"Egyébként van még valami amit érdemes figyelni, ami árulkodik a motor állapotáról?"
Szia! Van erről egy oldalas leírásom, ha adsz egy mailt, átküldöm.
Valaki kérdezte itt a DOT számot.
Annyit fűznék hozzá, hogy a 4 számjegy 2000-től van., előtte 3 volt, 2 a hét, és az utolsó az év utolsó száma (pl 427= 1997 42. hete). Én is akartam venni gumit, de láttam, hogy 2000 előtti, ezért nem áldoztam rá, mert az enyém is csak régi az első.
Egyébként egy ilyen lencse-pecsétszerű ovális keretben van, mivel ez egy cserélhető alkatrész a formában.
Üdv, az uraknak!
Segítséget kérnék, elsősorban lehet, hogy 250-es tulajoktól, akik szedtek már szét porlasztót. Nagy valószínűséggel szorul a szivatóm, azt hiszem valami dugattyú szerüség van benne, ami nyitja az indítófúvókát. Már tavaly is előfordult, akkor azt gondoltam bowden, megkentem, mintha javult volna, de most újra itt a bibi. Nem a bowden szorul, mert kb. 1/4-ig könnyen jár (holtjáték?), onnan, mintha megakadna, de olyan szinten, hogy már félek, hogy a bowden fog szakadni.
Úgy látom, porlasztó kiszerelés nélkül nem fogok hozzáférni, de még a tank levétele után is nehézkes, mert ott a váz felette, egy rövidke gumicső közbeiktatásával. Az is lenne a kérdésem, hogy le kell venni az "Y" szívócsonkot a blokkról, hogy a porlasztót le tudjam szerelni?
Valaki találkozott-e már hasonló problémával, esetleg orvosolható-e szétszedés nélkül? (valahol befújás WD-40-nel, kézrátétel, ima. stb. )
Van egy metszeti rajzom a porlasztóról. de az indító rencer nincs benne. Várom az építő hozzászólásokat, köszi!
Szia Zsoccca! Fel kell hívni az aktuális kereskedést, vagy ahol éppen van a teszt, és ott elmondják a regisztrációs lehetőséget. Engem a barátom írt be, de így működött.
Minket érdekelne. Klasz lenne az 1200-es túra gépet kipróbálni.
De A Pest külső helyszín jobb volna. A Nyíregyházi időpontban Bea ügyeletes lesz. No meg messzebb is lenne.
Milyen lapon lehet regisztrálni?
Nem vagyok túl büszke rá, de nem akaródzik másképp a társaknak. Szóval utánfutón visszük le a motorokat és majd kinn motorozunk orrba, szájba. A probléma lényegét az a tény képzi,hogy a vontató gépjárművet(Peugeot 406 2,2hdi) súlyos, mondhatni végzetes baleset érte(oldalbatámadás) és valószínűleg javíthatatlan(kuka). Az Intruderes barátom, barátnőjének édes kis Suzuki altóján van csak horog. Szerencsére nem a 3 henger 800as, de azért nem arra való,hogy 4 ember meg csomagok elnyelése+utánfutó 500kg. motorral nehezítve guruljon 1200-1300kilométert. A rossz hangulatú utazást elkerülendő gondoltam azt,hogy a cimborával mi legurulunk Thassosra, bevackolunk és a nők meg repülővel jönnek. Ezt még csak én tudom,hogy így gondolom. Az Alto tulaja nem. Kérdés,hogy mit mond meg stb. Na így állunk a nyaralással.
Hogyan lesz ez a Görög túra? Majd "élménybeszámolhatnál", képekkel illusztrálva. Mi is megyünk, szeptemberben Athén érintésével. (nem az lesz a fő látványosság, de ha már ott vagyunk.....)
Sziasztok! Május 25-én Nyíregyházán a BMW szalonban tesztlehetőség !
Jön valaki? Mi egy barátommal lefoglaltunk 2 motort (BMW 1200 GS túra, C650 GT nagyrobogó). 2 x 40 percet tesztelési lehetőség. Regisztráció kell előtte.
Keress a gumin egy 4 jegyű számot. Az első kettő azt jelenti,hogy hanyadik héten készült, a másik kettő,hogy melyik évben. Pl. 2204, jelentése: 2004 22,hét. 5013, 2013 50.hét 3610, 2010 36.hét. Ha az eredeti gumik vannak azon a virgácson akkor az második számpárnak a motor évjáratának vagy korábbinak kéne lennie! Esetedben XXhét93, vagy XX92. De nem hinném,hogy huszonéves gumik vannak a gépen! A DOT feliratot szerintem nem lesz nehéz megtalálnod!
Az utat vágom, csak azt hittem előre lefoglalsz szállást Zakopanéban! Ma Budaörsre gurulok ki oldtimer repülőnapra, de este meghányjuk vetjük a témát Jocó haverommal.
Hali!
Ez a "dot" szám melyik részén van a guminak, könnyen megtalálható?
Nem vagyok valami nagy motorszakértő szaki, tankolok, olajat cserélek, akkut töltök és megyek.
Egyébként van még valami amit érdemes figyelni, ami árulkodik a motor állapotáról?
Út menti motel, vagy egy közös apartman... amit hoz az élet...
Szombaton kimennénk, keresünk egy szállást, nyomunk egy estebédet, aztán iszogatás, alvás, másnap sok motorozás, és kora délután indulás haza.
Az egész Tátra közelebb van mint azt sokan gondolnák. Tök nyugodt tempóval, kisebb megállásokkal 3 óra alatt Zvolenben vagyunk (Zólyom) és onnantól indul felfelé a Tátra. Sok száz km-nyi minőségi kanyargós aszfalt, és gyönyörű táj.
Igen minden szerdan. Telen, nyaron. A csucs valami 3000 motor volt. 70 szazalekban harley. Nagyon sok erdekes epitett motor lathato a robogotol a big boss-ig.
Szia! Van erről egy oldalas leírásom, ha adsz egy mailt, átküldöm.