Itt nincs izzószál, ez ívfénnyel világít, magyarán egy szikra képződik két elektróda között egy olyan térben, amit xenongáz tölt ki. A szikra ionizálja a gázt, ami így részben vezetővé válik és a szikra hőjének hatására a két elektróda közé elhelyezett fémsók szublimálnak, ettől kialakul egy olyan plazmacsatorna a két elektróda között, ami 40-80V-os feszültség hatására ívfényt bocsájt ki magából.
Igen hasonló elven működik, mint a fénycsövek.
A színhőmérséklet tekintetében a hagyományos izzók 3000-3500K körüliek, kb. 4500K már konkrétan fehér fényt ad, a magasabb színhőmérsékletűek egyre kékebbek.
Egy normális H4-es motorra való bi-xenon úgy 20 lepedő.
Szia!
Persze hidegebb mint a h4. A sok kütyü pedig minden "izzóhoz" van egy nagyfesz trafó, és a hozzá való kábelköteg relével. Nem nagy ördöngősség bekötni. csak el kell rejteni a lámpa búrában a vékony kivitelű trafót, hogy ne kaphasson vizet.
A motorral valo baratkozasra kivalo alkalom egy vezetestechnikai nap. Jovoheten szombaton lesz Brumi a Fonix parkolojaban, ingyenes. A mult heten voltam az elozon, nagyon hasznos volt! Itt olvastam rola a sportmotoron. A Hajdubihari motoros egyesulet szervezi kozosen a rendorseggel. Volt bojapalya, fekpad, szimulator stb. Erdemes lesz kimenni, en megint tervezem.
Köszi! segítettél...sajnos én pont a hideg fény miatt akartam.De így már nem biztos...de amúgy mi ez a sok kütyü hozzá? azt hittem,h csak bedugom a régi helyére és kész
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Az normális ha a légszűrő benzines? A légszűrő csonk fala is csupa benzin. Vagy csak a karbiból átjön a gőze és lecsapódik. de ennyire? Gondolom a légszűrő sem ettől lesz légáteresztőbb. Valami megoldás?
Szia!
Én xenont használok. A rendőr büntethet érte, ha észre veszi, és ha kötekedni akar, de ha akar akkor másba is bele köthet. A 4300 kelvinest kell választani, annak olyan a színe mint a hegyományos halogén izzó színe. Én kipróbáltam a 35 w és 55 w kivitelt is és nekem az 55 w-os jött be mert annak nagyobb a lumen értéke így erősebb a fénye. A halogén még az emelt fényerős is elmarad a xenon fényétől. Én ezt használom. Persze rendesen be kell állítatni a lámpát és nem vakítod a szembe jövőt. De ezt neked kell eldöntened, hogy váltasz, vagy maradsz a h4 mellett. Remélem segítettem válaszommal.
Üdv.: Gábor.
Ezt rendőre válogatja. Nincs olyan,hogy nem ugatnak érte, vagy megbüntetnek. Az éppen esedékes zsernyákon múlik,hogy észreveszi vagy nem érdekli, vagy 5000ért nem érdekli. Ha neked lennék megkérdezném a Gyulát,(övé volt az én virgácsom) hogy miféle izzó van az én motoromba. Ég és föld a különbség a Katana és a Virago világítása között, pedig H4 mind a kettő. Persze lehet,hogy csak annyi,hogy új és nem 20 éves. De nem egészen, mert kékes a fénye pedig nem festett a burája. Szóval valami speciális halogén lehet!
Itt inaskodtam, csak akkor már nem fővárosi volt, hanem csak Finommechanikai Vállalat(FMV). Az Örs Vezér tere előtt egy megállóval a néhai 13as villamossal. Amikor elvittek a frontra 1989 08, kb. 4000ember dolgozott a cégnél. Mire leszereltem 1991 02, lement a rendszerváltás és 150-200 hátramaradt lézengett és csinálta a semmit(köztük én is) még szeptemberig, utána meg a vízözön. Érdekes,hogy akkor nem sajnáltam de ma már úgy gondolom,hogy kár volt veszni hagyni. Az iraki,iráni háború évei alatt egymásnak adták a kilincset a fejkendősök,hogy vásároljanak nálunk, de a demokráciának úgy látszik büdös volt a Szaddam meg a Khomeini pénze. Igaz a háborúnak is vége lett. A hadiiparunk meg ment a levesbe.
Üdv. mindenkinek.
Ezért érdemes bolhapiacra járni! 500 Ft.-ért kínálták, ebből már alkudni sem kellett. Az eladónak fogalma sem volt róla hogy mi az. Itthon már kipróbáltam, tökéletesen működik.
Hali!
Tudom,hogy már volt téma, de mire jutottatok? jó a gyári helyett a xenon izzó vagy inkább ne? büntet érte a rendőr vagy leszarja? ha jó,és használja valaki,akkor milyen márkát érdemes venni?
Itt nincs izzószál, ez ívfénnyel világít, magyarán egy szikra képződik két elektróda között egy olyan térben, amit xenongáz tölt ki. A szikra ionizálja a gázt, ami így részben vezetővé válik és a szikra hőjének hatására a két elektróda közé elhelyezett fémsók szublimálnak, ettől kialakul egy olyan plazmacsatorna a két elektróda között, ami 40-80V-os feszültség hatására ívfényt bocsájt ki magából.
Igen hasonló elven működik, mint a fénycsövek.
A színhőmérséklet tekintetében a hagyományos izzók 3000-3500K körüliek, kb. 4500K már konkrétan fehér fényt ad, a magasabb színhőmérsékletűek egyre kékebbek.
Egy normális H4-es motorra való bi-xenon úgy 20 lepedő.
Persze hidegebb mint a h4. A sok kütyü pedig minden "izzóhoz" van egy nagyfesz trafó, és a hozzá való kábelköteg relével. Nem nagy ördöngősség bekötni. csak el kell rejteni a lámpa búrában a vékony kivitelű trafót, hogy ne kaphasson vizet.
Egy kérdésem lenne. Az normális ha a légszűrő benzines? A légszűrő csonk fala is csupa benzin. Vagy csak a karbiból átjön a gőze és lecsapódik. de ennyire? Gondolom a légszűrő sem ettől lesz légáteresztőbb. Valami megoldás?
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Én xenont használok. A rendőr büntethet érte, ha észre veszi, és ha kötekedni akar, de ha akar akkor másba is bele köthet. A 4300 kelvinest kell választani, annak olyan a színe mint a hegyományos halogén izzó színe. Én kipróbáltam a 35 w és 55 w kivitelt is és nekem az 55 w-os jött be mert annak nagyobb a lumen értéke így erősebb a fénye. A halogén még az emelt fényerős is elmarad a xenon fényétől. Én ezt használom. Persze rendesen be kell állítatni a lámpát és nem vakítod a szembe jövőt. De ezt neked kell eldöntened, hogy váltasz, vagy maradsz a h4 mellett. Remélem segítettem válaszommal.
Üdv.: Gábor.
Ezért érdemes bolhapiacra járni! 500 Ft.-ért kínálták, ebből már alkudni sem kellett. Az eladónak fogalma sem volt róla hogy mi az. Itthon már kipróbáltam, tökéletesen működik.
Tudom,hogy már volt téma, de mire jutottatok? jó a gyári helyett a xenon izzó vagy inkább ne? büntet érte a rendőr vagy leszarja? ha jó,és használja valaki,akkor milyen márkát érdemes venni?
Keressek neked másikat?