Érdeklődnék az ebayező motorostársaktól,hogy mennyibe kerül az a szett, ami a 750es virgácson(1994es) áthelyezi előre a lábtartót, meg a váltót. Lesz ilyen eladó baráti áron csak tudni szeretném az árakat. Gyula! Ha olvasol, mondom,hogy közel hozzátok sikerült egy 750est venni. Egy ügyvéd csajtól.
Már nem is tudom,hogy 7vagy 8éve cseréltem gyertyát. Minimum 15000km van bennük. Az idén fogom olajcserekor megnézni,hogy mi a helyzet velük. Annyi bizonyos,hogy Japán NGK gyertyák. Ha megtisztogattad tedd vissza nyugodtan őket.
Szerintem, amíg szépen megy, és a gyertya színe szép, addig ne foglalkozz vele. Én évente egyszer kiveszem őket, és egy nagyobb túrára mindig van nálam egy vadiúj garnitúra gyertya. (és trafók).
halihó! gyertyát cseréltem,és a régi gyertyám sárgás néhol talán már zöldes színű volt.ez valami rossz levegő-benzin keverék miatt van? vagy csak mert többet használtam a gyertyákat,mint 6000km?
Lenne egy 1994 535-ös Virago amit ahogyan csak lehet meg kellene tuningolni. Néztünk már hozzá fúvóka szettet de Én nem találtam. Nagyon Örülnék ha tudnátok pár tanácsot adni, esetleg cégnevet mondani aki ezzel foglalkozik. Előre is köszönöm
" igaz a hazai biztosítási díj alapja köbcentire van számolva, ha jól tévedek."
Is-is. Elvileg már kW alapján megy a díjszámítás, de ezt már korábban valahol kitárgyaltuk, hogy egy 25 kW-os (fojtott ) nagy vasnak mégis több a biztosítása, mint egy pörgős ugyanilyen teljesítményű 250-esé. Legalábbis tavaly nekem ez jött kki, mikor kíváncsiságból kalkuláltam a Netrisknél.
Az óra szerinti mérés nem egzakt eredmény, valszeg mindenki tapasztalhatta már gépkocsival közlekedve, 10-20 km/h-val a gps kevesebbet mutat, mint a kilométer óra. Nekem így volt a superbnél és a passatnál is. Persze, ezt néhány tényező befolyásolhatja / pl. kerék átmérő /. A gyári adat szerint a végsebesség nagy xv-nél 173, az xvs-nél 3 km/h-val kevesebb. Készséggel elhiszem mindenkinek, hogy az ő húsz éves motorja a gyári értéket meghaladja, úgy látszik, az én motorom kivétel. A karburátor egyébként rendben , Robág beállította. Mindenkinek szép időt !
Erőlködés nélkül, folyamatosan gyorsulva megfussa az óra szerinti 200-at, csak győzzél kapaszkodni. Autópályán, egy laza előzésnél egy pillanat alatt úgy mész 170-et hogy nem is akartál. Ha csak 170-et megy, akkor ott valami nem okés a karburálásnál (persze XV1100-ról van szó).
Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy még nem próbáltam a végét.
Csak egy, egy előzésnél gondoltam, úgy hogy kicsit tovább húzom, mint szükséges. És közben ránéztem a Mp órára.
Azt tudom, hogy a 100-as ballagásból nagyon hamar eléri a 160-170-et. S úgy éreztem, hogy még gyorsulna, ha húznám. Mi sem szoktunk száguldozni. Általában 3500-4000-es fordulaton ballagunk vele. S ez nekünk nagyon is megfelel. És a motor is jól érzi magát.
De most már kíváncsi lettem a végsebességére. Mivel most már fent van a plexi. Ami mögé be lehet bújni, így a szél sem fog lekapni. Tehát amint alkalmam lesz ki fogom próbálni a vég sebességét. S majd itt referálok. Csak azt nem tudom a büntetési csekket hová küldjem majd?
Buminak viccből írtam, hogy fojtva lehet a motorja. Ott is volt ez a szmájli .
Az ő Dragja tuti, hogy jobban megy mint az én virgácsom. Mivel az övé fiatalabb is és a virgács tovább fejlesztése.
Az igazat megvallva a Katanával is csak ritkán megyek 130nál többet. Minél gyorsabban megyek, annál jobban érződik a motorok kora. Hiába a dupla tárcsa, egy örökkévalóságnak tűnik mire megállok nagy sebességről. Az XJR más tészta. Ott nekem kell vigyázni,hogy ne essek le gyorsításkor és fékezéskor is kapaszkodni kell keményen.
Szerintem ezeknek a motoroknak 170-nél van nagyjából vége / km óra szerint /, egyszer én is rápróbáltam. Egzakt eredményt egy gps / vagy trafi / mérés adna , valszeg ez a plafon. Lehet gyorsabban is menni - hátszéllel szakadéknak, hogy klasszikust is idézzünk.
Brumi, nincs fojtás a gépedben, ha " megpakolva " 140-nél még van tartalék, megkarcolod a végsebességet " szólóban ". Más kérdés, érdemes-e kergetni ezeket a motorokat. Szerintem nem.
Ugyan én nem próbáltam,de Gyula azt mondta,hogy 170et az öreg 750es is megy. Valójában 110 felett már nagyon fúj a szél, meg nem is a száguldozás a lételeme a virgácsnak.
A nagy xv végsebessége " hivatalosan " 173 km/h / forrás : xv/1100.uw.hu/teszt/adatok.htm / , a te géped nagyon penge lehet, ha két személlyel, csomagokkal kiló hetvenről még gyorsulna.
Hát Bumi a tiedbe lehet, hogy van fojtás. Mivel nekem az 1100 as virgács nem hogy simán viszi a 140-et. De 100 nál egy hirtelen gázadásnál, pillanatok alatt fel ugrik 160-170-re, és még gyorsulna, ha merném neki húzni. Csak akkor már a szél le akar róla szedni. No meg ekkor már Bea is erőteljesen veri a hátam.
Mert a németeknek ilyen a biztosítási és adórendszerük. Ha te 1100-es Drag-ot akarsz, de nem akarsz többszörös biztosítást és adót fizetni, vehetsz 25kW-ost, vagy megcsináltathatod. Itthon is elég lenne rá az A2 jogsi, igaz a hazai biztosítási díj alapja köbcentire van számolva, ha jól tévedek.
Egyébként tippem sincs, hova kell tenni. De tippre a szívótorokba.
Ezek a fojtások a szívotorokban vannak vagy a kipufban.
Azt értem,hogy fojtás de hova vannak téve?
Megnézném hogy nincs e véletlen az enyémben. Habár nem értem miért kéne egy 1100-est lefojtani 25 KW-ra. http://www.ebay.de/itm/Drossel...
MElyikőtök járt ma Miskolcon 14 óra fele a repülőtéri LUK oil benzinkúton? Egy kék sportmotor is volt vele.
Az enyéimben van vagy 20 ezer. Én az olajjal szoktam 6 ezer km-t elmenni. Egy gyertya garnitúra szerintem sok 10 ezret elmegy....
Lenne egy 1994 535-ös Virago amit ahogyan csak lehet meg kellene tuningolni. Néztünk már hozzá fúvóka szettet de Én nem találtam. Nagyon Örülnék ha tudnátok pár tanácsot adni, esetleg cégnevet mondani aki ezzel foglalkozik. Előre is köszönöm
Is-is. Elvileg már kW alapján megy a díjszámítás, de ezt már korábban valahol kitárgyaltuk, hogy egy 25 kW-os (fojtott ) nagy vasnak mégis több a biztosítása, mint egy pörgős ugyanilyen teljesítményű 250-esé. Legalábbis tavaly nekem ez jött kki, mikor kíváncsiságból kalkuláltam a Netrisknél.
Csak egy, egy előzésnél gondoltam, úgy hogy kicsit tovább húzom, mint szükséges. És közben ránéztem a Mp órára.
Azt tudom, hogy a 100-as ballagásból nagyon hamar eléri a 160-170-et. S úgy éreztem, hogy még gyorsulna, ha húznám. Mi sem szoktunk száguldozni. Általában 3500-4000-es fordulaton ballagunk vele. S ez nekünk nagyon is megfelel. És a motor is jól érzi magát.
De most már kíváncsi lettem a végsebességére. Mivel most már fent van a plexi. Ami mögé be lehet bújni, így a szél sem fog lekapni. Tehát amint alkalmam lesz ki fogom próbálni a vég sebességét. S majd itt referálok. Csak azt nem tudom a büntetési csekket hová küldjem majd?
Buminak viccből írtam, hogy fojtva lehet a motorja. Ott is volt ez a szmájli .
Az ő Dragja tuti, hogy jobban megy mint az én virgácsom. Mivel az övé fiatalabb is és a virgács tovább fejlesztése.
Egyébként tippem sincs, hova kell tenni. De tippre a szívótorokba.
Ezek a fojtások a szívotorokban vannak vagy a kipufban.
Azt értem,hogy fojtás de hova vannak téve?
Megnézném hogy nincs e véletlen az enyémben. Habár nem értem miért kéne egy 1100-est lefojtani 25 KW-ra.
http://www.ebay.de/itm/Drossel...