Szia!
A teleszkópszár nem sérült, és nem is "kotyog" a villa. Elvileg annyi olajat tettem bele, ami írva vagyon, ccm-re, és mm-re (szint) is.
Akkor majd újra csere lesz. Ez 2 mm-rel szélesebb de ez nem lehetne oka a szivárgásnak.
sziasztok.következö kérdésem, kérésem lenne.
Meg van mar pár éve a motorom (535 ös) és szeretnem kicsit feldobni a hangját. ugy gondoltam veszek egy kipufogót es azzal kezdek valamit betekerni ilyen hőszigetelő anyaggal es csinalni valmit h jo hangja legyen lehetoleg jo hangos. es igy megmamradna az eredeti is ha visza akarnam tenni.
Van valakinek ezzel tapasztalata ,vagy egyáltalan lehet e ilyet csinalni, nem e karositja a motort. valaszt elore is köszonom .
Szia!
Akkor vissza jöhet az olaj a szimeringnél, ha sokkal több olaj lett tölve a szárba mint ami bele kell. De lehet a szimering is rossz, még ha új is, én is jártam így. Volt 2 pár új szimering és mindegyik rossz volt, de a 3. pár már bevált. A króm szár nem sérült, nem kopott?
Üdv.: Gábor
sziasztok!
Egy érdekes kérdésben kérnék tanácsot. Tavaly olajat cseréltem az első telóban, ekkor elkezdett szivárogni (lehet, hogy addig kevés volt benne) Kicseréltem a szimmeringeket, de továbbra is szivárgott picit.
Vagy sz@rt adtak, vagy én barmoltam el valamit (ha lehet egyáltalán) Na mindegy, így működtünk, törölgettem rendszeresen.
Most jön az érdekesség, tegnap a garázsban az egyik alatt pici tócsát találtam. Nem tudom, hogy tudott álló helyzetben kijönni az olaj, létezhet, hogy a ki-be rúgózás közben keletkezik benne egy kis túlnyomás? Az nem lehet, hogy menet közben kiszivárgott, és otthon már csak lecseppent, mert annyira nem ereszt. Szerencsére mindez nem a fék oldalán történt.
Várom az okosságokat!
Kaczkó István // Bontós Pityu / 70 / 352-5376/ Én jobb oldali / aksi fedő /deklit kerestem nála néhány hónapja nagy xv-hez, akkor két baloldali volt neki. Továbbra is keresek, akinek van felesleges, szívesen megvásárolnám. E-bayon arányáron lehet lőni + postaköltség. / 1995 évjárat / Köszi !
1 ptomi69 1 db Motor ? Fő
2 brumeszkosz 1db Motor ? Fő
3 kispest30 1 motor ? Fő
4 Fabesz 1 Motor/? Fő
5 Casaba 1Motor/? Fő
6 SkultétiEmil 1 Motor/? Fő
7 Heni57 1 Motro/2 Fő + 1 Autó/? Fő
8 Katana750 1Motor/? Fő
9 Beci58 1Motor/2Fő
10 Jogo 1 Motor/ 2 Fő
11 Sibra ? 1 Motor
Ha valaki még nem látja magát a listán, és szándékozok jönni, az írja fel ide magát és másolja be a listát egy új hozzászólásba.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Tudtam, hogy együtt meg oldjuk a talányt.
Ezek szerint ez egy elakadást jelző, vészvillogó. Ami teljes mértékben felesleges egy Virágón!
A működtetése pedig úgy működik, hogy kiteszem az indexet egyik irányba, és átkapcsolom ezt a vész kapcsolót, s lőn csoda mind a négy index villogni fog.
Jó hogy egy fél év után feltűnt ez a kapcsoló!
Üdv. Mivel sikeresen meg oldottam a krisztiánfz6-által javasolt menetrögzítővel a problémát mentem is százharminc kilómétert. Én ugyan csak egy darab rugót akartam venni, mivel annyi kellett de az eladó elmondta hogy a többi szerszám nélkül nem nemfog menni a javítás ezért vettem egy készletet. Kicsit húzós az ára de ha szükség van rá mindent meg ér. Elmentem Gödöllőre majd onnan Vácra majd Dunakeszin keresztül haza. Képzeljétek egyetlen egy autósnak volt problémája velem. Lámpás kereszteződésnél álltunk,én a busz sávban ő meg mellettem. Meg kérdezte hogy én mi a francot keresek ott? Külömben meglepően segítőkészek voltak. Mondtam is magamban hát kedves autósok csak így tovább. Íme a menetjavító készlet ha valakit érdekel.
Bocs, egy kicsit benéztem, az tényleg a vészvillogót kéne kapcsolnia. Ha nem működik, akkor át kéne bogarászni a kábelt és a csatlakozót is, hátha csak valami apró hiba miatt nem funkcionál.
A reflexem kevés lett volna, az is kellett hozzá hogy a szembejövő éppen elhaladjon, hogy kikerülhessem a fát.
Tényleg vigyázni kell még, az autósok sokkal kevésbé figyelnek (én is, amikor autózom)
Nem tudom mi az a kapcsoló (jó eséllyel amit írsz), nekem ott a 3 állású világításkapcsoló van.
Gratula a reflexedhez!
Jó a fotó. De főleg a km óra állása jó. 55555.5 km. Nem semmi. Tudatosan álltál meg itt?
Ma nekünk is volt egy kis kalandunk.
Szép példája a motorosokat körül lengő rossz hírnek.
Délellőt mentünk a tanya felé. Aztán egy személy kocsi úgy előzött a záróvonalnál, hogy a szembejövő miatt úgy vágott elém, hogy majdnem kiütötte alólunk az első kereket. Kb 100-200 m múlva, utólértük a pirosnál. Mellé mentem, és felhúzott ablakon, normál hangon kérdeztem tőle hogy, normális vagy? Amiből valószínűleg nem hallott semmit, csak láthatta, hogy beszélek és bólogatok.
Megijedhetett a nagy agresszív motorostól. Mert ahogy zöldre váltott a lámpa, egyből kipörgő kerekekkel elindult. S elkezdet cikázni a 4 sávos úton. (Lakot területen jócskán 50 felet) Majd kb 500m múlva megakart fordulni az egyik benzinkút kijáratánál. Mi ehhez a benzinkúthoz csorogtunk be tankolni.
A barom arc, ahogy meg akart fordulni félig elállta a külső sávot. A külső sávban közlekedő autós látta hogy egy bolondal van dolga. Ezért meg állt. A baromarc elindult, hogy akkor ő megfordul. S elé kanyarodott a belső sávban közlekedő BMV kabriónak. Ami oldalba vágta őt. A poén ez után jött. Ugyan is a BMV-ből egy nagy darab kan cigány szált ki. Hát nem volt jó napja a Barom arcnak.
Jó kis idő volt ma a motorozáshoz, leszámítva a széllökéseket és egy 80-nál elém szakadó faágat (úgy látszik van őrangyalom, ki bírtam kerülni)
A mai gurulásomból egy kiragadott pillanat:
Nekem is gond volt a csillapítással, és elvittem a szervizbe ahol a motoros haver szerelő és megmutatta, hogy igen baj van vele!
Amikor kész lett, akkor megint és akkor próbáltam ki a csillapítás fokozatokat is. és ott pár perc alatt látszik.
Szia Tamás ! A pinkmotors / Tatabánya , Táncsics u 1. tel: 06/34 312-047 / a hiflofiltro levegőszűrők magyarországi forgalmazója. A honlapjukon rengeteg Honda levegőszűrőt láttam cikkszám ! alapján, típust nem néztem. Gondolom típus alapján rá tudnak keresni , egy hívást talán megér. Egyébként hiflofiltro 4702 cikkszámú szűrő kell az XV 1100-nek, szerintem nagyjából tőlük rendelnek a motoros boltok is. Mindenkinek szép időt !
A teleszkópszár nem sérült, és nem is "kotyog" a villa. Elvileg annyi olajat tettem bele, ami írva vagyon, ccm-re, és mm-re (szint) is.
Akkor majd újra csere lesz. Ez 2 mm-rel szélesebb de ez nem lehetne oka a szivárgásnak.