Üdv! Nekem van eladó sportkipuffom, csavarokkal, hibátlanul. Hebo Performance sportkipuf (teljes rendszer.) Nagyon durva hangja lesz tőle, és nekem sokat dobott a gépen. 7500-as fordulatszám után rá sem ismertem a gépre. Képet majd rakok fel. 35 ezer forintért a tiéd, boltban 48000.
Jó reggelt mindenkinek ! Van egy 2005-ös Tzrem, és láttam pár tzrt amin van fekete első plexi, na olyat szeretnék én is. Csak az a baj hogy tudom hogy hogyan lehetne esetleg csinálni-csináltatni, vagy ha valaki tudja hogy hol lehet venni az legyenszíves és az irja le vagy küldjön egy e-mailt. E-mailom: donc19@citromail.hu Köszííííí!
hello nekem is van 1 tzr 50em...bemérték 2x...ugyonazon a szakaszon eccer 92őt ment másodszor 99et..de vennék rá egy sportpufót vagy sportdobot aki tud segiteni msnen raikonen01@citromail.hu-n elér vagy 30/52-85-648-on a segitséget köszönöm
Nekem saját órája mért 104-106-ot, ami köztudottan csal kb. 10 km/h-t pluszba. Szóval lehet kitalálni mennyi a valós érték GPS-el 96- volt amit legtöbbet kihoztam belőle tuning nélkül. Csak ez egy 50-es gépnél, ami ugye bőven több mint a megengedett max. seb.
Ezek az értékek nem álom értékek hanem mért valósak. 2 db tzr 50 között is sok különbség van. Azonos gyártási év alapján is. Volt öszehasonlítás 1-2 dologban. Bejáratástól is sokminden múhat. lletve a szervizelésektől, és helyes beállításoktól.
Aki nem hiszi jobb, ha kipróbál többet, amlyikeknek nincsen különösebben sebességcsökkentő rossz beállítása.
UI: Kedves állandó kételkedő:
Kérdezd Husse-t. Ő is tapasztalt néhány különbséget már.
na persze nem úgy ment 120at mint az r125 hogy hopp akkor 120... ... ... ok megvan...kurva hosszú út kellett hozzá,és szélcsend.De a 105-110et elérte lazán
én ilyennel járok melóba minden nap... 12km távra... jelenleg gyári kipuval, gps szerint 81-83-as utazóval (gyári óra szerint ez már talán 90 felett lenne), még a fordulatot a piros mező alatt tartva közlekedek vele a 90 kilómmal és 190-es magassággal. LeoVince rendszerrel nekem 98,6 volt a vége...de az már nagyon a vége és valahol 11500-as fordulat felett...de az már gyötrelem volt szegénynek.
szóval az 55 kilóddal...számolj...
ja és most égett ki az egyik első izzóm... megint 420Ft...
Lehet, hogy nem kapott elég benzint és ezért besült a blokk. Tuningolás esetén ez szokott a legvalószínűbb lenni. Oka a helytelen karburátor beállítás...
Na azt a "pukkanást" nem szeretném soha hallani! :D
Talán tovább kellett volna melegíteni, vagy elfelejteni a tuningolást...
Sajna ez pénzbe fog kerülni, de fel a fejjel, ezeknél a blokfelújítás sem egy ördöngős dolog...
Segítséget szeretnék kérni van 1 2005-ös gépem 75cc hengerrel és kiakartam próbálni hogy mennyit megy és 1 pukkanás és a hátsó kerekem befékezett 110-nél.Próbáltam beindítani de nem sikerült csak tekerte.Olyan mintha nem lenne benne semmi erő előtte meg naon húzott!
Ezek az értékek nem álom értékek hanem mért valósak. 2 db tzr 50 között is sok különbség van. Azonos gyártási év alapján is. Volt öszehasonlítás 1-2 dologban. Bejáratástól is sokminden múhat. lletve a szervizelésektől, és helyes beállításoktól.
Aki nem hiszi jobb, ha kipróbál többet, amlyikeknek nincsen különösebben sebességcsökkentő rossz beállítása.
UI: Kedves állandó kételkedő:
Kérdezd Husse-t. Ő is tapasztalt néhány különbséget már.
szóval az 55 kilóddal...számolj...
ja és most égett ki az egyik első izzóm... megint 420Ft...
Talán tovább kellett volna melegíteni, vagy elfelejteni a tuningolást...
Sajna ez pénzbe fog kerülni, de fel a fejjel, ezeknél a blokfelújítás sem egy ördöngős dolog...
Segítséget szeretnék kérni van 1 2005-ös gépem 75cc hengerrel és kiakartam próbálni hogy mennyit megy és 1 pukkanás és a hátsó kerekem befékezett 110-nél.Próbáltam beindítani de nem sikerült csak tekerte.Olyan mintha nem lenne benne semmi erő előtte meg naon húzott!
TZR 50-esemhez(valójában 74 ccm), 95-ös kiadású, keresek gyújtótekercset. sajna az enyém sérült.
Kösz.
Joeblack