Hello!
Légyszí segítsetek 2005-ös tzr-hez keresek még mindig üléspúpot.
Ha tud valaki az legyenszíves szolni. Ja és tzrSzabi légysziiii válaszolj mert fontos lenne. Kösziiii
én is már 1000km-t mentem a mocival nyélgázon, mióta megvettem...viszonylag gyorsan gyűlnek a méterek... eddig semmi baja... minden nap melóba járni pont jó... ARO-t, traktort, tökölős kombi Fabiát és munkásbuszt még előzni is lehet vele... beállok gps szerinti 78-80-as utazótempóra és minimum 25km naponta...
Ez sajnos nem a kuplung hangja mert ez akkor is "cicereghet" amikor a kuplung bevan húzva, meg ez jobban elüt onnan és néha jobban hallani néha elhallgat de alapjáraton szinte folyamatos, kis gázadásra egyből megszűnik bár szerintem nem lehet valami komoly mert 2000km-t elmentem vele így, de azért idegesítő tud lenni
Nem mondok semmit sem, viszont az volna a minimum, hogy kimosod a kartert benzinnel, és amit kimostál leszűröd egy fehér ronygyon.
HA reszelék van a rongyon, akkor blokkbontás.
TAláloztam már oylan döggel, ami notoriusan tördelte a felső görgőt, nem tudtunk rájönni, hogy miért.
Amikor aztán az alsó is eldurrant, kiderült a turpisság, valamikor, valami, alaposan eldurrant benne, és a főtengely kieygensúlyozó furataiban szépen ott csücsült a maradék fémreszelék.
Amikor előjött egy kis darabka, eltört a felső görgő.
Amióta kicseréltük-kimostuk satöbbi, nem tördel.
Neked kell megítélni, mit, és mennyire evett meg.
HA nem értesz hozzá, nekezdj neki otthon, mert sokkal több kárt okozol akaratlanul, mintha szakemberre bíznád.
Ha viszel akatrészeket, egy blokk szét/össze mutatványt 20 körül már meg lehet úszni.
Persze + alkatrész.
(csapágy, tömítés, satöbbi)
Szóval akkor azt mondod cseréljek főtengely csapágyat és alsó görgőt is? Blokkot még életemben nem szedtem ketté... Itthon meg lehet ezt oldani normálisan?
A csapágyak futófelülete a hiedelemmel ellentétben nem üveg kemény, a kisebb szirszarokat, a gördülőtest simán beledöngöli a felületbe.
A kalitkás görgő meg igen érzékeny jószág, ha kicsit is megfeszül(mert mondjuk a gördölőtest és a futófelület közé kerül valami kis szemét) azonnal törik a kalitka.
A tűgörgő nemigen tudja magából kidolgozni még az alureszeléket sem, megakad, és végevan.
Na végre meglett a hiba a mociban. Ma teljesen szétkaptam. A dugó és a henger teli van szép kis nútokkal, a gyűrűk töröttek és a tűgörgő darabokban esett ki. Szóval fúrás és pár alkatrész cseréje következik...
Láttam írtad hogy eladóvá vált a kis tüzérke. Na egyenlőre csak azt szeretném meg tudni hogy hova valósi vagy és ha érdekel akk MSN-en meg beszélhetnénk a továbbiakat.
Ez a zár mire jó a hátsó keréknél?
Légyszí segítsetek 2005-ös tzr-hez keresek még mindig üléspúpot.
Ha tud valaki az legyenszíves szolni. Ja és tzrSzabi légysziiii válaszolj mert fontos lenne. Kösziiii
http://www.italmondo.hu/index....
http://www.italmon
do.hu/index....
Előre is köszi a segítséget srácok...
HA reszelék van a rongyon, akkor blokkbontás.
TAláloztam már oylan döggel, ami notoriusan tördelte a felső görgőt, nem tudtunk rájönni, hogy miért.
Amikor aztán az alsó is eldurrant, kiderült a turpisság, valamikor, valami, alaposan eldurrant benne, és a főtengely kieygensúlyozó furataiban szépen ott csücsült a maradék fémreszelék.
Amikor előjött egy kis darabka, eltört a felső görgő.
Amióta kicseréltük-kimostuk satöbbi, nem tördel.
Neked kell megítélni, mit, és mennyire evett meg.
HA nem értesz hozzá, nekezdj neki otthon, mert sokkal több kárt okozol akaratlanul, mintha szakemberre bíznád.
Ha viszel akatrészeket, egy blokk szét/össze mutatványt 20 körül már meg lehet úszni.
Persze + alkatrész.
(csapágy, tömítés, satöbbi)
A kalitkás görgő meg igen érzékeny jószág, ha kicsit is megfeszül(mert mondjuk a gördölőtest és a futófelület közé kerül valami kis szemét) azonnal törik a kalitka.
A tűgörgő nemigen tudja magából kidolgozni még az alureszeléket sem, megakad, és végevan.