Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vx535 s 1997 évi a kuplungdekni alatt avn a kapcsoló egy kör alakú műanyag házban hA szészedném tömítésk és váltószimering csere is befigyelne, de lahat hogy a váltóban a gond
Milyen típus is a tiéd? Lehet, hogy a szerelési könyvből kiderül valami...
Ha mázlid van, kívülről állítható. Az enyémen tuti nem, de ki tudja, hátha a kisebbeken van olyan csavaros cucc, mint a Hondámon volt vagy az MZ-ken... Máskülönben blokkhúzás nélkül nem megy a dolog.
Kettőből lefelé váltással is próbálkoztál már? Az 535-ösök asszem jobban veszik fentről lefelé az üreset...
ja csak van mikor 40 szer kell próbálkozni
Akkor leváltasz egybe, aztán vissza üresbe addig, amíg a lámpa fel nem gyullad. Akkor már lehet vele sztenderen is bírni.
csak akkor kacsol vissza ha leállítom és pihen 5-10 percet
Köszi az infót akkor nem piszkálom, igazából az a gond, hogy zöld lámpa nélkül csak kuplunggal indul a gép, meghogy sztenderen nem tudom melegíteni a motort. Éljenek a motorosok ( is ) !
Most kaptam gondoltam megosztom veletek!

"Nyakunkon az új év, elmúlt a karácsony,
a motoros csizmádat hagyd békén barátom.
Míg újévi malac cal tömöd meg a hasad,
a meleg garázsban erőt gyűjt a vasad.
Várd ki a jó időt, én csak azt ajánlom,
motorozhatsz nyáron végig az országon.
Tavasszal felkötjük a motoros kendőt,
így kívánok nektek BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT!"
Köszönöm, én is boldog új évet kívánok mindenkinek!
Az üresjelző kapcsolója mechanikus, mint a régi vasakban - jól bevált megoldás, nem könnyen romlik el. Ilyet akkor csinál, ha a mozgatáskor az érintkezők közé jut egy kis olaj, vagy pont nem tökéletes a kontakt. Ez egyáltalán nem rendellenes, hagyd így. Néha az enyém is csinálja. Ha lesz elég kilométer a seggedben a kicsikével, nem is kell a zöld lámpára nézned. :)
Üdv
Nem csak az lehet a gond, hogy túl hideg az olaj és nem áll vissza rendesen a kapcsolója azonnal alaphelyzetbe?

Ha vársz vele addig visszakapcsol.
Meleg mocinál is igy van?

végyé
Hali!
unalmamban buherálom a motort. Van valakinek ötlete mi lehet a problémám: üresben világít a N lámpa-elindítóm még mindig jó-megmozgatom a váltókart és vége a lámpa elalszik és nem gyúl vissza-leállítom 1 szál cigi- és újra van fény a zöld lámpában?
Köszí
BUÉK
Búék mindenkinek.Olvasom mit irtok ,de nekem csak egy hátsó gumi kell tavaszra.Na meg ezt a buzi részleteket fizetem.Csak legyen munka.
Sok Boldog Névnapot Kívánok és köszi az egész éves odaadó segítséget gondolom a többi kolléga nevében is mondhatom és BÚÉK
daffos
Ha minden kötél szakad, akkor marad a melegítése a nyaknak.
Meg az összes metszettfaszú kékvérű genyláda, akik másokon élősködnek !
Láttáttok a benzin árát? Hát finoman szólva meg van a véleményem a népnyuzó kormányról.Eltudom mondani érthetőbben is... rothadjon meg az összes parlamenti képviselő!
Képet tudnál csinálni róla? Hátha szemre többet tudok mondani.
Vinyónak válaszoltam, de a te csapágygondodon is töröm a fejem.
Köszi előre is!
1100-as Viragoról van szó.

Üdv
Fábesz
Olvastam a problémádat, utánanézek és jelentkezem. 535-ösben nem vagyok annyira ismerős, kutakodnom kell.
BUÉK mindenkinek!

Most jutottam el odáig, hogy szétszedtem a motor elejét, hogy kormánycsapágyat cseréljek. Már nem az eredetiek vannak benne, a régióban félistenként tisztelt szaki cserélte legutóbb. A "nagytudású" nem az eredetivel azonosat tett bele, így most az a helyzet, hogy ezeknek a csapágygyűrűk jóval vékonyabbak mint a gyári méretűeké! Ennek az a következménye, hogy a gyűrűk teljesen egy síkban vannak kormány nyak belsejével. Így viszont nincs váll, aminek nekitámasztanám a keményfát, amivel kiüthetném belülről. Gyakorlatilag teljesen besimulnak (az alsó és felső is) és be van gyógyulva. Ilyenkor mit lehet tenni?

Köszi Fábesz
BUÉK!
Mindenkinek
Üdv! A tank melletti oldaldeknire gondolsz? Mert az gyári kromozású.
üdvözletem! Az oldaldekni csak sima festés nem én csinálltam így vettem.
brumeszkosz vagyok és durrogás megszüntetésére adott válaszod köszönöm. Üdv