Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos van ilyen, pedig mi Ausburg óta nem jártunk arra kalandozni, ők viszont ezt nem mondhatják el magukról, még a névrokonom Henrik császár sem.
Üdv mindenkinek! Heni57-nek üzenem hogy a 400-as és az 535-ös hengerfej nem ugyan az. Nekem van 400-as alkatrészem , ha valakit érdekel .Vettem tavaly egy 400-as blokkot, pont a nehézkes alkatrész ellátás miatt, pl henger, hengerfej lánc, feszítők, dugattyú,főtengely,váltó,kihajtás,sokat nem ment 16e km volt a papírjában.A többi ugyan az mint az 535-ös.Apropó a gyújtás elektronika sem valami szuper egyik a másikra .
Meg kell keresni a tulfolyó nyilását és ha az nedves a benyától akkor a tűszelep vagy az O gyürüje. Én nem tudom hol van a kifolyó.
Azt hogy egyforma vagy nem azt nem tudom, de licitálni nem engedett Magyarországról, írtam neki tegye lehetővé és várom a válaszát. Szoktak ilyet, fuj magyarok azok nem megbízhatóak .letiltom.
Bizony én is jártam így,és még a csöpögés sem volt állandóan egyforma,valszeg a hőmérséklet,hőtágulás befolyásolta.
Tehát, szerintem is először ezt kell megnézni.
Üdv mindenkinek!
Tényleg nagyon jó ár az 535-ös hengerfejekért.Szeretném megkérdezni, hogy a 400-as és az 535-ös hengerfej egyforma?
Mikuninak mikuni az is, de a szelep más kódon fut és picit máshogy is néz ki. Valszeg az alkatrész kialakítása kismértékben javításra került, ezért a váltás.
Mielőtt nagy költségekbe kergetjük Hogen-t, javasolnék valamit.

Van a karbikon egy-egy leeresztő csavar. Azokat ki kéne tekerni és megvizsgálni hogyan tömítenek (van a csavaron O gyűrű), nekem azoknál szivárgott a benzin. Illetve a tűszelep réz perselyének külső felén is van O gyűrű, az is lehet ludas.
Akinek 535-ös lesz sokáig a motorja ,vagy már felujításra szorul
50 EURO + postáért azonnal megvehető. 2100km -et futott az eladó szerint és a németek nem szoktak átb@szni.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Nekem '89-es a virago, és áltankos amerikai modell. Mégis Mikuni karbik vannak rajta. Ez véletlen?
Ezt majd ő megmondja.
Akkor adott a választás csak még az a kérdés,hogy mindkét karbiban cseréli e?
A képein látszik, hogy nem 87-88-as amcsi áltankos, hanem újabb.
Remélem Hogené nem USA model.
Akkor egy kompetens szerelőhöz kell elvinni, akinek nem Riga Deltán szerzett rutinja van és nem szívócsonkot meg úszóháztömítést cserél, ha csöpögést lát, hanem:
- ha előjön a folyás, kalapács nyelével megkocogtatja a porlasztó alját, ilyenkor ha a tűszelep a ludas és felakadt, a helyére ugrik a kopogtatástól és megáll a csepegés.

535-nél mindegy, 1990-99 a porlasztó végig Mikuni BST34. A legkorábbi USA modelleké más csak, de az szemre is máshogy néz ki.
Ez egy másik és ez évjáratban is stimmel.
http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
Ezt nézd meg ezt most találtam ,szintén Lengyel!
http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
Szerintem is elég lenne csak az, de ehez tutira kéne tudni,hogy valóban ő a bűnös.
Én azt venném. Csak tű és szelep.
Igen döntsön Hogen, de a Lengyelhez mit szólsz , abban csak a szeleptű van meg a persely és olcsóbb ?
Teljesen mindegy, ami a termékleírásból látszik, ezek akár ugyanattól a gyártótól is származhatnak.
Hogy kell-e teljes készlet, vagy nem, azt Hogen döntse el.
Itt egy másik ami olcsóbb, de szerintem ugyan az.
http://www.ebay.com/itm/Carbur...
Ezt találta Hogen, és vegyem meg ezt?
90 & 93 YAMAHA XV535 VIRAGO 535 NEW K&L CARBURETOR REBUILD KIT 18-4847


melyiket ajánlod a Lengyelt vagy az Amcsit?
Szia!

Ilyet találtam Hogen-nek. Szerinted jó bele? A motorja évjárata 1993.
Itt a link.
http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
Persze van felújitó szett is ami 30 euro/ darab. Azokban van tömítés és O gyűrűk is.