, hogy nem tudnád tartósan rajta hagyni, akkor indulhatsz. A szívatót teljesen nyisd ki, majd szép lassan engedd vissza, mindig csak annyira, hogy a motor ütemesen, egyenletesen, az alapjáratnál magasabb fordulaton járjon, de ne bőgjön feleslegesen 3000 ford/perccel, mert annak semmi értelme, csak a benzint pazarlod vele.
Nyáron ez nem lesz gond, két-három kis gázfröccs után menni fog, mint a parancsolat.
Az ezeregyes hangyányival jobb, de egy vatta újért se adnám oda a 24 éves XV 700-asomat.
Ha jóféle, tartós és megbízható motort keresel, de maradnál a Yamahánál, a 86-99-ig készült 750-es vagy 1100-es Viragokat tudom ajánlani. Azok nagygenerál nélkül is lefutják a 100 ezer km-t.
Nem fogod megtalálni. A webshopban nincs kitéve minden cuccuk. Ellenben meg tudják hozatni neked a gyártótól cikkszám alapján. Az árlistájuk fent van a webshopban (webshop--műszaki--Highway Hawk termékek--Highway Hawk árlista).
Hogy neked milyen cikkszámú motyó kell, azt a Highway Hawk hivatalos honlapján tudod megnézni. www.highwayhawk.com
Ott bal oldalt a márkák közül kiválasztod a Yamahát, majd a felső vízszintes menüből a Luggage menüpontot.
XV 535-höz pl.:
Oldaltáska tartó (pár): 662-020 kódon fut.
Ezt a kódot egy e-mailben elküldöd e-mailben a Shox-ék e-mailcímére, hogy "ezt akarom megrendelni tőletek", ők pedig válaszolnak, egyeztettek a pénzről, stb...
10-15 perc?
Az Ankratktiszon laksz? :)
Nálam ha a kelleténél hamarabb viszatolom a szivatót az egyik henger gázadáskok ki-kihagy, de csak pár perc és megjavul.
végyé
blackiex keresem ezt a táskatartót a megadott címen (shock.hu) de nem találom...
homályosíts fel merre keressem
köszi
Hogy érted hogy egyenlőtlenül?
Az enyém is hidegben olyan mint egy Pannónia, csak úgy
tak-tak-tak....aztán egy jóó 10-15perc után, már szép alapjárata lesz
Feri
Egy út marad, ki kell mérni multiméterrel. Ha a pipa két vége (kábel oldal és a gyertya csatlakozó persely között kevesebb, mint 1-200 ohm mérhető, netán rövidzár, akkor a pipa nem zavarszűrős. Ha néhány kilo-ohmos nagyságrendű ellenállást vagy szakadást mérsz, az azt jelenti, hogy zavarszűrős. A szakadásos verziónál nem kell megijedni, nem feltétlenül döglött a pipa, ugyanis egynémelyikben egy belső szikraköz van kialakítva egy árnyékolt helyen, zavarszűrésképpen.
Ha nincs multimétered, egy zseblámpaizzó, némi drót és egy lapos elem is elegendő a vizsgálathoz. A pipán keresztül vezetve az áramot kiderül, hogy mi a helyzet. Ha az izzó világít, a pipád nem zavarszűrős. Ha csak nagyon lassan és alig láthatóan izzik fel, vagy meg se nyikkan, akkor zavarszűrős.
Irridiumos gyertyához, ha az zavarszűrős, mindenképp zavarszűrő nélküli pipát kell párosítani.
Feri
Dobj egy email-t a:
birolaci123@citromail.hu
És ott megbeszéljük.
és mit kóstál a táskatartód?
Nekem pont ilyen táskatartóm van, eladó, ha érdekel :)