Üdv mindenkinek! Heni57-nek üzenem hogy a 400-as és az 535-ös hengerfej nem ugyan az. Nekem van 400-as alkatrészem , ha valakit érdekel .Vettem tavaly egy 400-as blokkot, pont a nehézkes alkatrész ellátás miatt, pl henger, hengerfej lánc, feszítők, dugattyú,főtengely,váltó,kihajtás,sokat nem ment 16e km volt a papírjában.A többi ugyan az mint az 535-ös.Apropó a gyújtás elektronika sem valami szuper egyik a másikra .
Azt hogy egyforma vagy nem azt nem tudom, de licitálni nem engedett Magyarországról, írtam neki tegye lehetővé és várom a válaszát. Szoktak ilyet, fuj magyarok azok nem megbízhatóak .letiltom.
Bizony én is jártam így,és még a csöpögés sem volt állandóan egyforma,valszeg a hőmérséklet,hőtágulás befolyásolta.
Tehát, szerintem is először ezt kell megnézni.
Mikuninak mikuni az is, de a szelep más kódon fut és picit máshogy is néz ki. Valszeg az alkatrész kialakítása kismértékben javításra került, ezért a váltás.
Mielőtt nagy költségekbe kergetjük Hogen-t, javasolnék valamit.
Van a karbikon egy-egy leeresztő csavar. Azokat ki kéne tekerni és megvizsgálni hogyan tömítenek (van a csavaron O gyűrű), nekem azoknál szivárgott a benzin. Illetve a tűszelep réz perselyének külső felén is van O gyűrű, az is lehet ludas.
Akinek 535-ös lesz sokáig a motorja ,vagy már felujításra szorul
50 EURO + postáért azonnal megvehető. 2100km -et futott az eladó szerint és a németek nem szoktak átb@szni. http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Akkor egy kompetens szerelőhöz kell elvinni, akinek nem Riga Deltán szerzett rutinja van és nem szívócsonkot meg úszóháztömítést cserél, ha csöpögést lát, hanem:
- ha előjön a folyás, kalapács nyelével megkocogtatja a porlasztó alját, ilyenkor ha a tűszelep a ludas és felakadt, a helyére ugrik a kopogtatástól és megáll a csepegés.
535-nél mindegy, 1990-99 a porlasztó végig Mikuni BST34. A legkorábbi USA modelleké más csak, de az szemre is máshogy néz ki.
Teljesen mindegy, ami a termékleírásból látszik, ezek akár ugyanattól a gyártótól is származhatnak.
Hogy kell-e teljes készlet, vagy nem, azt Hogen döntse el.
Ilyet találtam Hogen-nek. Szerinted jó bele? A motorja évjárata 1993.
Itt a link. http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
Persze van felújitó szett is ami 30 euro/ darab. Azokban van tömítés és O gyűrűk is.
Tehát, szerintem is először ezt kell megnézni.
Tényleg nagyon jó ár az 535-ös hengerfejekért.Szeretném megkérdezni, hogy a 400-as és az 535-ös hengerfej egyforma?
Van a karbikon egy-egy leeresztő csavar. Azokat ki kéne tekerni és megvizsgálni hogyan tömítenek (van a csavaron O gyűrű), nekem azoknál szivárgott a benzin. Illetve a tűszelep réz perselyének külső felén is van O gyűrű, az is lehet ludas.
50 EURO + postáért azonnal megvehető. 2100km -et futott az eladó szerint és a németek nem szoktak átb@szni.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
- ha előjön a folyás, kalapács nyelével megkocogtatja a porlasztó alját, ilyenkor ha a tűszelep a ludas és felakadt, a helyére ugrik a kopogtatástól és megáll a csepegés.
535-nél mindegy, 1990-99 a porlasztó végig Mikuni BST34. A legkorábbi USA modelleké más csak, de az szemre is máshogy néz ki.
http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
Hogy kell-e teljes készlet, vagy nem, azt Hogen döntse el.
http://www.ebay.com/itm/Carbur...
http://www.ebay.com/itm/90-93-...
90 & 93 YAMAHA XV535 VIRAGO 535 NEW K&L CARBURETOR REBUILD KIT 18-4847
melyiket ajánlod a Lengyelt vagy az Amcsit?
Ilyet találtam Hogen-nek. Szerinted jó bele? A motorja évjárata 1993.
Itt a link.
http://www.ebay.de/itm/KR-Verg...
Persze van felújitó szett is ami 30 euro/ darab. Azokban van tömítés és O gyűrűk is.