Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom ajánlani Zdiar-t, Zakopanehoz közel van, szép hely, olcsó szállásokkal. Tavaly ősszel voltunk ott motorral, nagyon barátságos.

Üdv. Zoli
2 hét múlva (Május 24-25) Szombat reggeli indulással és Vasárnap esti hazaérkezéssel motoroznánk egyet a Tátrában, Szlovákia és Lengyelország (Zakopane) érintésével. Szombat este kint aludnánk, egy motelben vagy valahol, nincs előre meghatározva semmi, az útvonal sem, a lényeg a jó minőségű kanyargós hegyi utak.
Valakit nem érdekelne esetleg innen?
Köszi a képeket, átküldöm a sóginak, dönt, jelentkezem.
Szia!
Nekem 3 szezon alatt elkopott a Michalin első gumi, a hátsó még birta. Igaz, tapadt kifogástalanul. Egy tíz éves gumi ami még mindig nem kopott az életveszélyes. A kiváló tapadás ára a gyorsabb kopás.
Kilenc évesek, az újhoz képest beton keménységűek.
Szia!
Mennyire voltak öregek a gumik?
Az enyémen 12 évesek, talán 1 mm-t kopott le.
Igen, ezért is akartam kitanulni ezt az Ebay, Paypal -os vásárlást.
A gumik nálam sem voltak elkopva, hanem öregek voltak mint az országút. Ezért döntöttem a csere mellett.
Billus!

Itt vannak az irányjelzők, a kollégám 5 ezer + posta/ 4 db. áron adja.
Koszi.
Szia!
A géptermi kollektíva véleménye egyértelműen az, hogy bármely USA-államban kiadott jogosítványt elfogadnak itthon. (Ráadásul ezt megerősítette az egyik budapesti Hertz-iroda is.)
Üdv
Neeeem.... Tegnap beiratkoztam motoros iskolába! :)
45 ezer a díja az átképzésnek. A korlátozottról sima A-ra.
most akkor a sporit is "meg kell vennem"?
Látod néha milyen olcsó és jó dolgokat lehet az Ebay-on megvásárolni!
Na majd én is kitanulom, remélem minnél később kell szerelni, mert zsír új gumikkal vettem a vasat. De az új is elkopik egyszer, nem úgy mint a nyomorúság.
Igen így van. Mi ketten voltunk. Nem árt a négy kéz, legalább tudtunk közben sört inni.
4 csavar tartja a kardant a lengovillahoz 14-es kulcsnyilas. Csak pontositani akartam.
Az ülés nagyon jó vásár volt. A posta csak 17 euro szokott lenni mert ajánlva adják fel álltalában mert nem bíznak a külföldiekben.
Időközben konzultáltam RC51-el a kerék kívételéről és Ő azt mondta,hogy lekell vennia hátsó féknyerget ,kivenni az 5 darab csavart ami a kardánt rögzítí a hátsó lengő vázhoz és a kardánnal eggyütt hátrafelé kihúzni és utánna levenni kardánt a kerékről mint az 535-nél. Arról kétszer is minden gond nélkűl kivettem a hátsó kereket, egyszer a fékpofa miatt egyszer pedig a gumi csere miatt.
De azt mondta a Józsi nem egy nagy feladat az egész.
Az ülés 17+ a fuvar 7 ajeró. Előszr nem tetszett neki az az üzlet, nem is akarta elküldeni magyarba, de aztán meggondolta magát. A drag kerekeit már egyszer kivettem, mert gumikat cseréltem. Tapasztalatom nem lévén, a hátsó sárvédőt is levettem, de azt gondolom enélkül nem is ment volna. Feltettem közép állványra az elejét alátámasztottam hogy ne bukjon előre. Innentől komolyabb akadályba nem ütköztem, minden adta magát. A centírozásnál a hátsó kerék ütött mint az állat de a szaki azt mondta ne törődjek vele, menet közben nem fogom érezni. Azt is mondta van aki ki se centíroztatja, igaza lett nem venni észre.
A nagybátyám ha hazajön akkor USA jogsival vezeti a német sógora mercijét.
Tudja-e valaki hogy az amerikai jogsimat elfogadja-e a rendor otthon? Mert csak az van. Mondjuk megujithatnam a magyart is csak az mar lejart 13 eve es nincs is meg. Motorra es autora egyarant.
Előbb utobb muszáj lesz levizsgáznod, mert így nagy buktatóid lehetnek. Nem az igazoltató rendőr a gond, hanem ha valami bukta van, akkor az többszöröződik. (nincs érvényes jogsi, ebből adódóan biztosítás sem fizet esetleg, stb.)
Igen, koszi a masik topikban is ez korvonalazodik...
Szia!
Szerintem Te a régit is rosszul értelmezed. Nem vagy, hanem és.
Tehát a 0,16 kW/kg az nem bármire, hanem a 25 kW-on belülire vonatkozott. Pl. nem vezethettél 24 kW-os 100 kg-os endurót.
Közben találtam egy topikot oda is beraktam.