nemtom motoros cuccban milyenek, de én pl nagyon sok szerszámomat a lidl-ben vettem...egész jó minőségű osztrák és német cuccok vannak. inkább mint a kinai tescos...
sziasztok!
Egy kérdés. Nincs véletlenül valakinek LIDL-ös motoros csizmája? A LIDL honlapján fennt van a jövőheti "motoros cucc" kínálatuk, és úgy emlékszem 8000 huf körül vesztegetnek majd egy ilyet. Talán elsőnek jó lenne. Tudom gagyi, a csóróság bármire rákényszerít! :D
Szóval tapasztalata nincs véletlenül róla valakinek?
Neked az a szinkód kell ami az éves motor választék katalógusban meg szoktak adni a motor képe alatt, azt pedig meg lehet tudni. (A lenti kép erre ad példát, ezek az adatok nyilvánosak a YAMAHA-nál, de amit képhez képest fentebb írtam, azt már neked nem tudják rendszerint megmondani és nem is foglalkoznak vele.) (Valaki viszont összegyüjthetné ezeket a szinjelzéseket és akkor kikerül a http://tzr50.uw.hu-ra a gyári kikeverhető szinek, azon motorokról amiknek megvan a katalógus szine.)
Abból pedig nagy valószínűséggel meg tudom mondani az összes festékre jellemző paramétert gyári szinekre (YAMAHA-hoz) pl. a 2004-es YAMAHás szin:
szürke: Silver Tech (S3) és a
kék: Yamaha Blue (DPBMC)
festékKód:
szürke:
Paint(49), Spraycan(72), TouchUp(15), PaintNumber(1168), ColorCode(S3/791), ColorDescription(SILVER 3), FactorColorName(Yamaha Silver 3, -Liquid Silver-)
kék:
1. Változat:
Paint(49), Spraycan(72), TouchUp(15), PaintNumber(567), ColorCode(DPBMC/564),ColorDescription(DEEP PURPL. BLUE MET. C), FactoryColorName(Yamaha Deep Purple Blue Metalic)
2. változat:
Paint(n.a), Spraycan(n.a), TouchUp(15), PaintNumber(286), ColorCode(DPBMC/564), ColorDescription(FOR SCOOTERS), FactoryColorName(Yamaha Deep Purple Blue Metalic)
bocsi a zavarásér de ez a téma engem is érdekelne. rs-be bele lehetne tenni azt a xenont amit néztél? nálunk nem egyből kapcsol a lámpa hanem külön kapcsolható mer nekem még a régebbi 2001es kiadás van. esetleg egy webodlalt tudnál mutatni hogy te mit néztél ki? üdv: Márkus Dániel
Én is erre gondoltam. Kell egy vagy két időrelé bele és az majd késlelteti, hogy ne az induláskor kapcsoljon hanem 5-6 másodperccel utána. Sajnos nekem se az első, se hátsó villany nem kapcsolós. Ez a szett amit kinéztem olyan amit írsz. Tompított xenon, reflektor halogén és H4-es 4300K-s. Azért kell mert, ha melóból jövök haza éjjel a szomszéd városból 80-90-nel, ahol nincs közvillany és kijön elém egy kóborkutya vagy van valami az úton akkor szépet lehetne borulni.
körforgalomba 30nál olajfoltra mentem és kicsúszott alólam. aztán festették az egész bal felét. de nem látszik rajta. minden matricát megvettem rá eredetibe. gatyám ráment de szép..... amúgy a Yamaha nem ad ki soha színkódot. nem csak TZR-hez hanem semmihez se. szal keress egy ügyes és jószemű festőt, az kikeveri neked azt a majdnem pirosat, meg tetess bene narancssárga csillámokat, és akkor olyan lesz mint az eredeti...
De a hátso lámpa kapcsolható nem? mert nekem igen...és akkor ami hátra megy kábel arra rákötheti az elsőt és akkor az is együtt kapcsol a hátsóval...nálam így van
már korábban is rájöhettél volna, hogy eléggé gyerekes a fórum...
mondjuk mi rontottuk el...nem TZR-t kellett volna venni...
az akksi, ahogy írtad valószínű tényleg nem bírná a xenont, de talán egy időzítő áramkörrel segíteni lehetne rajta. Nem értem a gyári világítás működését, nem is érdekel, csak azt látom, hogy a motor beindításakor azonnal bekapcsol a fényszóró is...(ugye kötelező)
Ha most egy időben próbálja az a kis akksi meghajtani az indítómotort és a xenon trafót, akkor sztem sok lesz neki. De ha egy időzítő áramkör segítségével a motor beindulása után kb 5mp-el kapcsolna csak fel a xenon, akkor még talán működhet is.
A másik sztem egy TZR-be elég lehet egy olyan szett is, amiben a tompított xenon és a refi sima halogén. Mintha egyizzósba H4-esbe láttam volna ilyet autóba...de lehet tévedek.
ezért van két érték írva mindig az akksikra. pl enyémnél 4A kapacitás és 50A indítóáram... általában minél nagyobb a indítóáram, annál könnyebben indul télen, hidegen.
sokee ^^TZR^^ :Nem tudom milyen így vettem :D annyit változtattam rajta ,h 2kör lámpa volt hátul havermmal meg csinaltunk rá ledes lámpát.Nézegettem már sok tzr-t de egyik sem volt olyan mint az enyém.Aminek ilyen az eleje annak kocka hátulja van ...szal el nem tom képzelni milyen de szerintem szép..:D Hát ez az ,h nem tom mennyit ér 150 ér néztem de azok rondák voltak: mond meg te mennyit adnál egy ilyenért: most lett bele henger polírozva, új dugó, gyűrű ,hátsó gumi kicsit kopott km óra hianyzik csak ford mérő van és meghúztam a bal felét csak festés sérült de amúgy full üveg szálas az egész...... bocs a regényért
inkább itt megírom.
Sajnos én sem tudok színkódot a saját motoromra, amit rajta látsz egy nagyon ügyes festőismerősöm keverte ki. megegyezik az eredetivel talán egy árnyalattal sötétebb. de nem észrevehető. nemtudom ennek sem a kódját.
Kb annyit ér, int amennit a motoroboltokban a 20 körül vesztegetett darabok.
Egy kérdés. Nincs véletlenül valakinek LIDL-ös motoros csizmája? A LIDL honlapján fennt van a jövőheti "motoros cucc" kínálatuk, és úgy emlékszem 8000 huf körül vesztegetnek majd egy ilyet. Talán elsőnek jó lenne. Tudom gagyi, a csóróság bármire rákényszerít! :D
Szóval tapasztalata nincs véletlenül róla valakinek?
http://www.xenon.hu/shop/index...
Abból pedig nagy valószínűséggel meg tudom mondani az összes festékre jellemző paramétert gyári szinekre (YAMAHA-hoz) pl. a 2004-es YAMAHás szin:
szürke: Silver Tech (S3) és a
kék: Yamaha Blue (DPBMC)
festékKód:
szürke:
Paint(49), Spraycan(72), TouchUp(15), PaintNumber(1168), ColorCode(S3/791), ColorDescription(SILVER 3), FactorColorName(Yamaha Silver 3, -Liquid Silver-)
kék:
1. Változat:
Paint(49), Spraycan(72), TouchUp(15), PaintNumber(567), ColorCode(DPBMC/564),ColorDescription(DEEP PURPL. BLUE MET. C), FactoryColorName(Yamaha Deep Purple Blue Metalic)
2. változat:
Paint(n.a), Spraycan(n.a), TouchUp(15), PaintNumber(286), ColorCode(DPBMC/564), ColorDescription(FOR SCOOTERS), FactoryColorName(Yamaha Deep Purple Blue Metalic)
mondjuk mi rontottuk el...nem TZR-t kellett volna venni...
az akksi, ahogy írtad valószínű tényleg nem bírná a xenont, de talán egy időzítő áramkörrel segíteni lehetne rajta. Nem értem a gyári világítás működését, nem is érdekel, csak azt látom, hogy a motor beindításakor azonnal bekapcsol a fényszóró is...(ugye kötelező)
Ha most egy időben próbálja az a kis akksi meghajtani az indítómotort és a xenon trafót, akkor sztem sok lesz neki. De ha egy időzítő áramkör segítségével a motor beindulása után kb 5mp-el kapcsolna csak fel a xenon, akkor még talán működhet is.
A másik sztem egy TZR-be elég lehet egy olyan szett is, amiben a tompított xenon és a refi sima halogén. Mintha egyizzósba H4-esbe láttam volna ilyet autóba...de lehet tévedek.
enyém a 90 kilóm alatt éppen nem éri el a 100-at... 98,6...
Sajnos én sem tudok színkódot a saját motoromra, amit rajta látsz egy nagyon ügyes festőismerősöm keverte ki. megegyezik az eredetivel talán egy árnyalattal sötétebb. de nem észrevehető. nemtudom ennek sem a kódját.
MSN: www.sokee@hotmail.com