vx535 s 1997 évi a kuplungdekni alatt avn a kapcsoló egy kör alakú műanyag házban hA szészedném tömítésk és váltószimering csere is befigyelne, de lahat hogy a váltóban a gond
Milyen típus is a tiéd? Lehet, hogy a szerelési könyvből kiderül valami...
Ha mázlid van, kívülről állítható. Az enyémen tuti nem, de ki tudja, hátha a kisebbeken van olyan csavaros cucc, mint a Hondámon volt vagy az MZ-ken... Máskülönben blokkhúzás nélkül nem megy a dolog.
Kettőből lefelé váltással is próbálkoztál már? Az 535-ösök asszem jobban veszik fentről lefelé az üreset...
Köszi az infót akkor nem piszkálom, igazából az a gond, hogy zöld lámpa nélkül csak kuplunggal indul a gép, meghogy sztenderen nem tudom melegíteni a motort. Éljenek a motorosok ( is ) !
"Nyakunkon az új év, elmúlt a karácsony,
a motoros csizmádat hagyd békén barátom.
Míg újévi malac cal tömöd meg a hasad,
a meleg garázsban erőt gyűjt a vasad.
Várd ki a jó időt, én csak azt ajánlom,
motorozhatsz nyáron végig az országon.
Tavasszal felkötjük a motoros kendőt,
így kívánok nektek BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT!"
Az üresjelző kapcsolója mechanikus, mint a régi vasakban - jól bevált megoldás, nem könnyen romlik el. Ilyet akkor csinál, ha a mozgatáskor az érintkezők közé jut egy kis olaj, vagy pont nem tökéletes a kontakt. Ez egyáltalán nem rendellenes, hagyd így. Néha az enyém is csinálja. Ha lesz elég kilométer a seggedben a kicsikével, nem is kell a zöld lámpára nézned. :)
Hali!
unalmamban buherálom a motort. Van valakinek ötlete mi lehet a problémám: üresben világít a N lámpa-elindítóm még mindig jó-megmozgatom a váltókart és vége a lámpa elalszik és nem gyúl vissza-leállítom 1 szál cigi- és újra van fény a zöld lámpában?
Köszí
BUÉK
Láttáttok a benzin árát? Hát finoman szólva meg van a véleményem a népnyuzó kormányról.Eltudom mondani érthetőbben is... rothadjon meg az összes parlamenti képviselő!
Most jutottam el odáig, hogy szétszedtem a motor elejét, hogy kormánycsapágyat cseréljek. Már nem az eredetiek vannak benne, a régióban félistenként tisztelt szaki cserélte legutóbb. A "nagytudású" nem az eredetivel azonosat tett bele, így most az a helyzet, hogy ezeknek a csapágygyűrűk jóval vékonyabbak mint a gyári méretűeké! Ennek az a következménye, hogy a gyűrűk teljesen egy síkban vannak kormány nyak belsejével. Így viszont nincs váll, aminek nekitámasztanám a keményfát, amivel kiüthetném belülről. Gyakorlatilag teljesen besimulnak (az alsó és felső is) és be van gyógyulva. Ilyenkor mit lehet tenni?
Ha mázlid van, kívülről állítható. Az enyémen tuti nem, de ki tudja, hátha a kisebbeken van olyan csavaros cucc, mint a Hondámon volt vagy az MZ-ken... Máskülönben blokkhúzás nélkül nem megy a dolog.
Kettőből lefelé váltással is próbálkoztál már? Az 535-ösök asszem jobban veszik fentről lefelé az üreset...
"Nyakunkon az új év, elmúlt a karácsony,
a motoros csizmádat hagyd békén barátom.
Míg újévi malac cal tömöd meg a hasad,
a meleg garázsban erőt gyűjt a vasad.
Várd ki a jó időt, én csak azt ajánlom,
motorozhatsz nyáron végig az országon.
Tavasszal felkötjük a motoros kendőt,
így kívánok nektek BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT!"
Nem csak az lehet a gond, hogy túl hideg az olaj és nem áll vissza rendesen a kapcsolója azonnal alaphelyzetbe?
Ha vársz vele addig visszakapcsol.
Meleg mocinál is igy van?
végyé
unalmamban buherálom a motort. Van valakinek ötlete mi lehet a problémám: üresben világít a N lámpa-elindítóm még mindig jó-megmozgatom a váltókart és vége a lámpa elalszik és nem gyúl vissza-leállítom 1 szál cigi- és újra van fény a zöld lámpában?
Köszí
BUÉK
daffos
1100-as Viragoról van szó.
Üdv
Fábesz
Most jutottam el odáig, hogy szétszedtem a motor elejét, hogy kormánycsapágyat cseréljek. Már nem az eredetiek vannak benne, a régióban félistenként tisztelt szaki cserélte legutóbb. A "nagytudású" nem az eredetivel azonosat tett bele, így most az a helyzet, hogy ezeknek a csapágygyűrűk jóval vékonyabbak mint a gyári méretűeké! Ennek az a következménye, hogy a gyűrűk teljesen egy síkban vannak kormány nyak belsejével. Így viszont nincs váll, aminek nekitámasztanám a keményfát, amivel kiüthetném belülről. Gyakorlatilag teljesen besimulnak (az alsó és felső is) és be van gyógyulva. Ilyenkor mit lehet tenni?
Köszi Fábesz
Mindenkinek