Végül is egy próbát megér, igazad van. Megcsiszolom a pofákat és mehet vissza... Csak a dugattyú tömítésével mi legyen, azaz mi lesz?! Ha kiveszem a dugattyút, a tömítések túlélik?! Hallottam már olyat, hogyha kiveszed és visszarakod akkor az szivárogni fog...
Én nem cserélném még a fék betétet. Megcsiszolnám aztán próba után döntenék.
Annak idején nagyon sok féket megégettem, s csiszolás után még nyugodtan vissza tettük. Pedig nem ekkora igénybevételnek voltak kitéve.
De ez a te géped, és a te döntésed.
Ha rám hallgatsz akkor azt csinálsz amit jónak látsz.
Én írtam azt, hogy csak kettőt. Ezt úgy értettem, hogy maximálisan 2 db-ot lehet egy szállításban rendelni, és ha jól emlékszem, 1 db szállítási díja 2Euró, a másodiké 1,5, tehát cuzámen 3,5 ájró a szállítás, és ezt nem éri meg itthon tovább postázgatni, ha egy csomagban rendelünk többen. Minden további nélkül rendelhetsz 1 db-ot, vagy kettőt is.
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam , bocs...
Ismételten köszönöm a segítségeket!
Szóval jobban járok ha kicserélem a pofákat.... 99%ra az volt ráírva hogy VSR 300GG. Vagy nem muszáj ugyanazt a fajtát?!
A másik, meg az lenne hogyha kinyomom a dugattyúkat a régi tömítések menthetőek vagy az is csere?!
Egyébként visszaolvasgattam egy kicsit és felfigyeltem erre az üveggyertyás dologra és persze rá is olvastam. Lehet engem is érdekelne, hasznos kis cucc. Csak azt nem értem hogy miért kellhet abból több?! Valaki azt írta hogy sajnos CSAK kettőt postáznak....
Hidegebb időben benzinben dúsabb keverékre van szüksége a motornak, mint nyáron a forróságban. Most, hogy hűvösebb van, kicsit dúsítani kéne a keveréken.
A hang brutál jó, a fogyasztást nem szoktam nézni, de kb. 250km-t el lehet vele menni. Mivel ez csak egy hobbi motor, (van még 3 másik) ezért ritkán használom és még csak most finomítgatom. Közepén picit dadog, a tűket és a karbinszinkront most fogom megcsinálni! :)
Most kaptam ajánlatot üveggyertára. 7600 Ft+Posta.
Ez szerintetek jó ár? Vagy esetleg drága?
No meg a következő a megfigyelésem.
Márciusban durrogott. Már mint hosszabb motoréknél durrant egyet. Aztán jól eltekergettem. Hetekig állítgattam mire eljutottam oda, hogy nagy tempóról motorfékkel szinte nullára lassulásnál sem durrant.
Aztán Barcson Bumival ellenőriztük üveggyertyával. Majd nem tökéletes volt. Csak a kettes hengernél kellet dúsítani egy fél, vagy negyed fordulatot.
Egész nyáron egyet sem durrant. Pedig Barcs óta mentünk vagy 8000 km-et.
No most meg bejött az ősz a hűvösebb, és most megint durran néha egyet motorféknél.
Tehát a kérdésem az, hogy nem lehet az, hogy mivel a levegő hőmérséklete alacsonyabb, így nem tud elégé felmelegedni a robbanó tér, és ezért lassabb az égés és ezért durran újra?
blackiex Hozzászólása pont akkor került fel mikor írtam ezért nem láttam.
Én azért javasoltam, hogy csiszolás után vissza lehet tenni, mert még vastagnak láttam. Viszont ha vékony, akkor nem érdemes vele kínlódni.
Sok sikert az üzembe helyezéshez.
A Fékpofát szerintem nem fontos cserélni.
Csak annyi látszik rajta hogy túl lett melegítve. Kicsit meg pörkölődött a felülete. Csiszoló papíron kicsit felcsiszolod, s szerintem vissza rakható.
Ha ingadozik, az fals levegőre utal. Szívócsonk tömítetlenség okozza leginkább, ebben a korban sokat állt motornál gyakori, hogy repedezett. Az cserés lesz, javítani rutin híján elég nehéz lenne.
Az alapjárat szabályozócsavarjából csak egy van, ezért írtam, hogy középen találod. Két karbi jobbról, két karbi balról, köztük meg egy kézzel tekerhető csavar.
A rozsdás dugattyút - ahogy RC51 írta - mondjuk 1500-2000 finomságú papírral finoman fel lehet csiszolni, én speciel ecetes fürdőt és fogkefét szoktam használni, azzal nem lehet elcseszni. A betéteket nem ártana lecserélni, főleg ha vékonyak már.
Azt elfelejtettem mondani hogy mikor a satuba befogod akkor azt ugy tedd hogy a pici lyukat egy gumilappal lezarod hogy ne szokjon a zsir mikor nyomod ki a dugot.
A dugot 1500-as polirpapirnal durvabbal ne csiszold fel.
A kovetkezot kell csinalnod
Nyomd ki a dugot ami ki fog esni.
A ket felet szet kell szedned ami 2 csavarral van osszekotve. A fekfolyadek egy pici lyukon aramlik at a masik felbe amelyen a fekcso csatlakozik. Ezutan fogd be a satuba azt a felet amelyben meg a dugattyu bent van es zard le a fekcso helyet egy csavarral. (sok ilyen csavar van a motoron azthiszem 10x1.25) Ezutan a legtelenitore egy zsirzopumpat teszel es a meglazitott legteleniton keresztul kinyomod a beragadt dugattyut. FOGOVAL MEGFOGNI TILOS!
Blackix köszi a segítséget. Az alapjáratra visszatérve...
Ha jól értem a négy karbinak 1 levegő állító csavarja van, vagy külön külön?! Az úgy szívás lenne nekem...
Említetted ezt az ingadozást is, amit én meg elfelejtettem írni.
Karbit kellene tisztítani ugye?!
A reggeli dzsuvázás utáni képek...
A fékpofák és a dugattyú. A pofák elég érdekesek néhány helyen hiányzik belőlük az anyag, láthatjátok is... Gondolom az is csere?!
A másikon a beragadt dugattyú, egy kicsit rozsdás... Mit gondoltok? Mi a teendő?!
Csak vigyázva kell szétszedni és összerakni.
Annak idején nagyon sok féket megégettem, s csiszolás után még nyugodtan vissza tettük. Pedig nem ekkora igénybevételnek voltak kitéve.
De ez a te géped, és a te döntésed.
Ha rám hallgatsz akkor azt csinálsz amit jónak látsz.
Akkor majd dúsítom. De előtte nem ártana egy üveg gyertyát beszereznem. Hogy ne keljen annyit vacakolni vele.
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam , bocs...
Szóval jobban járok ha kicserélem a pofákat.... 99%ra az volt ráírva hogy VSR 300GG. Vagy nem muszáj ugyanazt a fajtát?!
A másik, meg az lenne hogyha kinyomom a dugattyúkat a régi tömítések menthetőek vagy az is csere?!
Egyébként visszaolvasgattam egy kicsit és felfigyeltem erre az üveggyertyás dologra és persze rá is olvastam. Lehet engem is érdekelne, hasznos kis cucc. Csak azt nem értem hogy miért kellhet abból több?! Valaki azt írta hogy sajnos CSAK kettőt postáznak....
Ez szerintetek jó ár? Vagy esetleg drága?
No meg a következő a megfigyelésem.
Márciusban durrogott. Már mint hosszabb motoréknél durrant egyet. Aztán jól eltekergettem. Hetekig állítgattam mire eljutottam oda, hogy nagy tempóról motorfékkel szinte nullára lassulásnál sem durrant.
Aztán Barcson Bumival ellenőriztük üveggyertyával. Majd nem tökéletes volt. Csak a kettes hengernél kellet dúsítani egy fél, vagy negyed fordulatot.
Egész nyáron egyet sem durrant. Pedig Barcs óta mentünk vagy 8000 km-et.
No most meg bejött az ősz a hűvösebb, és most megint durran néha egyet motorféknél.
Tehát a kérdésem az, hogy nem lehet az, hogy mivel a levegő hőmérséklete alacsonyabb, így nem tud elégé felmelegedni a robbanó tér, és ezért lassabb az égés és ezért durran újra?
Én azért javasoltam, hogy csiszolás után vissza lehet tenni, mert még vastagnak láttam. Viszont ha vékony, akkor nem érdemes vele kínlódni.
Sok sikert az üzembe helyezéshez.
Csak annyi látszik rajta hogy túl lett melegítve. Kicsit meg pörkölődött a felülete. Csiszoló papíron kicsit felcsiszolod, s szerintem vissza rakható.
Az alapjárat szabályozócsavarjából csak egy van, ezért írtam, hogy középen találod. Két karbi jobbról, két karbi balról, köztük meg egy kézzel tekerhető csavar.
A rozsdás dugattyút - ahogy RC51 írta - mondjuk 1500-2000 finomságú papírral finoman fel lehet csiszolni, én speciel ecetes fürdőt és fogkefét szoktam használni, azzal nem lehet elcseszni. A betéteket nem ártana lecserélni, főleg ha vékonyak már.
A dugot 1500-as polirpapirnal durvabbal ne csiszold fel.
Nyomd ki a dugot ami ki fog esni.
A ket felet szet kell szedned ami 2 csavarral van osszekotve. A fekfolyadek egy pici lyukon aramlik at a masik felbe amelyen a fekcso csatlakozik. Ezutan fogd be a satuba azt a felet amelyben meg a dugattyu bent van es zard le a fekcso helyet egy csavarral. (sok ilyen csavar van a motoron azthiszem 10x1.25) Ezutan a legtelenitore egy zsirzopumpat teszel es a meglazitott legteleniton keresztul kinyomod a beragadt dugattyut. FOGOVAL MEGFOGNI TILOS!
Ha jól értem a négy karbinak 1 levegő állító csavarja van, vagy külön külön?! Az úgy szívás lenne nekem...
Említetted ezt az ingadozást is, amit én meg elfelejtettem írni.
Karbit kellene tisztítani ugye?!
A reggeli dzsuvázás utáni képek...
A fékpofák és a dugattyú. A pofák elég érdekesek néhány helyen hiányzik belőlük az anyag, láthatjátok is... Gondolom az is csere?!
A másikon a beragadt dugattyú, egy kicsit rozsdás... Mit gondoltok? Mi a teendő?!