Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
AKi jön RC51 buliára annak egy infó. Nem messze van tőla az Auchan, ott meg lehet venni a piát, nem muszáj messziről végig cipelni. Remélem ott meg ismerkedhetek személyesen is veletek. Ki mikor jön? Esetleg ki mehetnénk együtt is.

Üdv.: Gábor.
T. Elvtarsak,
Sajnos reszemrol ugrott a hetvegi Arnot, bocs RC51! Jon a gyerek Mexikobol es szombaton tartjuk a szulinapjat.
Jo bulit!
Azért figyelj... Lehet az évszám is számít!
Hi!
Bár én nem jelentkeztem, de ha addigra meggyógyul a hátsó sárvédő és menetkész leszek szívesen nevezek.
Persze ha vendéglátó fórumtársunknak ez nem okoz gondot?
És az még csak 1 oldal....
Azért kőszi hogy kerestél.
Annyi azért segítség:Yamaha XV 700 750 1000 1100 Virago
Tehát ezek a tipusok jók.
Űdv
15ezer alatt nem nagyon találtam ebayen.
A legnagyobb bánatomra mi sem tudunk menni.
Sziasztok.
Nem tudtok véletlenűl aksiburkolatot,és a másik oldali burkolatot?
XV 700-asom van,valakinek nagyon kellet.
Nem tudom megegyezik -e másik tipuséval?
Előre is THX.
Sziasztok!

Nagyon szerettem volna elmenni Arnótra szombaton, de sajnos le kell, hogy mondjam családi okok miatt....sorry
Üdv!

Szombaton jön valaki RC51 fórumtársunkhoz, Arnótra?
Én 16 óra körül tudok csak indulni, de ott aludnék. Reggel 8-kor indulok visszafele, mert 10 órára Pesten kell legyek. Melóznom kell.

Akinek szintén jó a 16 órai időpont, az jelezze, mehetünk együtt.
Szerintem ne tedd! Aztán egész úton a füledbe "suttog", és ez egy fél óra után már fárasztó. Elegáns halk doromboló suhanás az igazi!
sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy ki akarom herélni a gyári kipufogót, kb mennyivel nagyobb fúvóka kellene bele?
Ez döbbenetes -nagyon drágán dolgoznak amúgy is a szervizekben és meg merik engedni maguknak hogy ilyen gagyi munkát adjanak ki a kezükből -nekem az egyik szerviz 24-e-ért akart kicserélni egy gázbowdent amire nemet mondtam és 500-ft-ból saját magam megjavítottam -ma már verérműláncot kuplung szettet és főfékhengert saját magam bátran kijavítok és az legalább tuti és a töredékébe kerül - amiben nem vagyok tutira biztos azt itt a fórumtársaimtól meg kérdezem és segítenek összehozni a vasat hogy ne csak a garázsban guruljon -a szerviz az nem az én világom-kívánom hogy a te vasad is minél előbb összejöjjön és kerüld a lehúzós gagyi helyeket-széles utat!
Biztosan lehetne őket jogi úton cseszegetni, de se időm nincs ilyen dolgokra, se pénzem szerintem. Meg őszintén bevallva, örülök, hogy nem látom őket soha többé.
Megáll az ész ! Biztos közmunkások dolgoznak náluk! Van ilyen autószerelőben is, Abdán pl .
Tisztelt ZZ
Rendben, kösz, hogy nyilvánosságra hozod ezt a kontár javítást, ezeknek már a fele is bicskanyitogató. Teljesen jogos az indulatod, mivel egy nagy értékű jármű (néhányszáz ezer forint igenis jelentős érték jogilag is meg erkölcsileg is) leadása a szervízbe bizalmat feltételez a megrendelőtől. A műhelynek meg kötelessége a javítást az elvárható legmagasabb szinvonalon teljesíteni, már csak a jóhírének megtartása érdekében is!
Egyszóval szarügy értékvesztéssel visszakapni a gépedet, holott pont az ellenkezőjét várod el.
Fogyasztóvédelem nem járható ezügyben?
Hali srácok! RÉM TÖRTÉNET! FIGYELMEZTETÉS!
Ne vigyétek soha a mocitokat a kawaszati márkafüggetlen szerelőkhöz!
http://kawaszati.hu/
Nem nagyzolok, ez most komoly amiket leírok! Nem akartam írni ide, mert utálom az ilyesmiket szidni, mert amolyan szemétségnek tartom, de ezt most muszáj, mert óva intelek benneteket tőlük!
Nem tudom kinek mik a tapasztalataik ha egyáltalán voltak, de nekem ezek:
- kb 4-5 csavarmenetet nyaltak el brutális gány módon! (Fontos helyeken is)
- Az első sárvédőnél van 4db csavar, amit gumikupak takar. csak 2db-ot raktak vissza.
- Az ülésemből hiányzott 1db gumibak ami a felfekvést biztosítja a vázra.
- Eltörték és elgörbítették jobb oldalt a lábtartónál a hővédő vasat.
- kb 6-8 helyen totál más csavarok voltak mint amik amúgy. (pl az utaslábtartóhoz egy sima anya helyett, odaraktak egy legalább 3-4cm-es toldóanyát, ami kilógott a kipufogó főlé brutálisan. Az egy dolog már, hogy kibebaszott ronda volt, de még a lábtartót sem tudtam teljesen lenyitni tőle. Ez által mivel ők nyilván lenyitották, bele is gányolt rendesen a lábtartóba.
- A karbit úgy elállították, hogy durrog a motor mint az állat, és többet is fogyaszt.
- (Vezérműlánc csere volt) Az oké, hogy járatni kell a motort, hogy kipróbálják, de, hogyan tűnt el a motortból legalább 6L benzin az jó kérdés... (Tudom mennyivel vittem oda)
- Direkt kértem, hogy 15w-50es ásványi Repsol olajat rakjanak bele! 2,6L kell a mociba. A sok hiba miatt már nem bíztam bennük, ezért lecseréltem... 1,9L olajat engedtem le, és összehasonlítottam azzal amit kértem, hogy tegyenek bele. Ég és föld volt a sűrűsége már szemre is! A mennyiségről nem is beszélve!
- Az időről csak annyit, hogy kicsit több mint 1 hónap volt ott a motor!
- Megkarcolták a blokkot több helyen.

Tömören ennyi... :) Több mint 1 hónapja javítom a hibáikat!... A pénzről nem is beszélve.
Legrosszabb esetben is 1 hét és kész vagyok vele most már. De azért felkúrtak jó sokszor rendesen. :)
Szal.... Kawaszati.... A KURVA ANYÁDAT! :)
Blue steaknek elkészitve?
Sziasztok! tegnap vettem egy 535öst 2000es évjáratú a gép azt hiszem egy szelephézag állítást lehetne csinálni rajta, és még a hátsó hengernél van egy ablak ott egy picit könnyezik az olaj a henger külső akksi felőli oldalán ezek javítása mennyire nagy munka? 59000km-ter van a motorban az soknak számít?
Üdv mindenkinek!El szeretném adni a motoromat, esetleg ha valakit érdekelne, jelezze.