Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van már útvonalterv, kéretik feldobni!
Ja! Még engedélyt kell kérnie a nőjétől. Csütörtökön megyünk szigetelni a hajógyárira és remélem addigra választ ad. Egyből hívlak vagy írok vagy mindkettő.
Ha nem jön közbe semmi, elmegyünk páran. Mikor kezdtek?
Jól mondtad, úgy kell. De ha akarod, feltöltöm szívesen, mert hála neked, már megvan
sziasztok! ha esetleg valaki eljönne pénteken a ShowBarlangba! Mi leszünk az első zenekar! (asszem ingyenes lesz) megmutatnám már pár motoros fórumosnak a motoros dalunkat!

https://www.facebook.com/event...
Katana!

Beszéltél a Jocó haveroddal a Május 24-25 Tátrai hétvégével kapcsolatban? Lehet hogy jöttök?
Valaki más még?
A motor 97-es kiadású. Azt nem tudom ,hogy milyen típusú a karbi,még azt sem hogy jönnek le , egybe, vagy külön-külön.
Ez a kép pedig a manualbol származik.
udv
mastrerix jelentkez
Üdv! Ha régebbi típusú Hitachi akkor kb. ezt kell lásd szintellenőrzéskor. Illetve ez a helyes szint.
Üdv mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni a fórum társaktól. A haver xv750-esén szeretnénk beállítani a karbikat , a benzinszint beállítása lenne a kérdés. Mihez kell nézni a szintet? Amúgy olyan gondja van, hogy eszik annyit mint egy jó kis lada 7-8-9L attól függ hogy mennyire kergeti.
Neked 250-es van?
Az sajna nem olyan egyszerű mert fel kell tölteni a www.toldacuccot.hu oldalra és utána lehet letölteni ha ide felteszem a linket ami egy hétig érvényes. Mindig meg kell kérdeznem Jogó cimborámat hogyan kell mert Ő adja meg a részleteket.
Sziasztok!Szeretnék nyított kipufogot feltenni a szöcskémre/XV-535/.Kinek van ötlete hol keressek?Vagy lehet-e valahol gyártatni?Vajon mennyire befolyásolja a motor fogyasztását ill.működését? Láttam egy hírdetést,de már nem találom.Lehet már elvitték!
Hát, ha lenne 535-ösöm!
Vissztérve kicsit a szivatóra, neked lehetett igazad blacki, mert utólag okoskodtam, ha az a dugattyú szorult volna annyira, amennyire én éreztem, akkor a rugó, amit a képen láttam, nem tudta volna visszanyomni. Ilyen tünet viszont nem volt. Tehát inkább összeadódhatott a dolog, a bowden alsó része+dugattyú+csatlakozó rész.
Viszont a kormányon a szivatót tartó konzolt nem tudtam levenni, előbb-utóbb muszály lesz beruháznom egy ütve-csavarhúzóra.
Az 535-öshöz való... Jó lenne az neked? :)
Sajnos, akkor én épp hiányozhattam, ha tudnál segíteni, hogy kb hányas hsz. környékén keressem, vagy mikori dátummal, az nagyon jó lenne.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, sikerült a szivató problémát megoldanom, minimális szereléssel, még a tank is maradt a helyén.
Előbb lebontottam fent a bowdent, kapott egy kis WD-40-et.
Aztán porlasztónál gázbowden ív leköt, így valamelyest hozzáfértem a szivató részhez, gondoltam egy telefon fogóval meghúzgálom ott, legalább lássam, hogy ott szorul-e, vagy a bowden valahol feljebb.
Ekkor a réz "anyából" kicsúszott a bowden külső, így ott is belefújtam a bowden belső mellett, és láss csodát, meggyógyult.
Tehát valamiért a dugattyú szorult.
Innen már csak a bowden visszaillesztése, és a védő gumiharang vissza applikálásának élvezete maradt.
Sokat segítettetek az apró momentumokkal, képekkel, mégegyszer köszi minden válaszadónak!
tom0919@freemail.hu
köszi!
Valóban van benne rugó , de nagyon kell vigyázni , mert szereléskor könnyen kiugrik .Összeszereléskor érdemes wd 40-t használni hogy könnyebben a helyére csússzon a szívató dugattyú.
Olyat nem csinálnak,hisz hegesztéskor leég a króm réteg!
Akkor az egészet ki kéne cserélnem?
Vagy esetleg a krómosba is bele tudnak toldani?
Már kétszer is felraktam a pénzbe kerűlt kitünő minőségi fotokkal illusztrált szervízkönyvet. Abban minden levan írva és fotografálva.
Közelebb nem tudok senkit.
A táskámat is ott készíttettem. Tiszaőrstől már nincs túl messze Debrecen. S oda elég sűrűn járunk.
Ja és ők nem foglalkoznak kromos csövekkel, saválló acélból készítenek mindent és azt polírozzák fel.