Srácok egy kérdés. Találtam beépíthető fokozatkijelzőt. Ez kijelzi milyen fokozatban van épp a váltó. Nem tudja valaki, a 2005-ös TZR-ben van e a váltóban ilyen jeladó? Mert oda kéne kötni, vagy ha nincs akkor az univerzális veszem meg, csak az kicsit pontatlanabb... http://www.agomotors.hu/websho...
Picikét azért van.
HA adott a motor karakterisztikája, akkor minél hosszabb szekunderáttételt akasztasz rá, nyilván annál magasabb fordulaton kezd el húzni.
HA elég hosszút, akkor kb sehol:)
A húzás tartománya az áttétel megváltoztatásától nem változi.Ugyan ott fog megindulni csak hosszabb áttétellel haladni is fog nem csak forogni.Persze ezt ki kell kísérletezni hogy mit bír el a motor.
sztem az áttételnek nincs sok köze ahhoz, hogy milyen fordulaton kezd el húzni a motor... az valami felömlő járatoknak, vagy miknek köszönhető a hengerben...de ezt nemtom...inkább nem mondok hülyeséget. Nem értek a motor részéhez és hogy őszinte legyek, nem is akarok...
Egyébként nekem 7000-es fordulatnál van ez a pont, ahol el kezd húzni. Sport kipufogó rendszerrel feljebb tolódott 8000-re, viszont az a csöpp kis nyomatéka is elveszett szegénynek.
nekem is csak az állóhelyzetből elindulással volt gondom az elején...természetesen nem 7000-es fordulaton indulok...
most a kisebb hátsó gumival egy kicsit jobb a helyzet és talán hozzászoktam...
értem,így olyan mint ha lenne benne erős olyan 5-6ezer között kezd el húzni.A 47/12-sel ez gondolom h változik (bocs de most kezdtem és még hülye vagyok hozzá
A motort eléggé erőtlenek érezni, és kell rendesen távolság míg kijön belőle a következő érték, olyan 94-96 km/h-kat mentem (GPS-el) ezzel az áttétellel, a saját órája 104-106 km/h-át mért.
Yamaha kiadása szerint a TZR 50 -es motorok 2003-tól a képen látható áttételekkel szerelik, illetve változtatható. Érdekes, hogy a magyar kezelési könyv szerint a 47/11 szerepel, míg a képen 46/11 illetve 46/12.
szervízkönyv pedig a 47/12-est, írja ami az alap fojtás eltávolításkor van és már amire érdemes cserélni.
Nekünk legtöbbünknek az 5WX sorozatú gépeinkhez.
A 5HS- kezdetű sorozatú gépekhez pedig 51/14 a gyári szerelt áttétel.
A gyújtáselektronika (CDI) van lefojtva, így nem engedi egy bizonyos fordulatszám fölé a motort ha jól tudom. Tenni kell bele egy fojtatlan gyújtáselektronikát.
Amúgy meg, minek?
http://www.agomotors.hu/websho...
Amúgy igen érdekell !
és majd 1 képet tudnál küldeni ... ?
HA adott a motor karakterisztikája, akkor minél hosszabb szekunderáttételt akasztasz rá, nyilván annál magasabb fordulaton kezd el húzni.
HA elég hosszút, akkor kb sehol:)
Egyébként nekem 7000-es fordulatnál van ez a pont, ahol el kezd húzni. Sport kipufogó rendszerrel feljebb tolódott 8000-re, viszont az a csöpp kis nyomatéka is elveszett szegénynek.
most a kisebb hátsó gumival egy kicsit jobb a helyzet és talán hozzászoktam...
szervízkönyv pedig a 47/12-est, írja ami az alap fojtás eltávolításkor van és már amire érdemes cserélni.
Nekünk legtöbbünknek az 5WX sorozatú gépeinkhez.
A 5HS- kezdetű sorozatú gépekhez pedig 51/14 a gyári szerelt áttétel.