Hi! Gratulálok a TZR-hez!:) Az olajos témához szolva: én Castrol Power1-t rakok bele, mert azt hallottam h csökkenti a motor reagálási idejét és a teljesitménye is picivel jobb lesz. Egyébként mostantól az enyém is Igolt fog kapni, mert az is jo, az előző motorom is azt kapta és mert olcsóbb mint a Power1.
Nekem is lenne egy újabb kérdésem. A gyári kipuval mit lehet csinálni, hogy picit hangosabb és esetleg pici teljesítményt is növeljen, de ha nem növel akkor legalább ne csökkentsen?
a blokkja ugyanaz mint az rs50-nek. Viszont az rs-en jobbank a teleszkópok és a fékek. De igazából csakis az előző tulajtól és használattól függ az hogy mennyire jó az állapota, és mennyire megbízható!
láncot láncspray-el fújjad. Minél drágább a spray, annál kevésbé bassza össze a felnidet. Olajból full synt kell neki, de nem a legjobb versenyolaj, hanem azok, amit olajpumpáshoz ajánlanak (pl: Igol sts 2t, agip speed 2t, stb.)
HY! Láncra én Valvoline láncspray-t szoktam használni, olajnak a műszerfalon van a visszajelzője, ha az kigyullad akkor pontosan 1 litert tudsz beletölteni... az olajtartály az ülés alatt van. Olajra meg mindenki másra esküszik.
Megvettem első rendes motoromat, egy 2005ös évjáratú Yamaha TZR-t, viszont a lánc elég száraz, és nem tudom mi lenne neki a legjobb :) Mit ajánlotok, mit kenjek rá? Meg a másik h olajat hogy tudom megnézni mennyi van benne? és a harmadik h milyen olajat rakjak bele? :D
Szia! Köszi a válaszodat! Nekem elég egyenlőre, hogy 90-100-zal menjen... Igazából nem értek a műszaki dolgokhoz annyira és ezért kérdeztem itt meg. Köszi a véleményed!
Hy!
ha 50 ccm-ben gondolkozol akkor sztem mindenképpen a tzr éri meg a legjobban, még használtan is sokkkal jobb állapotú mint a többi 50-es!
lehet h egy kicsit elfogultan hangzik de a legmegbízhatóbb a kategóriájában, bár nem a leggyorsabb, ez zavarhat esetleg.
Sziasztok! Most kapom meg a kocsira a jogsit és egy kérdésem lenne hozzátok. Szeretem a motorokat, szeretnék egy 50ccm-t. Mit sóltok a yamaha tzr 50 - hez? Vagy mást ajánlanátok? ( ez lenne az 1. motorom) Válaszotokat előre is köszi! Egy 17 éves lány.
Az tuti h nem. lerakódik benne a sok korom meg szar és nem fog menni egy idő után, ezért sajnos ezekkel a 2t-kkel menni kell hidegen is :S Ez nem azt jelenti h 8000-en
na bazmeg így lesz szar a géped 5000 km után...
úgy volt jó ahogy gabben12 írta h 4000 először utánna meg max 5000!
de am sokáig nem szabad alapjáraton melegíteni a tzr-t.(a könyv is írja)
Köszönöm a segítséget de háála istennek a motort sikerült más módon hazahozni, a motor egyébként nem nekem lett vólna nekem scak haza kellet volna hozni, de szerencse hogy nem kellet én 4t-hez vagyok szokva(125/50 cbr) ami ugye azért eléggé igénytelen...Köszönöm!És egy fórumtársnak gratulálok a TZR-hez!
Szia Zoli. Látom megadtad András számát. Jól tetted. András legutóbb az apriliaban nyomta a témát. Vágja a 2T témát, de a gsr t is csinálta nekem. Levezeti, h miért nem sportkifuffal kell kezdeni egy 2T 50 cm3 mocinál.
Nem feltétlenül értek egyet, én 6000 max 6500 fordulaton járattam a gépemet, 1200kilométerig. Megállások szerintem így nem annyira kötöttek, hogy 40 kilométer, satöbbi.
Üdv Birel!
A 2T mocik nagyon kényesek ebből a szempontból, nem csak motorgenerál után, de minden egyes induláskor amikor még hideg a moci. Sokan állítják hogy ilyenkor még olajosabb keveréket kell használni, tehát olajszivattyús gépeknél még adnak a tankba is egy kis olajat, én azt mondom hogy erre nincs szükség egy jól működő gépnél. A legfontosabb hogy soha ne pörgesd a gépet túl, soha, egy gyorsításra sem! Én amíg járattam a gépet, indulás előtt 5-6 percet melegítettem alapjáraton, majd 4000-ig pörgettem s pár km után max 5000. Itt nagyon gyenge ugyan a gép de hogy sokáig fusson ill. hogy ne álljon be a block érdemes ezt tartani 1000km-ig és utána szép fokozatosan lehet hozzászoktatni a kis köszörűt a nagyobb fordulatokhoz. Ez az utad során, bár így hosszú lesz, voltaképpen megvalósítható, csak a nagyobb emelkedőkkel lesz gondod(1-es és hagy előzgessenek a biciklisek :D ). A sok tötyörgés sem egészséges ilyenkor, levegőhűtéses motorról lévén szó, ekkor gyorsan túlmelegedhet.(ne túráztasd) Ezért érdemes többször megállni, hűlni hagyni a rendszert. Egyébként ha sík az út és folyamatosan kapja a menetszelet, nyugodtan mehetsz vele akár 30-40 km-t egyhuzamra(finom váltogatásokkal). Fő az óvatosság, kíméld a gépet!
Sok sikert az úthoz!
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy 94 es TZR 50 hosszab távon(Debrecen Pest megye) elvileg bejáratóst mien módon kell hazahozni megállni hűteni stb.?Köszi.
Nekem is lenne egy újabb kérdésem. A gyári kipuval mit lehet csinálni, hogy picit hangosabb és esetleg pici teljesítményt is növeljen, de ha nem növel akkor legalább ne csökkentsen?