Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tőle én vettem meg, és azzal együtt adtam el a gépet, úgyhogy nincs.
Nagy esély van rá !
Jó régi hsz. volt amire utalt a kérdező. Mi a terved? Találkozunk az idén? Gerjen már fenn van az eseménynaptáron. Jó lenne ha megint összejönnénk néhányan. Dragjanó ott lesz. Szerintem szervezek néhány motorost én is.
Tőlem volt fórum társunk "rocky" megvette. Talán még megvan neki.
Üdv ! Érdeklődöm, hogy meg van-e még a kormánykiemelő ?
Gyertek ti is -jó buli lesz!
Igen ,jól vagyok és én is szándékozom menni a talira egyedűl vagy az oldalbordámmal.
Azta.... Az enyémhez 30 ezer. Az éven nekem is aktuál.
Szia!
Látom jól vagy ,már olyan rég jelentkeztél,hogy kezdtem aggódni.
Kispest a magányos Farkas!
Nem szeretnék egy sötét sikátorban összefutni vele!
Igen igazad van, néztem is, az én figyelmetlenségem volt. De nem a nyereg billeg, hanem az egyik betét, hosszirányban.
Ha emlekszel, kerdeztem azt is hogy billeg-e a nyereg a helyen.
kispest 1motor 1fő.
2014 06 13 –15
Salgóbányai Találkozón résztvevők alakulása.

Alakul a terv, elvtársak alakul!

1 ptomi69 1 db Motor ? Fő
2 brumeszkosz 1db Motor ? Fő
3 kispest30 1 motor ? Fő
4 Fabesz 1 Motor/? Fő
5 Casaba 1Motor/? Fő
6 SkultétiEmil 1 Motor/1 Fő
7 Heni57 1 Motro/2 Fő + 1 Autó/? Fő
8 Katana750 1Motor/? Fő
9 Beci58 1Motor/2Fő
10 Jogo 1 Motor/ 2 Fő
11 Sibra ? 1 Motor


A komplett gépterem megy, azaz két kerék meg egy fő.
Meg minden más is álljon persze... Gratulálok én is, szép darab!
A gépterem véleménye az, hogy álljon az első villa akárhogy, de az embléma hangvillákból álljon!
Mindnél puhább organikus fékbetéteket javasoltak itt nekem is. Mikor vennem kellet.
Inkább a betét kopjon, mint a tárcsa. A Tárcsa olyan 70 ezer körül van.
Na én pont ilyen AP racing szinter betétet használok 5 éve.
Jól fog, viszont a tárcsáimat szépen megette .
Sziasztok!
Első fékbetét csere eött állok az 1100-be és kérdezném, hogy ti mit ajánlanátok ami a legjobb ár-érték arányban? Ez szerintetek jó?
http://robogoalkatresz.odormot...
Gyanúsan olcsónak találom. Ill még ez az ami szimpatikus:
http://www.m0moto.hu/racing-fe...
Ha tudtok jobbat akkor az is érdekelne:)
Szia!
Köszi az érdeklődést. Valójában már nem levegős volt, és még mindig nem tökéletes. Ennek azért szokott nehéz lenni a légtelenítése, mert 1,4 m hosszú az első fékcső, 3 darabból van, és a villán van egy kanyargós fém része, ahova be tud szorulni a levegő. Rc51 azt javasolta, hogy nyitott légtelenítővel, függőlegesen magasra tartott mipoláncsővel légtelenítsek, úgy könnyebben kijön. Itt viszont más a hiba. Elkövettem azt a nevetséges "ostobaságot", hogy amikor összeraktam a féknyerget, nem mértem meg a betéteket, mert nem voltak zavaróan kopottak. Tegnap, egy ki tudja hanyadik próbálkozás után eszembe jutott, hogy ránézzek. Az önbeállóm be volt állva, amikor szétszedtem a rendszert. Na ettől félrekopott az egyik betét, és "billeg" Majdnem kitéptem a nem létező hajamat.
Mentségemre szolgál, hogy nem tudom egyszerre nyomni a fékkart, és nézni a nyerget a helyén közelről, mert vagy fél méter hiányzik ehhez a karomból.
Hát így jártam. Tegnap rendeltem egy garnitúra betétet, remélem megoldódik a dolog.
Valóban elég durván reagál a gázra. Lassan poroszkálni igen nehéz vele.
Ja, értem. Illetve, nem értem. Ha a nyomatékosság miatt kell a V2, akkor mondhatom itt sincs hiány benne. 5.ben 50-től elhúz és a vége igen messze van. A stílus persze tök más. Nekem mindegy a hengerszám, csak 1nél több legyen!
A sornégy a baj.... a sornégy.
Szia!
Gratulálok,szép darab.
Néztem az adatlapját, hát nem semmi!
Vigyázz vele ,mert ez nagyon durva lehet és még könnyű is.