Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyit tegyek rá maximum?
Küld el gyorsan a linkjét had nézzek rá!
Nem.
Barátkozunk erősen. Már nagyjából olyan amilyennek akartam, plexi gyári index táskák, tank kijavítva, szinkron ,kuplung állítás.
A zőld pipa valahol a lap tetején megjelent?
Akkor nem értem, mert 15 aerót tettem.
Hogy vagy Brumi? Összebarátkoztál már a nagy vassal?
Simán csak 15
Hogyan kell beírni a licit összeget pl. tizenöt eurót 15,00 vagy simán 15
Nem értetted félre, a wikipedia függőleges szívócsatornát emleget, de azon miért ne lehetne karbi helyett köpködő mondjuk 2002 után?
Sajnos erről a képről én nem tudom megállapítani,hogy ilyen van e a tesóméba. A régebbiek karburátorosok voltak az is biztos. 2002től volt a befecske. Akkor a tegnapi írásodat értettem félre. Most nem idézném. Annyira nem fontos. Holnap azért ránézek az r1re közelebbről. Valószínű az xjr 1300 a 16 valve és megkevert a bőség zavara.
Küldtem e-mailt
Két óra múlva lejár a lictálási idő az ülésről. Tegyél rá többet mert ez nem érte el a minimális árat!
Und so weiter:

http://www.r1-forum.com/forums...

2005-ös R1. 5 szelepes. VAGY az van, hogy többféle variáns létezik, vagy nem tudom...
Tamás, bakker, nem ezt mondtam... Olvass el újra. Nem kételkedem az injektor felől. Épp az ellenkezőjét mondtam.

http://www.pro-motive.co.uk/up...

Ez egy R1 blokk. A szívócsonkok vízszintesek vagy felfelé kunkorodnak?
Megértem,hogy nem vagy hajlandó elismerni,de injektoros a szóban forgó r1. Ez nem konyítás kérdése. Gratulálok az összerakott xv-hez.
Nálam a Marving, legend. Ha jársz Pest-megyében akár el is jöhetnél érte, vagy Gerjen. Emilen vagy telefonon adok lakcímet ha eljössz. Minden van a reglapomon.
Downdraft nem kizárólag karbi lehet, lehet az köpködő is. De ezekhez a színes száguldó joghurtospoharakhoz én nem konyítok, kerülöm a fajtáját, ahol tehetem.
Ellenben ma összepakoltam egy 81-es hétötvenes XV-t, igencsak jól.
Szerintem maradjunk az anyanyelvünknél! Rendben, 2007től tértek rá a hengerenként 4 szelepre. Az eső áramú karburátor? Mert szerintem Mikuni befecske volt 2002től.
"For more than ten years, until the 2007 model year, the Yamaha YZF-R1 used a 5-valve head and downdraft intake design."

http://en.wikipedia.org/wiki/Y...
Nem került homok a gépezetbe? A bátyámnak 2004es R1 gépe (is) van. Újonnan vette. Akárhogy nézem, nem látok rajta esőáramú karburátorokat, inkább mondanám,hogy injektoros. Azonkívül 16v, ami 4 henger esetén(márpedig annyi van) hengerenként 4 és nem 5.
Eszemben sincs.
Tudom. Csak nem akartalak meghazudtolni.
Stimmel.