Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4 nagy kocsim van, úgyhogy vágom a témát náluk. A 100000+os dolog azért jó mert bőven ad munkát a gépműhelyeknek, alkatrész kereskedőknek, szerelőknek. 30-35 ezrenként cserélem a nagykocsikban az olajat. Valami marad a hordó alján és az Opel azt kapja. Így értettem. Szóval a legmodernebb kamionok és a Mobil1 meg a hozzá hasonlók esetén is csak nagyon ideális esetben lehet megkísérelni a 100000km.es olajcserét. Ha egy kicsit szarabb gázolajat sikerül tankolni vagy porosabb úton használódik a gép, rögtön felezi a computer a csereidőt. Akkor mindjárt inkább az 500ftos olaj mint a 4000. Ha meg mész tovább, kifingik a motor 3-4kilónál. A Volvómban 1,3millió van és vígan megy isten tudja még meddig.
Ehun van-e:
www.mol.hu%2Frepository%2F8317..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CD4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mol.hu%2Frepository%2F8317..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=t&...
De most már nem OFF-olok.
"Pedig a kamionokhoz használt olajat öntöm abba is"
Azok nem rosszak, még a Molnak is volt valami olaja régebben is, ami a leírás szerint bírta a 100, vagy 150 ezres csereperiódust.
Azt persze nem tudom, hogy ehhez szuper szűrő kell a kamionba, vagy a sok sebességfokozattal kiválasztott megfelelő egyenletes fordulaton kell lenyomni a sokezer kilómétert.
Gondolhatod milyen kíváncsi vagyok, hogy mi a helyzet! Most a szokásos módon a szerelőmmel rendeltettem meg az olajat,szűrőket, úgy mint máskor. Remélem visszaáll a normál olajfogyasztás! A munkás kocsim(Olpel Omega2,5td) '95ös és 2000óta van meg. Német import volt a szokásos 76000km.el az órában. Most 340000nél jár és a mocsok képes arra,hogy 15000km. alatt a felső szintről, középig megegye az olajat. Pedig a kamionokhoz használt olajat öntöm abba is. Kurva bömösék tudnak valamit. Úgy néz ki mint egy rozsdaboglya, de megmarad amíg ki nem esek belőle. Belefér 2 kamionkerék, váltó, fékdobok, persze kombi. Ráadásul kényelmes.
Régebben a Metroban vett olajra (tán Valvoline volt) kaptam olyan tanácsot, hogy tegyem a mélyhűtőbe próbaként. Megtettem, de nem értem vele semmit, mert látszott ugyan, hogy sűrűbb, de mérni úgyse tutdtam, hogy milyennek kéne lennie.
Úgylátom jól végezted a feladatot.
Igaz!
Egy időben tele volt a média, hogy mosószereket hamisítanak "nagyban" Az olaj meg erre sokkal alkalmasabb, mert azt rögtön látod, ha koszos marad a ruha, de ha olaj helyett nem vizet adnak, csak egy sokkal gyengébb terméket, az még nem fog kibukni az első 10-20 000 km alatt. Az már csak a hab a tortán, ha esetleg márkás nagynevű termék csak épp marketingben jobb egyéb társainál.
Nekem egy higanykapcsolóból "bütykölt" dőlésérzékelős riasztóm van, valami 2500 Ft-ból kijött szirénával együtt, egy rejtett kapcsolóval. Az egyszerűség kedvéért még a gyújtást se szakítja meg (ezt el ne mondjátok, titok!) Következőképp használom:
Boltba beszalad: csak a "riasztó"
Ügyintézés, rövid max. 1/2 órás program nyilvános helyen: riasztó+kormányzár
Ettől hosszabb program, esetleg elhagyatott helyen (koncert, peca, stb): riasztó+kormányzár+sodronyzár (nem kerékre!)
Én azt hiszem, hogy nem zörög a haraszt......link
Ilyet már én is hallottam, hogy hamisíthatják, de én multi áruházban árusítottról. Az mindenesetre gyanús, hogy a benzinkúton volt jó árban, mert ott nem szok lenni. Én nem vagyok márkafüggő, mindig azt veszem, ami épp a legolcsóbban kapható (persze a specifikációnak feleljen meg), meg azért ne legyen sose hallott noname márka. Így viszont még nem jártam, hogy valami egyik pillanatról a másikra elkezdje enni az olajat.
Azért arról számolj be, ha csere után esetleg újra megáll az olajfogyasztás!
Koszi, ezeket nezegetem en is. Csak nem valami olcso. De ha ugy vesszuk a motor tobbe kerul ha trombotanak nezik...
Én is igy jártam, és ugyan igy oldottam meg, nem lesz gond
Köszönöm az észrevételt, felcsréltem a dolgokat
Szevasz,

nekem ilyenem van vagy 4 éve, elégedett vagyok vele, még elemet sem kellett cserélni benne. A kollégáim azóta szoktak le dohányzásnál a motoromon ücsörgésről, amióta rákapcsolom a tárcsazárat, elég jó hangja van ha megmozdítod a motort. Mondjuk ennyiért nem vettem volna meg, talán egy 10-es volt az RMC-ben akciósan.

http://www.kerekpar-lakat.hu/1...
Sziasztok!
Riasztós tárcsaféket szeretnék venni. Van valakinek tapasztalata, javaslata? Márka, típus? Köszi
Az enyémben is 20w50es van.
Ha télen nem használod, akkor jó lesz. Azt hiszem ez a gyári javaslat a Viragohoz.
csak eddig 15w-50-et vettem nem túlzás a 20w-50?
Ha már olajnál vagyunk, leírom, hogy miként jártam benzinkúton vásárolt Catrol Magnatec 10w40es olajjal. Van egy Seat Ibizám(is) 1,4-100le-16v 2003 IX. havi. Újonnan vettem. 114000km. van benne. Évente cserélem benne az olajat és a garancia letelte óta az említett olajat használom. 9-12000kilométert megyek vele általában évente és ezalatt sosem kellett után tölteni. 2013ban a csere előtt egy ismerős benzinkúton megláttam a polcon, nagyon jó áron az említett olajat és, mivel volt 2db. 4 literes kiszerelésben, megvettem,hogy 2szeri cserére meglegyen az olaj. Nem lett elég. A kocsi rendszeres olajutántöltésre szorult az elmúlt évben. A Görög nyaralás ideje alatt pont 1 litert evett meg. (2500km.) Alig fél liter maradt a második 4 literes kannában, mire eljött az idő,hogy megint cserélni kell. Bizonyosan valami regenerált vagy hamisított olajat sikerült vennem. Szóval, így jártam.
Szuper árak. A V twin pont a virgácsba való.
most akarok olajat venni..mit szóltok ehhez? : http://www.premiumolaj.hu/reps...
Ebben bízok én is, hogy ismerős a vizsgáztató és nem lesz gond. Tavaszi felkészítés?
Bocsi hogy most írok de közben szerelek. A műszakin nem örültek a kipufogónak , na meg a hangjának, de ismerős a vizsgáztató, és nem csesztetett érte.
Augsburg
Köszi szépen! Azt tudtam , hogy a főtengely és a henger különbözik, de reménykedtem, hogy a többi egyezik.Nekem is így van megoldva a kipufogóm mint a tiéd. Műszakin nem reklamáltak érte?