Szia csak azért Érdekelne az ár mert itt egy pár szóváltással ezelőtt Azt írták hogy 10E Km-Bír ki egy Dugó Úgyhogy egy k.b. fenntartási költséget szeretnék számolni. amúgy köszi
Egy gyári tzr nem is fog megfőni sose!Eredetileg nagyon buta szegény és ami buta az nem is fog megfőni.Az egyik haverom mx ébe 55000km van és minden gyári benne pedig sokszor értelmes olajat se látott.Úgyhogy vegyészkedhetsz akár hogy a szarnak adsz egy pofont
Egyenlőre megfelel munkába járásra használom, meg ide-oda elmenni, 98%-ban fővárosban. Erre nincs szükség 1000-es gépre. Itt úgy sem lehet száguldozni. Ha meg igen, azokból legtöbbször donorok lesznek.
Azt nem mondom, hogy nem gondolkodok el, hogy némi változást alakítsak rajta, hogy ugyan azon sebességet gyorsabban elérjen..
Ha már meg nem kell, akkor meg auto....
Valóban nem sokáig csak több mint 68%-al tovább mint a többiekét hasonló körülmények között, akik nem hasznlnak semmien motorápoló szert. Bár láttam teszteket amin nagyon meglepődnél. Viszont nem értem miért kell nektek azt fikázni állandóan, amit ki sem póbáltok. Legalább lenne tapasztalatod és elmondhatnád, hogy milyen sokat jelent ez a gépben, amit már a az első használatkor észreveszel, mennyivel másabb a motor...
Olajcsere időszakot pedig akár 5x hosszabb ideig is biztonságosan ki lehet tolni, de persze ezt azért én sem várom meg.
Amúgy a tzr olajcsere intervallumai: 1000, 24000, 48000 ...stb km-enként, amit a motor gyártó ír a kézikönyvben. De nem baj az ennél sokkal sűrűbb olajcsere főleg, ha olcsó(vagy drága az végülis mindegy csak az nem milyen beszerzésből, mármint az árat tekintve) szar minőségű olajat használtok. amit gyanítok is, hogy így is van. Én speciel az egyik legjobbat használom, és emellett használom a RoilGold-ot is. Nekem számít milyen állapotban van a motor belsőleg...
ti csak 1-2 szezonban gondolkodtok és eladjátok a motort, és meg hosszabb időre tarveztem a vételt. Ezért is van mmeg még 2005 (vége) -óta.
Ha jól tudom ezért van az eleve, hogy meg van határozva a minimum utazó sebesség asszem 80 km/h az autópályán közlekedőkre. Bocs, ha ezt nem jól tudom, több mint 10 éve volt mikor csináltam a jogsit B-re és nemigen közlekedek azóta sem autópályán.
Vasárnap elhoztuk a motort. Töltöttem fel pár képet.
komárom-e megye
amúgy kb 200E ft nem tudom jó válaztás lenne e
Mennyibe tartod? és hova valósi? Köszönöm.
ÜDV:Gál Norbert
ha most motorvásárlás előtt állsz, mennyi pénzt szánnál rá? Enyém esetleg nem érdekel?
Ha érdekel minden motorikus alkatrészem van hozzá eredeti és garantáltan 3000km futott komplett főtengely henger dugó csapszeg minden.
Azt nem mondom, hogy nem gondolkodok el, hogy némi változást alakítsak rajta, hogy ugyan azon sebességet gyorsabban elérjen..
Ha már meg nem kell, akkor meg auto....
az lenne a kérdésem egy teljes motor generál főtengely +hajtókar+csapszeg+dugattyú+tömítés szett menyi ere a gépre?
Olajcsere időszakot pedig akár 5x hosszabb ideig is biztonságosan ki lehet tolni, de persze ezt azért én sem várom meg.
Amúgy a tzr olajcsere intervallumai: 1000, 24000, 48000 ...stb km-enként, amit a motor gyártó ír a kézikönyvben. De nem baj az ennél sokkal sűrűbb olajcsere főleg, ha olcsó(vagy drága az végülis mindegy csak az nem milyen beszerzésből, mármint az árat tekintve) szar minőségű olajat használtok. amit gyanítok is, hogy így is van. Én speciel az egyik legjobbat használom, és emellett használom a RoilGold-ot is. Nekem számít milyen állapotban van a motor belsőleg...
ti csak 1-2 szezonban gondolkodtok és eladjátok a motort, és meg hosszabb időre tarveztem a vételt. Ezért is van mmeg még 2005 (vége) -óta.
A Roil Gold az nem adalék, nézd meg az összetételét!
Nem járok sok hosszú utakat, és csak az volt a kérés, hogy mehessünk rajra mi is, ha már rendszámosak lesznek majd az 50-es gépek is.
az szerinted meddig fogja bírni ?
200-300? esetleg 400? Most mondom neked lehet újdonság lesz, de nem valószínű, hogy megélsz ennyit.