Hali fiúk van egy olyan problémám a mocin,hogy a az olaj és víz visza jelzőm mindig világít. Természetesen ez úgy néz ki,hogy amikor gyújtásra teszem akkor felvillan és kialszik 3-4 MP.múlva.De miután beindítottam a motort elkezd világítani. A biztosítékot is ki vágta egyszer de azt ki nyomoztam miért. A másik problémára nem tudok rájönni sehogyan sem. Már nincs több ötletem, hogy mi lehet a hiba.Valakinek valami ötlet vagy jó tanács. Meg köszönném...
ha YAHAHA-tól veszed akkor a linken lévőt szorozd meg 2-vel
ha másik oldal is kell akkor megint az az összeg, illetve kb 45000 Ft -rt a kisebb elemek / db (a YAMAHA-tól beszerezve...)
Ellenörizd le a váltóba az olajszintet mert elképzelhetö hogy a váltóból eszi meg az olajat a hibás fötengely szimering miatt és ezért füstöl a motorod.De ne legyen igazam.
Sziasztok! A képen látható motor bontásából alkatrészek eladók. 1991-es évjáratú, 3TU típuskódú japán belpiacos TZR 50 -es.Vízhűtéses, 6 sebességes, elől-hátul Brembo tárcsafékek, 16-os alu. felnik. Nem a Minarelli blokkos még. Érdeklődni: oldskoolmoped@gmail.com -on lehet. Több fotót itt találhattok : http://racing-bazar.hu/motorke...
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Nem tudok rá jönni milyen blokk van a motorba állítólag egy '97 -es csoda masina már mindenhol utánna kutattam de semmi pár képen kívül. Jó lenne tudni mi van benne mert 36000 párszáz km után a vízpumpa tömítése csöppet megadta magát meg azért kéne róla pár infó. Előre is köszi nektek :)
Ha valakit érdekel, van néhány felesleges alkatrészem a Tzr-hez mivel eladtam a motort és nincs rá szükségem. Műszerfal(működik minden visszajelző), olaj tartály, kábelek, oldal kitámasztó(nem gyári), kormányrudak és pár apróság. Akit érdekel, elviheti egyben 10000-ért. 70/931-4877-en elértek
Hát igen TZR 70,amúgy tényleg szoktam járatni vagy 5percet,de az után is füstöl..........De valószínűleg az olaj adagolás arányával volt a baj+hogy az előző tulaj olaja volt benne,(kitudja milyen....,használt motor nagy lutri) Na megfogadom a tanácsot,és állítok is az arányon :DD köszi mégegszer :))
1. csak "melegben" használd a motort
-----------------------------------------------
2. használj "Low smoke" motorolajat ezt
3. Csak üzemmeleg motorral járj.
4. Állítsd be az alapjáratot 1800 rpm. álítsd be a keverékarányt (lsd.:karbi). (hidegben és melegben is más-más beállítás kell.)
Sziasztok,nekem is Yamaha TZR 50-es motorom van....,de 70es hengerrel Egy bajom van vele füstöl,de néha nagyon xddd mint a köd xd De van mikor meg semmi füst,vagyis normális,nem nagyon füstöl,épp hogy :DD Erre nem tudnátok vmi tanácsot adni? Lehet az olajszívattyú genyázik,vagy mi? segítsetek ols :))
Szia!
Megoldható utánvéttel. Mondjuk én jobban szeretem az előre utalást. Természetesen nem élnék vissza vele, ha kellene, vaterára is feltenném. Ott meg ugye leütéskor úgyis kiadja az összes adatomat...
Itt a számom: 06 30 290 77 56
Be lehet ragadva a tengelyen a fogaskerék az indítóban, nem lökődik ki, a rugó meg van szorulva.
Vagy elektromos hiba. Nem veszi fel a megfelelő fordulatot, és ezért csak megpörgeti a lendkereket, de nem elég erővel.
Egy új indító kb 30 000 Ft Nem YAMAHA-nál.
YAMAHA-nál sokkal több lenne és ne is éri meg annyit amilyen gagyi
alkatrészügyben YAMAHa kereskedés, vagy egyéb motor kelékboltok.
ha YAHAHA-tól veszed akkor a linken lévőt szorozd meg 2-vel
ha másik oldal is kell akkor megint az az összeg, illetve kb 45000 Ft -rt a kisebb elemek / db (a YAMAHA-tól beszerezve...)
Nem tudja valaki, hogy honnan lehet 2009-es TZR-hez oldal idomot venni? Nagyon fontos lenne!
Köszönöm!
Segítséget kérnék mi lehet akkor a gond ha az önindító teker de nem indul be ( gyertya új van benne )
előre is kössz
Ha valakit érdekel, van néhány felesleges alkatrészem a Tzr-hez mivel eladtam a motort és nincs rá szükségem. Műszerfal(működik minden visszajelző), olaj tartály, kábelek, oldal kitámasztó(nem gyári), kormányrudak és pár apróság. Akit érdekel, elviheti egyben 10000-ért. 70/931-4877-en elértek
-----------------------------------------------
2. használj "Low smoke" motorolajat ezt
3. Csak üzemmeleg motorral járj.
4. Állítsd be az alapjáratot 1800 rpm. álítsd be a keverékarányt (lsd.:karbi). (hidegben és melegben is más-más beállítás kell.)
Megoldható utánvéttel. Mondjuk én jobban szeretem az előre utalást. Természetesen nem élnék vissza vele, ha kellene, vaterára is feltenném. Ott meg ugye leütéskor úgyis kiadja az összes adatomat...
Itt a számom: 06 30 290 77 56