Üdv Fórumtársak !
Csak azért írnák az oldalra, hogy még mindíg megvan a 250-es virgác shoz való új, bontatlan hátsó lánckerék ! Ha valakit érdekel, csak üzenjen, a többit megbeszéljük ! Köszi mindenkinek !
A Thunderace és a hozzá hasonló 5 szelepesek az úgynevezett "Genesis" hengerfejet kapták és esőáramú karbikat. Ilyen volt pl. az R1 2007-ig, a Thunderace, az ezres Fazer, az FZX750/700. Nem volt az olyan kis kísérlet.
A sima 16 szelepes DOHC-t olcsóbb tömegtermelni, ez van...
Mindig van új a nap alatt. Rákattintottam én is a Virago oldalra és meglepődve olvastam,hogy a későbbi 750es(robágé,meg amilyet az én ráhatásomra vett egy ismerős) hengerenként 3 szelepes. Amúgy minden adata egyforma a blokkoknak. De a többi már megint csak 2 szelepes. Yamaháék nagyon kísérletezőek. A tesómnak is volt egy 1000es Thunderace gépe, ami 5 szelepes volt hengerenként. De az sem válhatott be igazán mert az R1nél már visszatértek a 4/hengerhez. Igazán érdekes.
A tartalék kapcsolóról nem tudok nyilatkozni. Nekem végig jó volt. De hallottam, hogy volt már akinek be volt ragadva.
Próbáld ki. Vigyél magaddal benzint. S addig menj míg ki nem fogy. akkor kiderül, hogy át tudod-e kapcsolni tartalékra.
Egy kis infó kellene az 535 ös Virago-ról.
A testvérem vett egyet,1991 es,nagyon szép.
Mekkora a tankja?És valóban el szokott romlani az a tartalék üzemanyag kapcsolója.
A volt gazdája azt mondta hogy nem jó,de igazából ő sem tudja.
Köszi.
Én a felnyitható sisakot favorizálom. Mivel egy motoros mentős ezt ajánlotta. Ugyan is baleset esetén a zárt a legjobb. 80%-ban előről éri a sisakot az ütés. Viszont a sérültről nagyon nehéz levenni anélkül, hogy újabb sérülést ne okozzon a mentős. Ezért a felnyithatós a legjobb. Esés közben zárt. Viszont a mentős úgy veszi le rólad mint ha nyitott lenne.
Az idén 15 000 Ft volt.
Utána néztem a netten a minőségének. 4 csillagos a törés tesztje. Csak kicsit hangos benne a szél. Mivel nem szivacsban van az ember feje, hanem ilyen lég borda szerűben. No meg a frizurát is csíkosra alakítja.
A plexin belülről pára mentes bevonat van. Tehát nem párásodik. A menet közbeni szellőzése is nagyon jó. Én meg vagyok vele elégedve.
Ja és még az orrom is kényelmesen elfér benne!
Szia!
A sisak kérdésben szinte minden ember mást mond, és mást favorizál. Én is most vettem másik sisakot. Én is nézegettem felnyithatósat, de sajnos egyik sem volt jó mert a feléhez hozzá ért az állam, a másikfelénél pedik kilógott alóla. Én így inkább teljesen zártat vásároltam. Igaz volt egy ami jó volt, de az anyagilag nem engedhettem meg, pedig teljesen jó. Ez pedig a Shark Evoline volt. Ez lenne az! Én ajánlani tudom. De persze a Nolan is nagyon jó, hisz minőségi sisak gyártó. Ebben az a jó, ha kell, nem kell megállni és vissza tenni mint a levehető állút, hanem csak vissza kel hajtani menet közben. Jó keresgélést és próbálgatást.
Üdv.: Gábor.
Szia!
Én ugyszoktam,hogy kigondolom az összeget ami nekem még megfelel és várok az utolsó 10 másodpercig és ha még mindig jó vagyok az árban akkor teszem meg a licitie ,így nem tudnak rám igérni. ha nem autómatikusan adja a posta költséget akkor megszoktam kérdezni a posta árát.
Én nemrég vettem sisakot hasonló dolgokon gondolkozva.
Az én választásom (Azóta Brumié is) Nolan N43 pinlock-kal. Nem felhajthatós hanem egy (na jó kettő) mozdulattal kivehető az álvédő ha jön a jóidő. Ilyenkor sima nyitottként tudod használni. A pinlock pedig megakadályozza a párásodást. Talán eddig ez az egyetlen párásodásmentes rendszer ami tényleg működik. A felnyitott állvédőst nem tudod igazán nyitottként használni csak ha megállsz. Ilyenkor a plexit nem lehet az állvédő nélkül lecsukni. Szóval ha akarod nyitott a sisak ha akarod teljes értékű zárt. Jobban kihasználható, variálható egy felnyithatóhoz képest. És a beépített vizor is önállóan használható akár a plexi nélkül. Nézz rá a neten, sok teszt van róla.
Itt a gepterem jelentkezik egy fontos kerdessel!
Felnyithato sisak vasarlast fontolgatok. A jelenlegi nyitott sisakom ugyanis egyreszt orszaguton mar tartos 90-100 nal is tul zajos, masreszt a lehajtott plexi alatt keresztben intenziven jar a szel. Ez jo, mert elviszi a parat, de hamar kiszaritja a szemem.
Mi a tapasztalatotok? Javasolnatok konkret kivitelt vagy markat? A felnyithato kivitel zart allapotban nem parasodik tul konnyen?
Kosz, udv
Hali!
Én kerestem a hátsó ülést, köszi a linket. Már licitáltam rá, ez az első ebay-os próbálkozásom. Ha van jótanácsod ezzel kapcsolatban szívesen veszem.
Csak azért írnák az oldalra, hogy még mindíg megvan a 250-es virgác shoz való új, bontatlan hátsó lánckerék ! Ha valakit érdekel, csak üzenjen, a többit megbeszéljük ! Köszi mindenkinek !