Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sibra!

Kösz a segítséget de ugyanolyat szeretne mint amilyen rajta van.
Még egyszer köszönöm.
A te motorodra bruttó huszonhétezer a conti a Marsonál . Csak a rend kedvéért ... http://www.marso.hu/kereso?cat...|140||gumi_per|90||gumi_coll|15||gumi_
tipus|null||gumi_marka|nullconti br
Ok. Köszi! Megvárom,hogy hétfőn talál e Józsi és attól függ,hogy miként csinálom. A legfaszább a levegőszűrővel egyszerre lenne, egy szállítással!
Köszi
Már megyek is le a garázsba.
Nagyon bízom benne hogy az a 5km alatt nem lett baja.
Ez is racsnis? Ez sem tud vissza felé menni?
Ezek szerint az a 5 mm amit a csavarral húztam le, azt jelenti, hogy még jócskán tud még feszíteni a feszítő. Vagyis hogy nincs még kinyúlva a lánc.
Ha csak most én nem nyújtottam ki.
A feszito teljesen kijott es igy a lancvezetot es a lancot teljes erovel nyomja. Azonnal szedd ki es szereld vissza a helyere ahogy az elobb leirtam. Remeljuk meg nem lett semmi baja.
Mi az?
Basszus!
Nincs mit.
Itt van még egy oldal.
http://ssl.delti.com/cgi-bin/r...
Köszi az infót.
Már próbáltam nézni, és most félek hogy valamit elcsesztem.

Én kivettem a patront. Persze nem állítottam a felső holtpontra. S láttam, hogy nem racsnis. Szépen vissza tettem a helyére. De kb. 5 mm-erel kijjebb volt. Forgattam, hátha beugrik a helyére. De nem tette. Majd a két csavarral óvatosan vissza húztam a helyére.
Beröffentettem, s hallgatóztam, hogy nincs-e valami rendellenes hangja.
A Hangján nem hallottam semmit, s haza jöttem vele. 5 Km.
Remélem nem csesztem el semmit!
Zsoccca -nak .
Köszönöm a linket !
Négy szezont bírt ki ,a Metzler csak kettőt . Ezen 2mm van még középen /pici jóindulattal/. Olyan 18-20 ezret futott kb.
Sziasztok!

telószár-szimmeringből nekünk az 535-höz ezek a típusokat írja a Saito:

YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BR)
YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BT)
YAMAHA XV 535/S (4KU) (4MC)

Ehhez ez kell? : 36X48X11/12,5

http://www.bazismotor.eu/index...

Üdv. Zoli
Nagyon egyszeru:
Azt a hengert amelyiket ellenorizni akarod a robbanas felso holtpontjara allitod szoval mindket szelepnek zarva kell lennie. Ekkor leveszed a feszito patron vegen levo kis csavart. Majd leveszed a feszito patront magat. Ekkor latod ha probalod visszatenni a helyere hogy mekkora a tavolsag a patron es henger kozott (ahol a tomites van). Visszaszereles: Egy kicsi csavarhuzoval felhuzod patront azaz visszahuzod a dugattyut a patronba, behelyezed a helyere ugy hogy a kis csavarhuzoval tartod a dugattyut majd a helyen tartva a 2 csavart meghuzod es ezutan elengeded a csavarhuzoval tartott dugattyut.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem.
Miként tudom az 1100-asnál legegyszerűbben ellenőrizni a vezérmű lánc feszességét? Illetve, hogy menyit tud még a későbbiekben a lánc feszítő feszíteni?
Az 535-ösnél egyszerű volt. Csak kivettem a láncfeszítőt, és a racsnin láttam, hogy menyi van még hátra.
De az 1100-asnál más milyen. Itt két oldalon is van valami hasonló kis ablak.
Hello! A hátsó kerekem 130/90/ 15, az első 3 x 18-as. Az XV 535-ös első kereke 3x19-es, vagy csak hátsó kerék belsőid vannak?
Szia, én áprilisban vettem a nagy xv-re első gumi abroncsot / continental 100/90-19 57H / akkor a Marso - nál volt a legolcsóbb, 25.599,-Ft. Megrendeltem, pár nap múlva leszállították, fel is szerelik és centírozzák, ha kiveszed a kereket. A hátsó gumi nem tudom mennyibe kerül, nézd meg a honlapjukon.
Írd be a nulla helyére a darab számot vagyis egyet és görgess a legaljára kattints az Add Items to Shopping Cart kockára és fizethetsz.
Köszi!
megnezem neked hetfon itt van e
Slider,chain. a 9es, de ki van nullázva Szopunk evvel a kis gumi szarral, de nélküle belecsapkod a blokkba.
Ok.
Hova?
Találtam egy másik boltopt ahol van raktáron, csak valami furcsa kártyával lehet fizetni. A linkjét felraktam ide.
Köszi a dicséretet.
A levegőszűröt ha lehet pay-pal-lal fizetni akkor annak a megvételében tudok segíteni.