Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Finom Tiszafüredi marhahús eladó, most kell lépni mert különben lép a fene!
Itt van a féreg újra!
Ha lenne egy csöpp esze ,rájönne,hogy nem kiváncsi itt rá senki, de esze annyi,hogy a kaka-pisit jelezze de azt is későn.
Mi van? Maradj inkább az egyszavasoknál.
Örülök,hogy segíthettem.
Brumeszkos,és Skultéti motoros társaknak!Sikerrel jártam a Nyereg táska ügyben.Jövő hétre hozza haza a busz Debrecenből.Szeretném nektek még ,egyszer megköszönni a segítségeteket.Balázs. I.
Én is szívesen csatlakoznék egy guruláshoz hamár a gyáliak és környékbeliek összegyülnek netán:)
Zsoccca, mikor ertek haza? Irtam sms-t
Köszi az infót! A számot a te jóvoltadból itt a fórumon megtaláltam. Beszéltem is vele.(nevét még nem sikerült megtudnom) Nagyon rendes embernek tűnik. Ma felfogom még hívni, hogy mit javasol.
A csavarodás szimplán azért van, mert csak az egyik oldalon van tárcsa, és a teleszkópok vékonyak mint a ropi és hosszúak. Bizonyos szintig teljesen normális a csavarodás. A sporim is csavarodik, pedig az nem 35-ös szár, hanem 39-es. Van csömörön egy fazon, kifejezetten motor első teleszkópokkal és villahidakkal foglalkozik. Az enyém olyan ferde volt mint a nyavalya. Akkora csavarodás volt az alsó villahidamban, és olyan ferdeség az egyik telószárban, hogy alig lehetett összetolni az egészet. Nullára kiszedett mindent, mindenhonnan. Profi az ember. Ha kell a száma, szólj.
Esetleg volna valakinek egy jó állapotú eladó féknyerge xv 250-hez?
Sziasztok!
Kicsit utána néztem a fékezéskor megjelenő problémámnak.Én igazából az első teleszkóp száram görbeségére gondoltam, amikor az első fékemmel fékeztem a motor eleje kicsit elkezdett csavarodni. Szétszedtem az első villákat és a krómszárakat elvittem egy esztergályoshoz. Igaz a szárak alján van némi kopás, de egyébként teljesen egyenesek.
A szimeringeknek egyébként van valami csipogáshoz hasonló hangja, ami igazán zavaró tud lenni. Ezért is volt nekem gyanús a krómszár.
A villakiflikbe talán van egy kicsi kurvaság, egy nagyon picit kell feszíteni a szárat, hogy a helyére menjen.
A kerékben a küllők lazák voltak. Most már feszesek és nem üt a kerék.
Az úszó féknyereg viszont teljesen rossz.
Kiderült, hogy a nagy dugattyú egyáltalán nem mozog, be van ragadva. A másik fele meg csoda, hogy működött.
Elképzelhető, hogy a fék a csavarodás oka?
T. Sporttarsak,
Ma egy vilagoskek IFA integett nekem nagy baratsagban az Alacskai uton az almaskerteknel Plorinc es Gyal kozott. Kozulunk valo vagy csak siman normalis volt?
Sziasztok,
Ezt nem ismeritek véletlenül?
KI
Hali! Keresek a 750 xv-hez eredeti gyári kormánykiflit. Aki tud bontottat hívjon: 06 2500 444 Kösz, Brúnó.
Nem tudom Csaba! Elég normális árakkal dolgozik az illető, ahogy tudom. Kérdezz rá!
Szivesen!
brumeszkosz! Nagyon köszönöm a segítségedet a táska ügyben!Balázs.
SziaZsoccca!Köszönöm .Hogy figyelmeztettél a reg-re?és ígérem ha meg találom .hogy hol tehetem ki fogom tölteni.Úgy gondolom nekem szólt az üzenet,és még egyszer kösz!Balázs.
páncélos, az éven is elmotorozol a szőlőbe?


igen-igen
Köszönöm az információt. A végére járok hogy mi okozta a problémát.
Menyibe kerül a tekercselés? Válaszát előre is köszönöm.
Üdv. Csaba
Vakvágány.Ezt megint benézted.
Üdv mindenkinek!
Szia Zoli! A küzdéssel és a szellemekkel igazából most sem volt gond, hiszen több palack dugója is ki lett küzdve, és a kiszabadult szellemek is mind le lettek győzve.Akik meg bezárva maradtak majd jövőre megküzdhetnek velünk
Azt viszont nézd meg, mi lehetett az oka annak, hogy leégett az a generátor. nehogy a másik is így járjon. Én azért megtekercseltetném a leégettet, legfeljebb ha nem kell eladod.
Szia Heni57!
Szerintem is még sok látnivaló van a környéken. Na, meg a versenyek is elmaradtak....Remélem, hogy jövőre a küzdőszellem is megjön.