Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem mostanában, de nyáron még a napi egy, ha nem megyek géperejűvel!
kb havi 8-10 3 decis!
Nem semmi, de erre varrjál gombot! 5 sört nem ittam meg egész eddigi rövidke életem során.
Igen teljesen érthető volt, köszönöm, holnap meg is nézem
Szia.Azt hiszem az elsőlámpa felfogatató gumibetét belső perselye.Remélem érthető,próbald meg.
Nagy nehezen megtaláltam a helyét :D de megmaradt egy alkatrész, kicsit már kimerűlt vagyok, talán azért nem jövök ráfele, hogy mi ez. v.kinek v.mi ötlet ?
Köszönöm a tanácsokat.
Nekem öt sör után mint a ló dereka , sugárban!
Az ötletet nem védi szabadalmi oltalom,tehát bárki ingyen kiprobálhatja, közkincs.
Az hogy hol folyik az kézen fekvő, csak ügyesen kézben kell tartani
a dolgot,egy fa mögött.
Szerintem 90°-al jobbra kéne fordítani
Tiszteletem mindenkinek. a kábelekkel küzdöm, tudnátok segiteni megtalálni a helyes helyetet ? köszönöm
Ezzel a sörös dologgal már én is próbálkoztam párszor. Legtöbbször meglett, hogy hol folyik, motor nem is kellett hozzá. De valóban szabadalmazható az ötlet.
Nem "klasszikus" önbeállóra gondolok, hanem arra a két fém perselyre, amin csúszkál a féknyereg, hogy beálljon a féktárcsához. Ezek közül volt az alsó beállva, így a nyereg alsó része fixen állt, míg a felső az tudott mozdulni. Ettől volt nyúlós a fékem, kicseréltem a betéteket (is), már kezd helyreállni a dolog. Egyszerű fékfelújításnak indult a dolog.......
CSeréld ki a tűszelepet ujra. Az nem zár el néha és a tulfolyón csepeg a nafta.
Vegyél egy rekesz sört, ülj a motor mellé és figyeld honnan folyik.
Ha elfogy a sör ültess valakit a motor mellé míg pótolod. Előbb utobb meg lesz a szivárgás helye.
Csak meglehet találni egy szemmel látható szivárgást, esetleg indulj el a benzinfolt-tól visszafelé a nyomokon és a szivárgás helyéhez fog vezetni.
"amikor összeraktam a féknyerget, nem mértem meg a betéteket, mert nem voltak zavaróan kopottak. Tegnap, egy ki tudja hanyadik próbálkozás után eszembe jutott, hogy ránézzek. Az önbeállóm be volt állva, amikor szétszedtem a rendszert. Na ettől félrekopott az egyik betét, és "billeg" "
Ezt nem értem. Tudtommal tárcsaféknél nincs olyan, hogy önbeálló, ezt a feladatot a karmantyú rugalmassága teszi. Ha meg be van szorulva az egyik (azt hiszem nektek is csak 2 van), akkor ferdére kopik, de nem billeg. Elvileg, ha úgy rakod be, hogy a kevésbé kopott rész van a nagyobbik dugattyú előtt, még helyre is kophat.
"az úszó megakadhat, a tűszelep kikopása pont ezt okozza"
Most én is had okoskodjak kicsit.
Ez két külön dolog,, de a tünet ugyanaz. Van, amikor az úszó valóban felakad (pontosabban le) valamilyen oknál fogva (és nem feltétlen minden alkalommal), és van, amikor tényleg a szeleptű van kikopva, az úszó tehát hiába "működik" jól, a szelep akkor sem zár pontosan. És ez is tud úgy csinálni, hogy hol jó, hol nem . Attól függően, hogy épp milyen helyzetben csúszik a szeleptű a fészkére.
O.M.G.!
Yamaha viragó. 535. + egy kinti papiros váz ami forgalomba helyezhető. átpakolod és forgalomba helyezed! hiánytalan a deknik megvannak. hátsó konzol és táska nélkül és plexi nélkül értendő az ár, ha azok is kellenek +40e. eladó Csere is Csak Nagyrobogó!
Van olyan, hogy túlfolyó.

És igen, az úszó megakadhat, a tűszelep kikopása pont ezt okozza. Azt cseréld ki.
A nagyobb kormány kiemelő a 14-es szárral is ?Mert az érdekelne.Nem virgácsra hanem dragra keresek ilyet.
Azt még elfelejtettem meg említeni hogy többen azt mondták hogy ez a jelenség akkor van ha felakad az úszó. Egy mi az hogy felakad a másik pedig hogyha a karburátor egy zárt valami akkor hogy a fenébe jön ki a benzin?
Üdv.Ha van valakinek jót tanácsa azt szívesen venném. Már a harmadik szerelő sem tud mit kezdeni a problémámmal. Ugyanis már ki cseréltem a szívócsonkot,a bilincseket rajta. Továbbá a karburátor úszó oldali tömítését, és mégis folyik valahonnan a benzin. Mind a három szerelő azt mondta hogy amikor nála volt a motor sem álló helyzetben, természetesen járó motorral sem menet közben nem nem jelentkezett a probléma. Este nyolckor a citadellán sétálgattam kb negyedórát és már volt az aszfalton egy kisebb benzin folt. Az elmúlt hétvégén mentem kb 300km-t és többszöri megállás utáni ellenőrzéskor sem volt egy fikarcnyi szivárgás sem. Arról nem beszélve hogy amikor nemvolt szivárgás 5literes volt az átlag fogyasztás,amikor meg van akkor jobb esetben eléri a hetet.
Bakker ! Ez eléggé kalandos.
akkor az nálam van.
Köszönöm a válaszokat. Egy próbát megért. :-)