Nagy nehezen megtaláltam a helyét :D de megmaradt egy alkatrész, kicsit már kimerűlt vagyok, talán azért nem jövök ráfele, hogy mi ez. v.kinek v.mi ötlet ?
Az ötletet nem védi szabadalmi oltalom,tehát bárki ingyen kiprobálhatja, közkincs.
Az hogy hol folyik az kézen fekvő, csak ügyesen kézben kell tartani
a dolgot,egy fa mögött.
Ezzel a sörös dologgal már én is próbálkoztam párszor. Legtöbbször meglett, hogy hol folyik, motor nem is kellett hozzá. De valóban szabadalmazható az ötlet.
Nem "klasszikus" önbeállóra gondolok, hanem arra a két fém perselyre, amin csúszkál a féknyereg, hogy beálljon a féktárcsához. Ezek közül volt az alsó beállva, így a nyereg alsó része fixen állt, míg a felső az tudott mozdulni. Ettől volt nyúlós a fékem, kicseréltem a betéteket (is), már kezd helyreállni a dolog. Egyszerű fékfelújításnak indult a dolog.......
Vegyél egy rekesz sört, ülj a motor mellé és figyeld honnan folyik.
Ha elfogy a sör ültess valakit a motor mellé míg pótolod. Előbb utobb meg lesz a szivárgás helye.
Csak meglehet találni egy szemmel látható szivárgást, esetleg indulj el a benzinfolt-tól visszafelé a nyomokon és a szivárgás helyéhez fog vezetni.
"amikor összeraktam a féknyerget, nem mértem meg a betéteket, mert nem voltak zavaróan kopottak. Tegnap, egy ki tudja hanyadik próbálkozás után eszembe jutott, hogy ránézzek. Az önbeállóm be volt állva, amikor szétszedtem a rendszert. Na ettől félrekopott az egyik betét, és "billeg" "
Ezt nem értem. Tudtommal tárcsaféknél nincs olyan, hogy önbeálló, ezt a feladatot a karmantyú rugalmassága teszi. Ha meg be van szorulva az egyik (azt hiszem nektek is csak 2 van), akkor ferdére kopik, de nem billeg. Elvileg, ha úgy rakod be, hogy a kevésbé kopott rész van a nagyobbik dugattyú előtt, még helyre is kophat.
"az úszó megakadhat, a tűszelep kikopása pont ezt okozza"
Most én is had okoskodjak kicsit.
Ez két külön dolog,, de a tünet ugyanaz. Van, amikor az úszó valóban felakad (pontosabban le) valamilyen oknál fogva (és nem feltétlen minden alkalommal), és van, amikor tényleg a szeleptű van kikopva, az úszó tehát hiába "működik" jól, a szelep akkor sem zár pontosan. És ez is tud úgy csinálni, hogy hol jó, hol nem . Attól függően, hogy épp milyen helyzetben csúszik a szeleptű a fészkére.
Yamaha viragó. 535. + egy kinti papiros váz ami forgalomba helyezhető. átpakolod és forgalomba helyezed! hiánytalan a deknik megvannak. hátsó konzol és táska nélkül és plexi nélkül értendő az ár, ha azok is kellenek +40e. eladó Csere is Csak Nagyrobogó!
Azt még elfelejtettem meg említeni hogy többen azt mondták hogy ez a jelenség akkor van ha felakad az úszó. Egy mi az hogy felakad a másik pedig hogyha a karburátor egy zárt valami akkor hogy a fenébe jön ki a benzin?
Üdv.Ha van valakinek jót tanácsa azt szívesen venném. Már a harmadik szerelő sem tud mit kezdeni a problémámmal. Ugyanis már ki cseréltem a szívócsonkot,a bilincseket rajta. Továbbá a karburátor úszó oldali tömítését, és mégis folyik valahonnan a benzin. Mind a három szerelő azt mondta hogy amikor nála volt a motor sem álló helyzetben, természetesen járó motorral sem menet közben nem nem jelentkezett a probléma. Este nyolckor a citadellán sétálgattam kb negyedórát és már volt az aszfalton egy kisebb benzin folt. Az elmúlt hétvégén mentem kb 300km-t és többszöri megállás utáni ellenőrzéskor sem volt egy fikarcnyi szivárgás sem. Arról nem beszélve hogy amikor nemvolt szivárgás 5literes volt az átlag fogyasztás,amikor meg van akkor jobb esetben eléri a hetet.
kb havi 8-10 3 decis!