Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem volt kitérés? Ezek szerint végtelen az ellenállása, tehát szikraközös?
Ismét segítséget kérnék! A bukócső felszerelésénél az alsó rész felcsavarozásánál a meglévő menetes furat milyen méretű? azt hittem M10-es de a tízes csavaron elkeni a menetet ,és megszorul. egyáltalán metrikus menet? köszi!
Üdv!
Megmértem multiméterrel,és semmi kitérést nem mutatott,viszont az eddig használt gyertya: NGK BPR 6ES /2 éve vettem,azóta ez van benne/,ami ugye zavarszürős,és ezzel jól müködik,csak szeretnék bele új gyertyát,és így sikerült magamnak új problémát generálni!

Feri
Helló Soul-fly !
Azt kérdezném, hogy milyen mocira kell táska tartó? Mert nekem van egy, véletlenül vadi új! Írd meg mid van és teszek fel róla fényképet méretekkel együtt !
Üdv
És mi lehet az oka hogy kihagyogatták?

végyé
Bocsánat, a brit piacra szánt 1992 utáni XV 535 modelleken van...
Csak a kicsikben van. 125 és 250. Az 535-ösökön sincs szerintem, legalábbis a könyvben nem láttam róla semmit.
Üdv

Mert hogy nem mindegyikben?
Ez uj infó, mesélj :)

végyé
Persze, mert nálad van porlasztófűtés... :)
Üdv
Ehez még annyit tennék hozzá, úgy inditom hideg időben, hogy ráadom a gyujtást és várok jó pár percet.
Addig melegszik a karburátor, valahogy úgy érzem könyebb igy az inditás.

végyé
Hideg motor mindig is köhögősen fog járni, ez minden belső égésű motorra igaz. A kétüteműekre kevésbé...
Ha a motor üzemmelegen jól működik, akkor nincs baja. Ezért van a melegítés: a motor felveszi az üzemi hőmérsékletet, az olaj eljut minden kenési pontra és utána lehet húzni a bajszát. Ehhez viszont idő kell, ami minden motornál más. Végyé azon szerencsések közé tartozik, akinek pl. 5 perc is elég. Az én vasam már 10 percet kér. Ezt az időt ki kell tapasztalni. Tedd rá a kezed időnként a hengerekre melegítéskor. Amikor már olyan meleg, hogy nem tudnád tartósan rajta hagyni, akkor indulhatsz. A szívatót teljesen nyisd ki, majd szép lassan engedd vissza, mindig csak annyira, hogy a motor ütemesen, egyenletesen, az alapjáratnál magasabb fordulaton járjon, de ne bőgjön feleslegesen 3000 ford/perccel, mert annak semmi értelme, csak a benzint pazarlod vele.
Nyáron ez nem lesz gond, két-három kis gázfröccs után menni fog, mint a parancsolat.
Ne tedd. Kevés jót hallottam róluk (mondjuk szépek és keveset fogyasztanak, de kb. ennyi). A 650-es különösen gáz. Gyenge, mint a harmat, az 535-ös jobban megy, mint az XVS650! A hátsó kerék küllői hajlamosak eltörni, a kardán biliacélból van, hamar megkopik, nagyon vékony lemezből van a tankja, erősebb emberek térddel beroppantják. A blokk sem túl tartós, sokat vittek vissza garanciában komoly csapágyazási bajokkal. Alapvetően az a baj, hogy nagyon kispóroltak belőle mindent, olyan kínai kaliberű, "gyártsunk olcsó pénzért sokat" jellegű bringa lett szegény.
Az ezeregyes hangyányival jobb, de egy vatta újért se adnám oda a 24 éves XV 700-asomat.
Ha jóféle, tartós és megbízható motort keresel, de maradnál a Yamahánál, a 86-99-ig készült 750-es vagy 1100-es Viragokat tudom ajánlani. Azok nagygenerál nélkül is lefutják a 100 ezer km-t.
Shox.hu, nem shock.hu :)
Nem fogod megtalálni. A webshopban nincs kitéve minden cuccuk. Ellenben meg tudják hozatni neked a gyártótól cikkszám alapján. Az árlistájuk fent van a webshopban (webshop--műszaki--Highway Hawk termékek--Highway Hawk árlista).
Hogy neked milyen cikkszámú motyó kell, azt a Highway Hawk hivatalos honlapján tudod megnézni. www.highwayhawk.com
Ott bal oldalt a márkák közül kiválasztod a Yamahát, majd a felső vízszintes menüből a Luggage menüpontot.
XV 535-höz pl.:
Oldaltáska tartó (pár): 662-020 kódon fut.
Ezt a kódot egy e-mailben elküldöd e-mailben a Shox-ék e-mailcímére, hogy "ezt akarom megrendelni tőletek", ők pedig válaszolnak, egyeztettek a pénzről, stb...
Üdv
10-15 perc?
Az Ankratktiszon laksz? :)
Nálam ha a kelleténél hamarabb viszatolom a szivatót az egyik henger gázadáskok ki-kihagy, de csak pár perc és megjavul.

végyé
hella
blackiex keresem ezt a táskatartót a megadott címen (shock.hu) de nem találom...
homályosíts fel merre keressem
köszi
Szia

Hogy érted hogy egyenlőtlenül?
Az enyém is hidegben olyan mint egy Pannónia, csak úgy
tak-tak-tak....aztán egy jóó 10-15perc után, már szép alapjárata lesz
Köszönöm a kimerítő választ!

Feri
SZIASZTOK motoros társaim.a Azt szeretném megkérdezni hogy hideginditáskor miért jár egyenlőtlenűl a gép. Ja majd elfelejtettem a gépes XV 250 .előre is köszi.
próba
Sziasztok! 650-es dragstart ajánlanak cserébe 535-ös nagyon szép állapotú viragomért. a dragban 35000km,az enyémben 25000km van. a motorom 94'es a drag 2001-es. Itt a fórumon csak rosszat olvastam a dragstarról. nem tudom mitévő legyek. A véleményetek sokat segítene a döntésben. Előre is köszi. üdv deschke.
Üdv! A szám Tokai Denso pipát jelez, amiről már rég nincs katalógus sehol. Sajnos nem tudom egyértelműen azt mondani, hogy igen vagy nem.
Egy út marad, ki kell mérni multiméterrel. Ha a pipa két vége (kábel oldal és a gyertya csatlakozó persely között kevesebb, mint 1-200 ohm mérhető, netán rövidzár, akkor a pipa nem zavarszűrős. Ha néhány kilo-ohmos nagyságrendű ellenállást vagy szakadást mérsz, az azt jelenti, hogy zavarszűrős. A szakadásos verziónál nem kell megijedni, nem feltétlenül döglött a pipa, ugyanis egynémelyikben egy belső szikraköz van kialakítva egy árnyékolt helyen, zavarszűrésképpen.
Ha nincs multimétered, egy zseblámpaizzó, némi drót és egy lapos elem is elegendő a vizsgálathoz. A pipán keresztül vezetve az áramot kiderül, hogy mi a helyzet. Ha az izzó világít, a pipád nem zavarszűrős. Ha csak nagyon lassan és alig láthatóan izzik fel, vagy meg se nyikkan, akkor zavarszűrős.
Irridiumos gyertyához, ha az zavarszűrős, mindenképp zavarszűrő nélküli pipát kell párosítani.
A gyertyapipám száma:TD T-137A.Meg tudsz erősíteni abban a hitemben,hogy ez nem zavarszűrős,és mehet bele iridiumos gyertya?

Feri
Szia
Dobj egy email-t a:

birolaci123@citromail.hu

És ott megbeszéljük.
Szevasz,
és mit kóstál a táskatartód?
Szia

Nekem pont ilyen táskatartóm van, eladó, ha érdekel :)