Van, persze. Az alant linkelt HH szett oldalcsomagtartójának a kerek szeme olyan formára van kialakítva, hogy passzol a teleszkóp süllyesztett csavarjának a helyére, és a gyári teleszkóp felfogató csavar a táskatartó rögzítőszemén keresztül megy a helyére.
A Krauzer rendszert kétféleképpen lehet rögzíteni. Egyik verzió, hogy a teleszkópot rögzítő süllyeszett imbusz csavarba M6 menetet metsz a polgár és a behajtott csavarba tekered be a hatos imbuszcsavart. Kicsit furának tűnhet, de jó megoldás, nagy nyíróerő nem hat rá, úgyhogy elbírja. A másik, hogy egy hosszabb csavarra cseréled le a gyári teleszkóp rögzítőt, és felszereléskor a süllyesztésbe hézagoló alátétet, perselyt, stb. teszel. Semmi esetre sem célszerű a teleszkópot a függőleges helyzetből kitéríteni, bár 1-2 mm-t elbír a gumi perselyezése miatt.
Kösz a gyors válaszodat,
a gondot ott látom hogy az én 750-esem hátsó teleszkópjának felső felfogatása egyetlen csavarral történik, és ráadásul a csavar feje be van süllyesztve a teleszkópba, azaz esetleg a belső felülethez lehetne fogatni, de az szerintem villámgyorsan kicsinálná a teleszkópot mert onnan kezdve nem függőben lenne.
Van tipped?
Doki62
A táskatartó felfogatása a teleszkóp felső szeméhez, valamint az index számára kialakított furathoz csavarozva történik.
Egyébként most esett csak le, hogy neked a háttámla mögé feltehető csomagtartó kell. Azt hittem, alapból táskatartót keresel.
Akkor viszont tényleg a Krauserrel járnál a legjobban, az tartalmazza mindhárom elemet (két oldalsó táskatartó, plusz hátsó platform).
Mellékelek egy képet. Itt ugyan ETZ-n látható, de a Virago-ra is passzol, mert elég széles (26 cm).
Szevasz Blackiex,
először is kösz hogy írtál,
a csomagtartó 12 ezer körüli áron elfogadható lenne számomra
tudnál esetleg több információt adni?
egyébként táskatartó konzol is érdekelne, bár nem találom, hova lehetne felfogatni?
kösz előre is
Doki62
Úgy lesz megoldva, hogy van egy bemenete a gyujtáselektronikának, amin 0 jel kell hogy legyen ahoz hogy adjon szikrát.
Ide csatlakozik a kuplung az oldalsztender és a 0 állás kapcsolója egy logikai hálózatba kötve.
Ezt akarom megszakitani egy relével.
Amikor a risztó blokkolóreléje bekapcsol, behuzza ezt a relét és megszakad a logikai lánc.
Sajna kell egy relé bele, de hát az van a fiókban.
Lehetne még magában a risztóban buherálni hogy blokkolórelé ne tesre huzzon hanem szakitson de a NYÁK on nem könyű ezt megoldani.
Az XV535 szervízkönyve letölthető a virago.ro oldalról. A könyv második számozott oldalán vannak a motorszámok és a hozzájuk tartozó gyártási év, de abból csak a motorblokk kora derül ki.
Ezért lenne szerencsés, ha elmenne a jóember megnézni, felírná a számokat (tök legális, nyugodtan meg lehet csinálni), aztán én utánajárnék, hogy egyáltalán mikori, illetve a blokk és a váz egymáshoz tartozik-e szám alapján.
A váznyakon kell hogy legyen egy fém biléta, ami elvileg tartalmazza. Azzal csak az a baj, hogy cserélhető, a vázba gyárilag beleütött szám viszont nem hazudik.
Köszi a választ,akkor ezek szerint a helyszinen nemtudja megnézni röktön az évjáratot.A motor Pesten van és ha olyan lefoglalná ezért lenne érdekes rögtön az évjárat neki.
Igen, úgynézem ez a robogókhoz készült verzió. Ott olyan a gyújtás, hogy letestelve nincs szikra, mert a megszakító/impulzusadó kerül testre a gyújtás OFF állásában. Minden jel szerint ez a robogós verzió.
Nekem is van leírásom, de a nagymotorhoz való, akkus gyújtású riasztókhoz. (Thor és társai)
Aztán kezdek rájönni mi a bibi vele, nem akkumulátorgyujtásos mocihoz való, ezért egy az egyben nem lehet a rajz szerint bekötni..
Mivel hogy:
Riasztáskor nem megszakitja gyujtást hanem letesteli.
Ha a gyujtásérzékelő bemenetén fesz. van nem lehet öninditózni holott még nem jár a motor.
Ide gondolom csak akkor kellene fesz. ha forog a motor, valószinű a gyujtóegység kisfeszültésű oldaláról kapna táplálást hogy meggátolj a ráinditózást.
Megoldottam a bekötést de öninditózás nélkül.
Végül is nem kell nekem 10m ről hogy beinduljon.
A többi funkció mükszik, riasztás esetén blokkolja a gyujtást.
Járó motornál le lehet távolról állitani.
Ha sok azonos moci áll egymás mellett megtalálom a kereső funkcióval:)
Na meg ugye riaszt is ha kell :)
Ha valaki olyan elvetemült lenne hogy ilyen vételére adja a fejét szivesen segitek a bekötésével.
Vettem innen a kinai motoroldalról egy risztót.
Hát, nem vagyok járatlan az elekronika terén de ez kifogot rajtam :(
Kötött már be valaki ilyet?
1 kis segitség nem ártana.
Ha kész cuccot szeretnél, amit csak fel kell csavarozni, akkor készülj fel, hogy nem lesz olcsó... :(
USÁ-ból tudok hozatni, 12 ezer körül. Házilag kicsit barkácsolva: Krauzer szett 4-5 ezer + 500 Ft a két lemezdarab egy lakatostól, amivel fel tudod tenni a vasra.
Üdvözletem! Én egy réggebbi kérdésemhez találtam képet és most bekarikáztam a gumidugokat ami alatt az alapjárat dúsító csavarokat sejtem, szerinted is ott vannak?
Egyszer már válaszoltál de most van róla képem is.
A motor kaliforniai. Ott szigorúak a körny.véd. szabályok, a csövek a kipufogóból jönnek és az AIS rendszerbe mennek be.
Ez a rendszer (Air Induction System) fiss levegőt kever a forró gázokhoz és a kaliforniai típushoz gyártott, kicsit nagyobb fojtású és más belső berendezésű kipufogóban bolyongva a friss levegő a forró gázokkal reakcióba lép és kevesebb lesz a CO kibocsájtás.
üdv Doki62