Sajnos erről a képről én nem tudom megállapítani,hogy ilyen van e a tesóméba. A régebbiek karburátorosok voltak az is biztos. 2002től volt a befecske. Akkor a tegnapi írásodat értettem félre. Most nem idézném. Annyira nem fontos. Holnap azért ránézek az r1re közelebbről. Valószínű az xjr 1300 a 16 valve és megkevert a bőség zavara.
Nálam a Marving, legend. Ha jársz Pest-megyében akár el is jöhetnél érte, vagy Gerjen. Emilen vagy telefonon adok lakcímet ha eljössz. Minden van a reglapomon.
Downdraft nem kizárólag karbi lehet, lehet az köpködő is. De ezekhez a színes száguldó joghurtospoharakhoz én nem konyítok, kerülöm a fajtáját, ahol tehetem.
Ellenben ma összepakoltam egy 81-es hétötvenes XV-t, igencsak jól.
Szerintem maradjunk az anyanyelvünknél! Rendben, 2007től tértek rá a hengerenként 4 szelepre. Az eső áramú karburátor? Mert szerintem Mikuni befecske volt 2002től.
Nem került homok a gépezetbe? A bátyámnak 2004es R1 gépe (is) van. Újonnan vette. Akárhogy nézem, nem látok rajta esőáramú karburátorokat, inkább mondanám,hogy injektoros. Azonkívül 16v, ami 4 henger esetén(márpedig annyi van) hengerenként 4 és nem 5.
http://www.ebay.de/itm/yamaha-...
http://www.r1-forum.com/forums...
2005-ös R1. 5 szelepes. VAGY az van, hogy többféle variáns létezik, vagy nem tudom...
http://www.pro-motive.co.uk/up...
Ez egy R1 blokk. A szívócsonkok vízszintesek vagy felfelé kunkorodnak?
Ellenben ma összepakoltam egy 81-es hétötvenes XV-t, igencsak jól.
http://en.wikipedia.org/wiki/Y...