Ami aluminium szinnel vannak pl. lábtató konzol, és a fék, kupling kar, azok is lehettek volna még arany színűek, ha már a kapaszkódót feketére fújták.
Elég "elegáns" vagy hogy is mondjam, de azért tetszik, illik a feketéhez az az arany szín
Bár én személy szerint még raktam volna rá valami mintát, nemtudom ti hogy vagytok vele
Piros körrel van jelezve a csatlakozón melyik kábelt kell elcsípni (figyeld meg a pozícióját és a csatlakozót rendesen, nehogy más kábelt vágj el) ha csak 80-at jelez max sebességet, ha már el van vágva valahol ez a kábel ne foglakozz vele.
Elektronikusan fojtott már ez a gép, a 2007-esben még nem volt ilyen fojtás.
ha ezt az elektronikus fojtást megszüntetik a gépeden, utána cserélj még 11ről 12-es lánckerékre és úgy kell majd mennie mint a 2003-2007-es legyártott gépek 47/12-es lánckerékkel fúvókacserélt, kipu könyökben szűkítő cső levágva. Ha 80-nál megakad a km sebesség kijelző (nem akar többet ennél mutatni, akkor még a műszerfalba bemenő kábelkötegen van egy HALVÁNYRÓZSASZÍN vezeték, amit ha elcsípsz, engedi majd az órát nagyobb sebesség kijelzésére is. (nem mész gyorsabban mint korábban ez miatt, de nagyobb sebességet is már ki fogja írni mint a 80.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy van-e valakinek eladó sportkipufogója.
Ha van valakinek az legyenszíves irjon hogy mennyi a forumon vagy az msnen. Msnem: donc19@citromail.hu Köszönöm.
Ha 420-as láncod van ami eléggé valószínű, akkor EZ kell.
Keress a láncon számjelzést (takarítsd le egy részen a láncot és akkor láthat lesz valamelyik szemen, a láncnak valamelik külső felén van beleütve.
lánckerekeket párban (első-hátsó) és a lánccal illik cserélni, mivel egymásba kopnak.
Gépkönyv nem írja hogy philips. Vásárláskor ezzel rakték bele...
Mikor kiégett vagy elszakadt akkor láttam milyen gyártó Vagyin nem a gépkönyvet bújom, na mindegy... (néha a morotta is ránézek )
hűbazz...nem fárassz... ki a franc kötekszik... ne akadj már fent egy szavamon...gyári, vagy nem gyári...ki a fenét érdekel, hogy kívülről vágod a tzr gépkönyvét...nagy életcél. Akkor helyesbítek... "gyári jellegű" gömbizzóm van...Varta. A gyári szóval a gömbizzóra gondoltam, ami nem az az a halogén... de mind1...hagyjuk...
így szóljon normálisan az ember ezen a fórumon... 14-15 éves csikókon nem lepődik meg az ember, de 30 felett így már valami nem teljesen oké...
Heló !
Fújtás van a Rezóba és a Karbi ba !
Szal csk veszel rá 1 sport rezót dobbal (ajánlom : Hebo)
És a Karbiba pedig egy nagyobb fúvókát :D
a szabályzót pedig állítsd át vagy azzal nem tom mit is kell csinálni..xD
nekem full gyárin 11-12 ig kipörgött... most sport rezóval kiakad :D
Sziasztok most tettem szert egy 2008-as tzr-re, és szeretném kiszedni belőle a fojtásokat, mert így 8000-nél leszabályoz.Segítsetek légyszi mit tegyek.Előre is
Ha már mindenképpen kötekedni akarsz akkor tessék:
Neked nem lehet a gyári 35W/35W, mivel a tzr-50-es gépeket 25W/25W-os gömbfejű izzőkkal beépítve forgalmazzák.
ha már 35W/35W-osak akkor azok már nem gyáriak az tuti (már cserélve lettek egyszer az biztos) (nekem a gyári25W/25W-os ami benne volt az Philips voltak bár a márka tök mindegy ilyenkor.)n
Nekem meg a hs1-van ami ugyan úgy nem termel szinte semmi hőt, persze az érdekes, hogy neki, hogy a bú bánatba olvadt meg hiszen a gyári foglalatból nem eshet bele az izzó a foncsorhoz, mert az pozícióban tartja a. Se előre sehátra nem mozdulhat és persze elforogni sem tud, szóval elégé furcsa, hogy miért olvadhatott meg, ha hőleadása ennek a XENON kék burás izzonak ugyan akkora mint a többi halogén 35W-osoknak.
65W/55W-ot csak azért írtam, ha ennek nem olyan nagy a hője akkor betehető némi foglalatbetét gyártás után, viszont nem biztos, hogy a motor szeretni fogja ezt a teljesítmény leadást. Másik ok, hogy ez a másik halogén izző a HS1-en kívül ami a piacon megtalálható, és tompított, és távolsági fényszórás is elérhető. Minden más halogénnel csak a tompított világítás érhető el.
XENON-ok között világítás tekintetében viszont a bi-xenon ami mindkét fényszórást tudja. Egyes szerelők szerint nem javasolt a Bi-xenon 2T-s 50ccm-es motorba beépítés csak komolyabb elektronikai tulajdonságú motoroknál javasolt.
Érdekelne a dolog!
Tudsz infokat és képket küldeni!NAgyon tetszik!
boncifiju@freemail.hu
ÜDv és várom!bence