Nekem meg túlhevül a gyertyám. 2 hónap alatt 2 gyertya elhasználódott, és alig mentem a géppel kb. 400 km-et.
Fordultszám jelző is teljesen hülyeséget mutat. Tiszta a gyertya.
a műszerfallal nincs semmi gond
A kerék tengelyen lévő henegrbe belezezető kábel végén lévő leszigetelt nyák kap túlfeszültséget és az szál el a piros kábel alatt vonalban folyatatva egy fekete lapos mini dióda.
a nyákhoz hozzáférni akkor lehet ha a nyákot védő szigetelő gumit szétroncsolod (szétvágod). A hengeres egységből kitólható. A Km óra ami a műszerfalban van az jó.
Csak a kábelt, nem ad a Yamaha, A tengelyen lévő hengerrel ami kábellelszerelt, adja bene a 2 oldalas fülesű "mágnest" . kb 20-25 000 Ft-ért.
képet tettem fel, hogy melyik cucc a hibás, megjelölve azt piros olválissal.
értem, hát akkor megpróbálok magasabb fordulaton menni vele, hátha tökéletesebb az egés köszönöm a hozzászólást!
tzr digital instrument km órájához tudna nekem valaki kapocsolási rajzot? mert nem műxik a km óra,igy lehet vagy a hall-elemem halt meg vagy a panelen valami!
nézegettem a 21 -es dellorto karbiba gyárilag 92 -es fúvókát adnak.
nem szeretném ennyit szétszedni a motoromat, a hozzáértők javaslatát kérném, hogy akkor most a 84 es kicsi ami nekem eredetileg benne volt, amitől kokszos a gyertya, a sok olajtól, az alacsony fordulaton lévő használtattól vagy mitől? mert a 78 assal meg nem gyorsul úgy, vagy menjen bele vissza 90 es kb? és akkor az olaj-benzin arány jobb lesz nem lesz kokszos gyertyakép?
megnéztem a főfúvókát benne, 84-es volt.
kicseréltem egy 78-asra, most szebb lett a gyertyakép, igaz pörgetve volt ,hogy hogy megy a kisebb fúvókától, de az eredmény rosszabb lett.
Nem húz úgy a felső tartományban és gyengébb is lett.
Nem lehet hogy azért fekete a gyertya mert nem pörgetem 5-6 ezernél már elváltok, és max 6-6500 ös fordulattal megyek vele? vagy sok olajat kap?
nem tudom mennyi lenne egy ilyen gépnek a reális fogyasztása, de nekem ez a 7l felett sok.
Feltétlenül hagyd ki a következőt, nagyon geci banda, sumáok, és átbasznak. Yamaha city. másként a hd-flex Kft. tulajdonában. Szóval ide ne vidd, ha nem akarsz rosszat magadnak.
A Szőke Zoltán volt korábban szervizes, mostmár csak munkafelvételes. de a munkapapot sem tudja rendesen kitőlteni.
pl. dátum, km óra állása, mindent elbaszott, nem csak a szerelést, amit lehetett. Kókány munkások, rohadt "Kokány BT." alkatrész megrendelés kötelező szetvíz idő 1 hónap volt motor beadáasa után 2 hét eltelt mire elkezdte a beadáskor megbeszélt alkatrészeket megrendelni. Messze kerüld el és mindenki más is őket.
Szerintem sokat kap a gép. Főfúvóka méretet ki szokták kísérletezni. Addig csökkentsd míg a gyertyád őzbarna vagy kicsit sötétbarna nem lesz. Akkor kap elvileg pont megfelelő mennyiségű anyagot. Az áttételt nem hiszem hogy szükséges változtatni ha nem akarsz gyorsabban menni. Ha ez segít itt egy kép a gyertya színekről:
http://kepfeltoltes.hu/100511/gyertyak_p_www.kepfeltoltes
.hu_.jpg
Sziasztok! Most lettem tulaja egy tzr50-nek, nagyon kellemes kis gép de szeretném átvizsgáltatni szakemberrel. Tudtok mondani Pesten egy jó szakit aki látott már tzr-t. Előre is köszönöm.
Szeretnék egy kis segítséget kérni azzal kapcsolatban, hogy egy hónapja vásároltam egy TZR 50 es mocit.
Amely az alábbi dolgokkal volt, és van is felszerelve:
Top Trophy 73,5ccm es henger, Leo Vince V6 kipu, és egy Dellorto 21 es karbi.
Én ezt a motort kímélve használom, tehát 60-65Km/h órás sebességgel járok vele általában max.
És a fogyasztása így is 7 liter ahogy nézegettem.
Ami nekem rettentő sok.
A másik, hogy nem forogja magát 11000 től tovább,még üresben sem,csak dadog. A gyertya tiszta koksz, még a karbit nem szedtem szét, majd ma látok neki de szerintem sokat kap nagyon, vagy azért van ez mert nem forgatom a motort?
Az áttétel a gyári 47 es hátúl, elől még nem néztem.
Nem tudom milyen egyébb más tuning van a gép,csak azt mondtam el amit szerelés nélkül látni lehet rajta.
A segítségkérésem az lenne, hogy kb milyen áttételt javasolnátok erre az összeállitásra, és a főfúvóka méretének szemrevételezése után mennyivel csökkentsem a méretet, ami még jó neki a dugó sem sül be, és menni is fog tőlle.
És ez a szett igy kb hány paci lehet?
Úgy lehet pontatlan, hogy ha nincs benne fokozat jeladó akkor neki kell kiszámolni a fordulatból és a sebességből az aktuális fokozatot, ami lehet hogy nem pontos mert ha én 50-nél kirakom üresbe ő nem azt fogja jelezni, hanem amit kiszámol. Amúgy meg csak apró optikai tuningelem meg picit hasznos.
miután a fuvőka csere, a 80 km óra kijelzés blokk megszüntetve,és a kipu szűkítőcsonk levágva, kb 2x nagyobb sebességgel megy a gép mint korábban. Áttételekkel lehet még fokozni kicsit ha nem akarsz nagyon rákölteni. (ha gyári állípotú a gép)
Azután már tuningolás segít a km/h növelésén.
Üdv!
Mint mindegyik 2T-nél, ennél is magas fordulaton éled fel a gép, főleg egy ilyen kipuffal! 7500-tól megindul a paripád tőle rendesen...
Teszek fel ide is képeket...
650-700-ért szerintetek mennyire reális? Ennél alacsonyabb áron nem akarom eladni, drágábban meg tuti nem veszik meg.
majd akkor nekilátok az alábbinak amit mondtál és ha tudom ki is cserélem vagy valami megoldást keresek
köszönöm még egyszer!
Fordultszám jelző is teljesen hülyeséget mutat. Tiszta a gyertya.
A kerék tengelyen lévő henegrbe belezezető kábel végén lévő leszigetelt nyák kap túlfeszültséget és az szál el a piros kábel alatt vonalban folyatatva egy fekete lapos mini dióda.
a nyákhoz hozzáférni akkor lehet ha a nyákot védő szigetelő gumit szétroncsolod (szétvágod). A hengeres egységből kitólható. A Km óra ami a műszerfalban van az jó.
Csak a kábelt, nem ad a Yamaha, A tengelyen lévő hengerrel ami kábellelszerelt, adja bene a 2 oldalas fülesű "mágnest" . kb 20-25 000 Ft-ért.
képet tettem fel, hogy melyik cucc a hibás, megjelölve azt piros olválissal.
tzr digital instrument km órájához tudna nekem valaki kapocsolási rajzot? mert nem műxik a km óra,igy lehet vagy a hall-elemem halt meg vagy a panelen valami!
előre is köszönöm!
nem szeretném ennyit szétszedni a motoromat, a hozzáértők javaslatát kérném, hogy akkor most a 84 es kicsi ami nekem eredetileg benne volt, amitől kokszos a gyertya, a sok olajtól, az alacsony fordulaton lévő használtattól vagy mitől? mert a 78 assal meg nem gyorsul úgy, vagy menjen bele vissza 90 es kb? és akkor az olaj-benzin arány jobb lesz nem lesz kokszos gyertyakép?
de neked mekkora karbi van fennt, és milyen összeállítással?
köszi az infót
Mert akkor engem érdekelne....
És ha eladó akkor tudsz nekem 1 árat mondani ?
kicseréltem egy 78-asra, most szebb lett a gyertyakép, igaz pörgetve volt ,hogy hogy megy a kisebb fúvókától, de az eredmény rosszabb lett.
Nem húz úgy a felső tartományban és gyengébb is lett.
Nem lehet hogy azért fekete a gyertya mert nem pörgetem 5-6 ezernél már elváltok, és max 6-6500 ös fordulattal megyek vele? vagy sok olajat kap?
nem tudom mennyi lenne egy ilyen gépnek a reális fogyasztása, de nekem ez a 7l felett sok.
A Szőke Zoltán volt korábban szervizes, mostmár csak munkafelvételes. de a munkapapot sem tudja rendesen kitőlteni.
pl. dátum, km óra állása, mindent elbaszott, nem csak a szerelést, amit lehetett. Kókány munkások, rohadt "Kokány BT." alkatrész megrendelés kötelező szetvíz idő 1 hónap volt motor beadáasa után 2 hét eltelt mire elkezdte a beadáskor megbeszélt alkatrészeket megrendelni. Messze kerüld el és mindenki más is őket.
http://kepfeltoltes.hu/100511/gyertyak_p_www.kepfeltoltes
.hu_.jpg
Szeretnék egy kis segítséget kérni azzal kapcsolatban, hogy egy hónapja vásároltam egy TZR 50 es mocit.
Amely az alábbi dolgokkal volt, és van is felszerelve:
Top Trophy 73,5ccm es henger, Leo Vince V6 kipu, és egy Dellorto 21 es karbi.
Én ezt a motort kímélve használom, tehát 60-65Km/h órás sebességgel járok vele általában max.
És a fogyasztása így is 7 liter ahogy nézegettem.
Ami nekem rettentő sok.
A másik, hogy nem forogja magát 11000 től tovább,még üresben sem,csak dadog. A gyertya tiszta koksz, még a karbit nem szedtem szét, majd ma látok neki de szerintem sokat kap nagyon, vagy azért van ez mert nem forgatom a motort?
Az áttétel a gyári 47 es hátúl, elől még nem néztem.
Nem tudom milyen egyébb más tuning van a gép,csak azt mondtam el amit szerelés nélkül látni lehet rajta.
A segítségkérésem az lenne, hogy kb milyen áttételt javasolnátok erre az összeállitásra, és a főfúvóka méretének szemrevételezése után mennyivel csökkentsem a méretet, ami még jó neki a dugó sem sül be, és menni is fog tőlle.
És ez a szett igy kb hány paci lehet?
Köszönöm előre is a segítségeket!
Azután már tuningolás segít a km/h növelésén.
Mint mindegyik 2T-nél, ennél is magas fordulaton éled fel a gép, főleg egy ilyen kipuffal! 7500-tól megindul a paripád tőle rendesen...
Teszek fel ide is képeket...