Köszönöm a felvilágosítást, a számítással nagyjából tisztában vagyok, annak idején matematikából szigorlatoztam, ennél bonyolultabb műveleteket is megértek, ha jó napom van. Neked biztosan be van jelölve a tankod, hogy mindig pontosan annyit tankolsz, amennyit fogyasztasz, és soha nem fordul elő, hogy több vagy kevesebb benzin kerül az üzemanyag tartályba ...
Szerencsére a kocsik sem a gyári fogyasztást produkálják.
A fogyasztás decire való számolása.
Megtett Km osztva 100-al. S az így kapott számmal osztva a tankolt mennyiség.
Pl legutóbbi tankolás.
274 megtett km-re tankoltam 14 litert.
Tehát 14:2,74=5,109 L/100 Km
A Végsebességet még nem volt alkalmam kipróbálni. De lehet, hogy egy 20 éves motornál nem is érdemes. Kicsit félek, hogy annál a fordulatnál már szétmehet valami.
Viszont mikor megrántottam a gázkart utoljára, akkor 100 ról gyorsítottam, és pillanatok alatt fent volt 170-en. S még akkor csak, KB felénél vagy a három negyedénél volt a gázkar.
No ebből gondoltam, hogy több lehet a vége mint a gyári adat.
De tudod mit legyen igaza a gyári adatnak, és legyen a végsebessége 173 km/h.
Nem akarlak elkeseríteni Brumi, de a Te motorod átlagfogyasztása is 6 liter a gyári adatok szerint ... Ennek tükrében a városi fogyasztásod azért annyira nem rendkívüli , ha egyébként 5 literrel eljársz lakott területen kívül ...
Az én nagy XV-m fogyasztása egy személlyel, nagy plexivel , oldal táskákkal Kresz tempóval volt kb. 5 liter, 100 - 130 km/h kb. 6-6,5 liter / gyári dobbal / . Most MAC kipufogó rendszerrel 90 környékén alulról karcolja a 7 litert, viszem is szervizbe beállítani . Lehet, hogy bennem van a hiba, de nem tudok üzemanyag fogyasztást mérni decire pontosan ... A gyári adatok szerint a nagy xv átlagfogyasztása 6 liter, ezt az értéket gyári dobbal hozta is a motorom. Csak irigykedek azokra a márkatársaimra, akiknek a motorjának végsebessége meghaladja, a fogyasztása pedig nem éri el a gyár által megadott hivatalos adatokat ...
Köszi lehet, hogy élünk vele.
Mivel eredetileg a HD talira készültünk, így szerdán már szabin leszünk.
Egyenlőre azt beszéltük, hogy szerdán lemennénk Balaton Berénybe, s majd, csütörtökön, vagy pénteken mennénk át Gerjenre.
A Virágósok közül még kik készülnek?
Más: Meglepet Bumi Gragjának fogyasztása. Én az 1,1-es Virgácsból, még városban sem tudtam, 5,3-nál többet megitatni.
Egyébként egy személlyel 4,8. Két személlyel 5 . Két személlyel és fulra felpakolva, (sátor+hátsó nagytáska+ két oldal táska megtömve+tank táska) 5,2 l/100 Km
Bumi, te hogy jársz a városban, hogy sikerül annyit megitatni vele?
Szombaton most már igen nagy valószínűséggel megyünk motorozni a Tátrába. Szombat reggel indulunk és vasárnap délután érkezünk. Szombat estig Zakopane-ig megyünk, ott alszunk, és Vasárnap jövünk vissza. Kb. 700 km az össz táv, 350 oda, 350 vissza. Szlovák és Lengyel tátra. Mesés tájak, kiváló utak. Csak országút, autópálya nem. 5 literes fogyasztással kalkulálva, szállással, kajával szerintem 30 ezerből kijön a túra. Eddig négyen vagyunk biztosan.
Valakinek van kedve jönni?
Üdv mindenkinek!
A töltéssel van probléma az biztos. Valószínüleg a szabályzó.
CR6HSA-tipusú NGK gyertya való bele. Én indulásként felcserélném a gyertyákat, ha nem jó levenném a tankot és megnézném,a nagyfesz kábel nincs-e valahol kidörgölődve, végül felcserélném a gyujtótrafókat.
Nemrég értem én is haza a 400-sal a vizsgáztatásról, én 9ropit fizettem érte, mivel nem indították be , jó volt a hangja is.
Őszintén megmondom, nekem még van mindkettőben a tavalyi benzinből.....De mától elkezdtem fogyasztani én is, mert ezt azért mégse lehet csinálni az emberrel.
Én a Piliskónál vizsgáztattam a múlt héten, 12 ropi, és 1 óra alatt megvan, bármikor mész. Az igaz ugyan, hogy hogy nem, találtak még 2db számot a motorszámomban a forgalmihoz képest, így csak adatlapot kaptam, és mehettem az oki irodába forgalmi, meg törzskönyv cserére, meg rendszám matricázni. Szépen kértem őket, hogy most már úgy írják be, hogy ne kelljen 2 év múlva megint ott kikötnöm a hülyeségük miatt. Nem vittek el a rendőrök, mert éppen nem jártak arra....
Az aksi problémád szinte biztos, hogy a töltés hibája miatt van, az index a magasabb feszültség hatására villog sűrűbben, persze, ha nem azért, mert csak az egyik villog olykor.
Mindenképpen mérjétek meg a töltést, mert amit írsz, annak alapján olyan, mintha a fesszabályzód nem lenne a helyzet magaslatán.
Hello! Szerintem mégis valahol a töltés környékén kellene keresned a hibát. Nincs valahol vezeték kitörve? Autó villamosság szerelő szerintem ki tudná mérni, hogy hol van a gond.
Sziasztok!
A következő gondokkal küzdök.:
1.,Tavaly óta 2 akkut sikerült tönkretenni.Elméletileg a töltés rendben van,de valamiért mégsem veszi fel.Alapjáraton az irányjelző szaporábban pislog,kis gázadásra normalizálódik.Mi lehet az oka?
2.,Az egyes henger indítás után nem indul el ,vagy ha igen,akkor is csak durrog.Kicsit bemelegszik,valamivel jobb a helyzet,de nem tökéletes.Kapott új gyertyát mindkét henger.Ha kiveszem a gyertyát tiszta benzin.megtakarítás után visszateszem,beindítom(tolásra indul a szar akksi miatt),van amikor normális,de van amikor megint nem megy.
Van valakinek valami ötlete mi lehet a gond?
250-es a kis Virgács.
Köszi a segítségeteket.További szép napot és széles utat.
A hétre jó időt mondanak végre!Sajnos a leírt gondok miatt nem tudok menni vele,ezért a párom Kinroadját nyüstölöm.
Láttam.
Majd felhívom a szervezőt. Általában nem szokott gond lenni, hogy egy nappal előbb érkezik valaki. De ha igen akkor legfeljebb, máshol töltünk egy éjszakát.
Sziasztok! Végül is magamtól rájöttem . Mindkettő méret jó bele. A /9.5, vagy a /10.5-es méret a szimering ajakjának a távolsága a felső peremhez képest.
Ok. Láttad a plakátot. Az esemény naptáron is fenn van,hogy pénteken mikortól lehet elfoglalni a sátorhelyeket. Nem is lenne baj ha pénteken lenne helyfoglaló! Dragjanó is biztos ott lesz. Jogo már jelezte,hogy szombat, én még nem tudom, de az biztos.
Mi is gondolkodunk rajta. Ugyan eredetileg a HD talit terveztük. De mivel, rá egy hétre indulunk a 3 hetes nagy európai túránkra, így kicsit olcsóbb tali nem ártana. A 7.-ei hétvégére. Tehát lehet hogy mi is inkább oda mennénk.
Viszont mi már csütörtökön este ott lennénk. Mivel azon a környéken is van egy pár rokon. S akkor már csütörtökön őket is meglátogatnánk. S este már a motoros tali helyszínén vernénk sátrat.
Nagyon szépen köszönjük az infót. S hogy nem feledkeztél meg rólunk. Én bizony már elfelejtettem.
Ugyan 31.-én lesz a színházbérletünk utolsó előadása, és itt Kazáron napközben Laska fesztivál.
De nem érdekel minket. A Krasznahorkai motoros találkozásra megyünk, és kész. A magyar motoros testvérek fontosabbak.
Hol tudok ennek a találkozónak a részleteinek, utána nézni?
Oké
Mi már pénteken délutántól ott leszünk. Szombaton délelőtt már egy guruláson leszünk. De várunk benneteket. A tábor nyitva lesz, akkor is ha netán éppen nem leszünk is ott.
A Fa ház foglalást közvetlenül Zolinál tudod megtenni.
A smbt.st@gmail.com
A kaja igényeket azért érdemes előre leadni, mivel az ottani gondokságnak rá kell készülni alap anyaggal. Nincs a közelben éjjel nappal nyitva tartó hipermarket.
Szerintem a kaja ár, is igen csak kedvező. S ami a lényeg igen csak kiadós. És meleg!
Ha valakinek van otthon egy egyszerű akusztikus gitárja, az elhozhatná. Mivel minden este tábortűz lesz. S a régi úttörős emlékek kedvéért, danonázhatnánk is.
Ja Brumi. Hozd el az úttörő nyak kendődet! S én is hozom a kisdobost.
De számomra lezárva a téma. Sőt a többi is.