Ja! Még engedélyt kell kérnie a nőjétől. Csütörtökön megyünk szigetelni a hajógyárira és remélem addigra választ ad. Egyből hívlak vagy írok vagy mindkettő.
sziasztok! ha esetleg valaki eljönne pénteken a ShowBarlangba! Mi leszünk az első zenekar! (asszem ingyenes lesz) megmutatnám már pár motoros fórumosnak a motoros dalunkat!
Üdv mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni a fórum társaktól. A haver xv750-esén szeretnénk beállítani a karbikat , a benzinszint beállítása lenne a kérdés. Mihez kell nézni a szintet? Amúgy olyan gondja van, hogy eszik annyit mint egy jó kis lada 7-8-9L attól függ hogy mennyire kergeti.
Az sajna nem olyan egyszerű mert fel kell tölteni a www.toldacuccot.hu oldalra és utána lehet letölteni ha ide felteszem a linket ami egy hétig érvényes. Mindig meg kell kérdeznem Jogó cimborámat hogyan kell mert Ő adja meg a részleteket.
Sziasztok!Szeretnék nyított kipufogot feltenni a szöcskémre/XV-535/.Kinek van ötlete hol keressek?Vagy lehet-e valahol gyártatni?Vajon mennyire befolyásolja a motor fogyasztását ill.működését? Láttam egy hírdetést,de már nem találom.Lehet már elvitték!
Hát, ha lenne 535-ösöm!
Vissztérve kicsit a szivatóra, neked lehetett igazad blacki, mert utólag okoskodtam, ha az a dugattyú szorult volna annyira, amennyire én éreztem, akkor a rugó, amit a képen láttam, nem tudta volna visszanyomni. Ilyen tünet viszont nem volt. Tehát inkább összeadódhatott a dolog, a bowden alsó része+dugattyú+csatlakozó rész.
Viszont a kormányon a szivatót tartó konzolt nem tudtam levenni, előbb-utóbb muszály lesz beruháznom egy ütve-csavarhúzóra.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, sikerült a szivató problémát megoldanom, minimális szereléssel, még a tank is maradt a helyén.
Előbb lebontottam fent a bowdent, kapott egy kis WD-40-et.
Aztán porlasztónál gázbowden ív leköt, így valamelyest hozzáfértem a szivató részhez, gondoltam egy telefon fogóval meghúzgálom ott, legalább lássam, hogy ott szorul-e, vagy a bowden valahol feljebb.
Ekkor a réz "anyából" kicsúszott a bowden külső, így ott is belefújtam a bowden belső mellett, és láss csodát, meggyógyult.
Tehát valamiért a dugattyú szorult.
Innen már csak a bowden visszaillesztése, és a védő gumiharang vissza applikálásának élvezete maradt.
Sokat segítettetek az apró momentumokkal, képekkel, mégegyszer köszi minden válaszadónak!
Valóban van benne rugó , de nagyon kell vigyázni , mert szereléskor könnyen kiugrik .Összeszereléskor érdemes wd 40-t használni hogy könnyebben a helyére csússzon a szívató dugattyú.
https://www.facebook.com/event...
Beszéltél a Jocó haveroddal a Május 24-25 Tátrai hétvégével kapcsolatban? Lehet hogy jöttök?
Valaki más még?
mastrerix jelentkez
Vissztérve kicsit a szivatóra, neked lehetett igazad blacki, mert utólag okoskodtam, ha az a dugattyú szorult volna annyira, amennyire én éreztem, akkor a rugó, amit a képen láttam, nem tudta volna visszanyomni. Ilyen tünet viszont nem volt. Tehát inkább összeadódhatott a dolog, a bowden alsó része+dugattyú+csatlakozó rész.
Viszont a kormányon a szivatót tartó konzolt nem tudtam levenni, előbb-utóbb muszály lesz beruháznom egy ütve-csavarhúzóra.
Előbb lebontottam fent a bowdent, kapott egy kis WD-40-et.
Aztán porlasztónál gázbowden ív leköt, így valamelyest hozzáfértem a szivató részhez, gondoltam egy telefon fogóval meghúzgálom ott, legalább lássam, hogy ott szorul-e, vagy a bowden valahol feljebb.
Ekkor a réz "anyából" kicsúszott a bowden külső, így ott is belefújtam a bowden belső mellett, és láss csodát, meggyógyult.
Tehát valamiért a dugattyú szorult.
Innen már csak a bowden visszaillesztése, és a védő gumiharang vissza applikálásának élvezete maradt.
Sokat segítettetek az apró momentumokkal, képekkel, mégegyszer köszi minden válaszadónak!
köszi!
Vagy esetleg a krómosba is bele tudnak toldani?
A táskámat is ott készíttettem. Tiszaőrstől már nincs túl messze Debrecen. S oda elég sűrűn járunk.