Szia Szőke!
A Barátom yamaháján a következő volt a sorrend: leszerelte a teleszkópot, összenyomta, akkor rögzült a belső anya, az alsószár alján az imbuszcsavart így ki tudta csavarni, széthúzva cserélheted az olajat és a szimeringet.
Áldott békés Karácsonyt kívánok mindenkinek!
szilveszter után jön az új motoros idény, de addig is az egyensúlyozást gyakoroljuk síelés közben.
Az alján kell legyen egy csavar, ami a felső szárral fogja össze az alsót. Ott is leeresztehed az olajat.
Másrészt 1996-ban már nem gyártottak 500-as Virago-t, a tied is 535-ös.
Kérdésem lenne, teleszkóp olajcseréhez készülök -egyelőre csak lélekben. A Service Maual szerint (312. oldal, 19-es ábra) az 535-ösnek a teló alján, oldalt van egy leeresztő csavarja. Az enyém 1996-os évjáratú, 500-as, hát ennek ott nincs csavarja.
Tudja valaki, hogy van-e, illetve hol?
Köszi, és Motoros Élményekben Gazdag, Boldog Új Esztendőt kívánok mindenkinek.
kösszi a infókat,a shadow 2007-es évjárat VT 750 c2 tipusu és 2200km van benne az ára 1,5 millka volt,képet majd teszek fel.de azért csak,hiányzik a virgó.
Az elkövetkező napokban ha BÁRKITŐL, legyen az ismerős, rokon vagy barát
a HALLMARK-on keresztül képeslapot kaptok ne nyissátok ki! Megnyitáskor
a C merevlemezt "égeti" le. A CNN tette közzé a felhívást, maga a
vírus nagyon agresszív és a MICROSOFT is roppant veszélyesnek
nyilvánította. Tegnap fedezték fel és még nem találták meg a megfelelő
vírusírtót.
Ne sajnáld, a Shadow a nyugalom és a kényelem világa. A Virago egy kis vadóc, de hamar kinőhető. A Honda meg csak megy és megy és megy... Ha nem vagy túl izgága típus, akkor nem fog zavarni az unalmasan megbízható, hűséges természete.
Képet és némi infót tudnál mutatni/mondani? (ár, évjárat, futott km, ilyenek)
Gratulálok hozzá!
Sziasztok! Ha valakit érdekel 535-ötös gyári kipufogó rendszer majd- nem ujj állapotban csere miatt ,tőlem beszerezheti.Fojtás profi módon van eltávolítva belőle és gyönyörű mély öblös hangja lett.
Erről a gépről lenne szó!
Szép darab, megérte. Ha odafigyelsz rá, örök élet + 3 nap. :)
A Drag nagy visszafejlődés volt a Yamaha részéről... Pedig ha ezt is anyagból csinálják, mint a Virago-kat, igencsak jót alkottak volna.
Sziasztok!Nekem is virago1100-es van tudom a ajálani,nem az enyémet csak a tipusra.97-es évjárat 1.2millio volt 19500km-el vettem igaz részletre de megvan.akksin meg gumin kivül más nem kellet rá.na persze ,olaj olaj szürö.
Drag Start ne! Arról nagyon lebeszélnélek. A blokkja 50-60 ezer kilométer után kuka (vagy 800 ezres nagygenerál)!
Inkább 1100-es Virago-t keress, azok sokkal jobbak és tartósabbak.
Sajnos a tulajt nem érem el sokadszorra! Viszont van egy 1100.-s drag is 2004.-s 1100ezerért! Talán a cserébe is belemegy! Akkor ez lesz! Amelyik összejön!
A Barátom yamaháján a következő volt a sorrend: leszerelte a teleszkópot, összenyomta, akkor rögzült a belső anya, az alsószár alján az imbuszcsavart így ki tudta csavarni, széthúzva cserélheted az olajat és a szimeringet.
Áldott békés Karácsonyt kívánok mindenkinek!
szilveszter után jön az új motoros idény, de addig is az egyensúlyozást gyakoroljuk síelés közben.